1

در گرماگرم آشوب‌هایی که به بهانه مرگ مهسا امینی در خیابان‌های کشور به جریان افتاده است، دولتمردان امریکایی فرصت را مغتنم شمرده و خام‌دستانه اعلام می‌کنند که تمام‌قد در کنار آشوبگران قرارگرفته‌اند.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

********

روزنامه‌های امروز چهارشنبه ۲۰ مهرماه در حالی چاپ و منتشر شد که بازتاب سخنان رئیس دستگاه قضایی، اغتشاشات سنندج به روایت مسئولان و سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

روزنامه هم‌میهن در تیتر یک امروز خود به اثرات اغتشاشات بر اقتصاد نوشته است. این روزنامه اصلاح‌طلب نوشته است:

یکی از روش‌های فراگیر خروج سرمایه که در سال‌های اخیر بسیار مطرح شده، خرید ملک در کشورهای همسایه یا تبلیغات وسیع ماهواده‌ای است در حالی که متاسفانه در داخل کشور هم اطلاع‌رسانی و هشدار در این زمینه به افراد داده نمی‌شود که اگر پول خود را صرف خرید ملک در خارج از کشور کنید احتمال بلوکه شدن اموال وجود دارد، خروج حدود ۱۰ میلیارد دلار سرمایه طی یک سال گذشته از کشور، نشان می‌دهد که ما در کشور امنیت سرمایه‌گذاری نداریم. بخشی از این نبود امنیت به سیاست‌های دولت برمی‌گردد؛ یعنی دولت فضای لازم را برای شفافیت اقتصادی و ماندن سرمایه‌ها فراهم نکرده است.

نقش یک جاسوسه انگلیسی در اغتشاشات/ تکنیک اصلی زنده نگه داشتن اغتشاشات در فضای مجازی چه بود؟

روزنامه شرق نیز اختلال اینترنتی در دوران اغتشاشات را مورد بررسی قرار داده و نوشته است:

بازاری که اندازه آن تقریباً معادل ۷۵۰ بازار سنتی مانند بازار تجریش است و ۹ میلیون نفر ایرانی کرکره کسب‌وکار آنلاین خود را پایین کشیده‌اند. به جز این معاملات بازارهای ارز دیجیتال در ایران با حدود ۱۲ میلیون معامله‌گر تعطیل شده است. مسئله به همین‌جا ختم نمی‌شود و پزشکان هم می‌گویند که برای نسخه‌نویسی الکترونیک گرفتار قطعی اینترنت هستند و بسیاری از بیماران ناچار هستند نسخ خود را از بازار آزاد تهیه کنند.

در ادامه این گزارش آمده است:

 قطع طولانی اینترنت در ایران حتی روی صدور گذرنامه هم تأثیر گذاشته و سفارتخانه‌های خارجی اعلام کرده‌اند که علت کندی یا توقف صدور روادید برای ایرانی‌ها اختلالات وسیع اینترنت است. حسین سلاح‌ورزی، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران از خسارت سنگین قطعی اینترنت به اقتصاد کشور خبر داده است و میزان خسارت قطعی اینترنت بر اقتصاد را ساعتی ۱.۵ میلیون دلار اعلام کرده است. آن‌هم در شرایطی که اینترنت در ایران حدود سه هفته است که مختل شده و دسترسی به اینترنت بین‌الملل بدون استفاده از فیلترشکن‌های متعدد و با سرعت بسیار پایین عملاً ممکن نیست.

نقش یک جاسوسه انگلیسی در اغتشاشات/ تکنیک اصلی زنده نگه داشتن اغتشاشات در فضای مجازی چه بود؟

دروغ‌هایی که اغتشاشگران پخش می‌کنند

روزنامه همشهری در گزارشی قابل توجه به تحرکات تبلیغاتی دشمن پرداخته و می‌نویسد:

راهبرد «فتح کشورها بدون خونریزی» با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای دیرزمانی است به‌عنوان یکی از محوری‌ترین سیاست‌های «جنگ نرم» علیه کشورمان در فضای سایبری و رسانه‌ای دنبال می‌شود؛ سیاستی که در آن با برجسته‌سازی «دروغ‌ها» و «ادعاها» و پمپاژ شدید آن به جامعه از سوی منابع رسانه‌ای مختلف، تلاش می‌شود پدیده «وارونگی افکارعمومی» اتفاق بیفتد؛ پدیده‌ای که معاندان با وقوع آن می‌کوشند مخاطبان و کاربران خود را متقاعد کنند که وضعیت بحرانی است تا با استفاده از القای فکری، هدفی بزرگ‌تر دنبال شود.

در ادامه این گزارش آمده است:

ماجرای جنگ ترکیبی و دامنه‌داری که از سوی ضدانقلاب و دولت‌های حامی آنان در جریان است، تنها معطوف به این دروغ‌ها و شگردها نمی‌شود. «ادعای پیوستن نیروهای ارتش و انتظامی به صفوف ناامن‌کنندگان جامعه و مشخص شدن اینکه این نیروها برای حفظ امنیت تجمعی مسالمت‌آمیز در کنار مردم و براساس وظیفه ذاتی خود بوده‌اند» یا «ورود نیروهای انتظامی به دانشگاه شریف» که با تکذیب شورای صنفی دانشگاه روبه‌رو شد یا انتشار پست‌ها، توییت‌ها و هشتگ‌هایی با مضمون «کار نظام تمامه» همگی نشان‌دهنده این واقعیت است که شناخت ترفندهای دشمن برای به هم آمیختن دروغ و حقیقت نیازمند اقدام به‌موقع برای شبهه‌زدایی از این روایت‌ها و برملا کردن دروغ‌هاست؛ دروغ‌هایی که توانست بخشی از فرزندان این ملت را صید خود کند؛ صیدی که باید از دست صیادی حرفه‌ای نجات داده شود.

نقش یک جاسوسه انگلیسی در اغتشاشات/ تکنیک اصلی زنده نگه داشتن اغتشاشات در فضای مجازی چه بود؟

جاسوسه انگلیس از نزدیک اغتشاشات را هدایت کرد

روزنامه جوان در خبری به افشای نقش یک جاسوس انگلیسی پرداخته و نوشته است:

دست خارجی در اغتشاشات اخیر حالا بهتر از هر زمان دیگری لمس می‌شود. بنا بر خبری که یک منبع آگاه ارائه کرده‌است، استفانی القاق، مدیرکل خاورمیانه در وزارت خارجه انگلیس، چند روز پیش از آغاز آشوب‌ها وارد کشور شده و از نزدیک روند اغتشاشات را در ایران مدیریت کرده‌است. القاق فقط در یک مورد، سه ماه پیش با مقامات صهیونیستی راجع به ایران گفتگو کرده‌است. حضور پررنگ دشمن خارجی در اغتشاشات به بهانه فوت مهسا امینی، فقط محدود به هدایت انگلیسی پروژه آشوب مهرماه در ایران نیست، پیوند بهائیت با سلطنت‌طلبان و اروپایی‌ها برای غارت جان و مال ایرانیان در بخشی از بیانیه وزارت اطلاعات پیرامون ماجراهای اخیر، به عوامل آشوب‌ساز با ذکر جزئیات اشاره شده‌بود.

نقش یک جاسوسه انگلیسی در اغتشاشات/ تکنیک اصلی زنده نگه داشتن اغتشاشات در فضای مجازی چه بود؟

روزنامه کیهان نیز در تیتر یک امروز خود از عدم همراهی مردم و اعتراف رژیم صهیونیستی به شکست پروژه آشوب نوشته نوشته است:

شبکه آی ۲۴ اسرائیل در گفت‌وگو با کارشناس امنیتی رژیم صهیونیستی به شکست اعتراضات در ایران اعتراف کرد. کارشناس اسرائیلی در این گفت‌وگو با اشاره به اینکه «تعداد معترضین در ایران کم است و هیچ ایدئولوژی اعتراضی وجود ندارد» گفت: این اعتراضات به جایی نخواهد رسید. رسانه‌های صهیونیستی ۶ مهرماه جاری گزارش دادند: همه در اسرائیل از نزدیک وقایع ایران را دنبال می‌کنند و موسسه امنیتی اسرائیل نسبت به امکان موفقیت اعتراضات در ایران جهت ایجاد تغییر در این کشور بدبین است.

در ادامه این گزارش آمده است:

البته که برخی پادوهای داخلی آن‌ها که شبکه نیابتی دشمن در غرب را تشکیل داده‌اند یکسر دیگر قیچی مقابله با ایران هستند. نکته قابل‌تأمل در این ماجرا، سکوت برخی خواص سیاسی است که موجبات تعجب افکار عمومی را برانگیخته و در شبکه‌های اجتماعی باعث بروز و ظهور برخی قضاوت‌های تندوتیز در خصوص آن‌ها شده است.

نقش یک جاسوسه انگلیسی در اغتشاشات/ تکنیک اصلی زنده نگه داشتن اغتشاشات در فضای مجازی چه بود؟

روزنامه ایران هم اظهارنظرهای متعدد مقامات کاخ سفید در حمایت از آشوبگران را بررسی کرده و در تیتر یک امروز خود با عنوان «آمریکا در تناقض اغتشاش و مذاکره» نوشته است:

در گرماگرم آشوب‌هایی که به بهانه مرگ مهسا امینی در خیابان‌های کشور به جریان افتاده است، دولتمردان امریکایی فرصت را مغتنم شمرده و خام‌دستانه اعلام می‌کنند که تمام‌قد در کنار آشوبگران قرارگرفته‌اند. مسئولان آمریکایی باوجود پیگیری چنین تلاش‌هایی مدعی‌اند که هدف فروپاشی جمهوری اسلامی در دستور کار آن‌ها قرار ندارد. چنانکه «رابرت مالی»، نماینده ویژه امریکا در امور ایران در موضع اخیر خود ادعا کرده است: «خواسته امریکا سیاست تغییر رژیم در ایران نیست، بلکه سیاست پشتیبانی از مردمی است که مسالمت‌آمیز اعتراض می‌کنند». پیداست که این ادعا بیش از آنکه نشأت گرفته از «نخواستن» راهبرد تغییر نظام در ایران از سوی تصمیم‌گیرندگان در کاخ سفید باشد، ناظر به «نتوانستن» آن‌ها در محقق کردن چنین خیال خامی است.

نقش یک جاسوسه انگلیسی در اغتشاشات/ تکنیک اصلی زنده نگه داشتن اغتشاشات در فضای مجازی چه بود؟

روزنامه وطن امروز با اشاره به گزارش جدید آژانس مبنی بر اینکه ایران درحال‌توسعه توانمندی‌هایش برای غنی‌سازی با سانترفیوژهای پیشرفته در نطنز و فرود است، تیتر زده «حالا نوبت ایران است» در این گزارش آمده است:

این گزارش علاوه بر اینکه بشدت برای ایالات‌متحده نگران‌کننده خواهد بود، در شطرنج سیاسی تهران- واشنگتن پاسخ عینی به تحرک‌های نسنجیده اخیر آمریکا در اظهارات و اقدامات مداخله‌جویانه و تحریک‌آمیزش نسبت به امور داخلی ایران در خلال حوادث اخیر است. دولت آمریکا طی هفته‌های گذشته با سوءاستفاده از برخی آشوب‌ها در ایران و ادراک نادرست از اتفاقات اخیر، تلاش کرد با وضع تحریم‌هایی، تهران را در موضع ضعف قرار دهد تا به این بهانه و به زعم خود میوه آن را بچیند.

وطن امروز در ادامه می‌نویسد:

افزون بر این تحریم‌ها، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه با رادیو ملی آمریکا «ان‌پی‌آر» اعلام کرد کشورش نمی‌تواند تضمین بدهد رئیس‌جمهور آینده ایالات‌متحده از برجام خارج نشود. نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: چیزی که ایالات‌متحده می‌خواهد دولتی در ایران است که به حقوق اساسی مردمش احترام بگذارد. این سیاست تغییر رژیم نیست.

نقش یک جاسوسه انگلیسی در اغتشاشات/ تکنیک اصلی زنده نگه داشتن اغتشاشات در فضای مجازی چه بود؟

کشتی‌سازی برای زنده سازی آشوب

روزنامه جام‌جم دریکی از گزارش‌های امروز خود با طرح این سؤال که «تکنیک اصلی زنده نگه‌داشتن اغتشاشات در فضای مجازی چه بود؟» می‌نویسد:

همیشه در هر شرایط ناآرامی ضدانقلاب پروژه کشتی‌سازی در آشوب‌ها و اغتشاشات ایران را باکیفیت بالا دنبال کرده است و مهم‌ترین چهره‌هایی که در این پروژه می‌توان یادآور شد ماجرای ندا آقا سلطان بود که در سال ۸۸ ضدانقلاب با یک سناریوی رسانه‌ای پیچیده، قتل مشکوک یک دختر را متوجه نظام کرده است.

نقش یک جاسوسه انگلیسی در اغتشاشات/ تکنیک اصلی زنده نگه داشتن اغتشاشات در فضای مجازی چه بود؟

در این گزارش آمده است:

 پروژه احمد باطبی در سال ۷۸ هم در از اولین تلاش‌ها برای کشته نمایی توسط جمهوری اسلامی بود. پروژه کشتی‌سازی که البته دیگر کارش از نخ‌نما شدن هم گذشته است هنوز هم برای تحریک احساسات افراد کم‌سن تر استفاده می‌شود اما در این روزها سواد رسانه‌ای مردم دیگر مانند سه دهه گذشته نیست که هر ادعایی را باور کنند و چه کسی است که نداند حالا براندازی یک بیزنس پرسود است و برای این کار لازم است شما خط ناآرامی و شلوغی‌ها را در فضای آنلاین، برخط وزنده نگه‌دارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 4
    دقیقا
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      8 0
      سلام این شعر را برای اغتشاشات اخیر سرودم: 📖 چند روزی شده درگیرِ حوادث، ایران باز از لانه خزیدند برون فتنه‌گران باز در عرصۀ سیمرغ، پشه جولان کرد خواست شیطان که به ما بد بکند، احسان کرد دشمنِ خام‌طمع، در طمعِ خام افتاد طشت رسوایی او بازهم از بام افتاد بازهم دیگِ پلو، باز سفارت‌خانه باز دنیاطلبان در پی آب و دانه بازهم شیطنتِ آن عرب ارّه به دست باز همراهیِ یک‌مشت سلبریتیِ پَست باز شیطان بزرگ و هوسی ناشدنی مخملین دستکش افتاد ز دست چدنی بازهم حمله به جان، حمله به جسمِ مردم با میان‌داریِ اوباش، به اسمِ مردم دشمنِ پرچم و قرآن و عفاف‌اند و حیا کارشان غارت و دشنام و دروغ است و ریا یک اقلیتِ بی‌ارزشِ «خود اکثر بین!» بی‌ادب، بی‌منطق، بی‌فرهنگ و بی‌دین تازه در بین همین فتنه‌گران، بعضی‌شان شرمسارند که گشتند اسیر هیجان فتنه شد چون‌که ز ایران قوی می‌ترسند چون ز برپایی عدل علوی می‌ترسند فتنه شد ملت ما نیز قوی ظاهر شد باز در صحنه به هنگام خودش حاضر شد گرچه مظلوم ولی شکر خدا مقتدریم به علی شیر خدا سرورمان می‌نگریم چشمتان کور که ما عاشق حیدر هستیم چشمتان کور که ما پیرو رهبر هستیم وای اگر خامنه‌ای حکم دهد ضد شما هان! بترسید از این خشمِ فروخوردۀ ما 👤 احراق
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    21 2
    از نقش بوقچی های وابسته به دولت بنفش و افسادطلبان در تلگرام هم بنویسید ، تلگرام مثل خانه تیمی منافقین داعشی شده و در شعله ور ماندن آشوبها نقش مؤثری دارد
    • US ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      17 2
      مرگ با خفت بر بهاییان مزدور
  • حسین IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    15 4
    آشوب ها همان پلن B واشنگتن بر علیه برنامه اتمی ایرانه،وقتی دیدند در مذاکرات راه به جایی نمیبرند دست به آشوب زدند.
  • متین IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    4 11
    آقا صدای ما دانش اموزان هم باشین که تو شهر خودمون معلم درست و حسابی نداریم رفتیم پول دادیم کلاس آنلاین ثبت نام کردیم حالا نت رو بستن کلی از برنامه هامون عقب موندیم
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      23 7
      برو دانش آموز!!! ما تمام کارهای درسی دانشگاه و کارهای تجاریمون رو با پیام رسان های بومی ایتا و بله و کمی هم با سروش انجام میدیم
    • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      10 2
      باید به مدیرتون میگفتی معلم‌تونو عوض کنه. حالا هم که راه اشتباه رو رفتی، از پیام‌رسان داخلی استفاده کن. اینترنت هم بازه. ضمنا در داستان احمقانه‌ات یه چیزی رو فراموش کردی. ضعف معلم رو با ملعم حضوری جبران می‌کنن، نه مجازی که بدتر از حضوریه. از صاحب احمق تون رجوی مفلوک چه خبر؟! پوسیده یا نه؟!
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      8 1
      دیگه تابلو دروغ نگو
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      2 6
      تو که میگی با ایتا و بله کاراتو انجام میدی معلومه چه کار مهمی داری! با اینا نمیشه کار کرد
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    18 3
    تریبون جمهوری اسللمی بودن افتخار بزرگی است امروز تمام جبهه کفر درمقابل اسلام ناب محمدی صف کشیده نظام سلطه یاهمان دجالان آخرالزمانی که درچند سال گذشته باشبکه های اجتماعی ول انگار روی ذهن جوانان ایران کار می کردن حالا باجنگ رسانه ای به راه انداختن بلکه بتوان جلو رشد واقتدار ایران رابگیرند ویا کند کنند
    • zamyad IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      2 9
      آقو ما کلا نظرمون باشما و تیپ فکری شما فرق می‌کنه ها ..
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    23 3
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    14 3
    راه حل برچیدن اغتشاشات , پیغام به استکبار داده شود که اگر یک بار دیگر در داخل ایران اغتشاش گردد ما با موشک تل آویو را خواهیم زد و واقعا این کار انجام شود تا آنها اگر جرات دارند خودشان بیایند جلو
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 1
    قبل از اغتشاشا وارد شده یعنی قبل از مرگ مهسا امینی؟
  • . IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    17 2
    مرگ بر انگلیس
    • SE ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      9 1
      سفارت انگلستان را باید تخته کرد
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    5 1
    از تیتر همشهری خوشم اومد،عالی بود
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    11 3
    یعنی یک مرد پیدا نمیشه این افرادی که ماهیت شون برای دستگاههای امنینی روشنه رو سقط کنه؟
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    5 1
    دوستانی که با تمام اختلافات کم و زیاد سرتون اینجا گرمه ولی دلتون با همه، دستتون میرسه سایتها و جاده صاف کن های داحلی رو دریابید، برید تو عصر ایران و فرا رو و این قبیل جرثومه ها کامنت بگذارید ، لانه زنبور رو روی سرشان خراب کنید. منتشر نمیکنند ولی منفعل نشوید.
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    3 0
    حواستان باشد شاید هدف اصلی این است که بخواهند پروژه استارلینک را در ایران کلید بزنند و بخش عظیم صنعت ارتباطات ایران را به برشکستگی بکشانند
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    3 1
    شکست آنها نشان میدهد آنها هنوز امیدوارند با امتیازگرفتن در برجام راه خود را بروند . جنگ نظامی هم که میدانند چه میشود اما با آنکه می‌ترسند ممکن است اشتباه کنندوعذاب شوند حتمی است به حول و قوه الهی میشه
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    4 3
    پراید دویست میلیون خونه میانگین سی میلیون تخم مرغ دونه ای چهار هزار تومان حقوق من شش میلیون
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      1 2
      از بی عرضگی خودته
  • حمید IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 5
    عزیزان دل , مارادونا را بی خیال شید غضنفر های وطنی (دبیر ستاد امر به معروف ، عمو حسن عباسی و . . . ) را دریابید همین آقایون آب را گل آلود می کنند
  • حمید IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 4
    عزیزان دل , مارادونا را بی خیال شید غضنفر های وطنی (دبیر ستاد امر به معروف ، عمو حسن عباسی و . . . ) را دریابید همین آقایون آب را گل آلود می کنند
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    3 0
    شما واسشون فرش قرمز پهن کنید سفارت باز کنیدو‌..
  • mojtaba SE ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 4
    مشرق جون منظورت ؟؟
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    6 3
    سربربدن ۶هزار آذری در آنانولی توسط ترکیه عثمانی غقط یک چشمه از یاشاسین گفتن های عثمانی به آذربایجان است
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 0
    سری هم به اصطلاح چت روم سایتهای بورسی مثلا سهامیاب و ره آورد بزنید. حسابهای معاند با فراغ بال مشغولند. دوست دارند کاربران را تحریک کنند تا فتنه بعدی به بهانه مال باختن در بورس ایجاد شود. از ما گفتن و از شما مسئولین....
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 0
    دنیا مسخ فضای مجازی و امپراطوری رسانه است و عقل و منطق محکوم به دیده نشدن
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 6
    یه سوال دارم.کلا اعتراض مورد پسند شما چجوره؟چجوری اعتراض کنیم که ناراحت نشید؟
    • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      5 0
      همینطوری خوبه
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      4 0
      اعتراض خود را با روش حضور در انتخابات و انتخاب اصلح نشان دهید.
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 0
    اسرائیل بسوز تا بمیری
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    4 0
    دختر، ازدواج، خوشبختی
  • سید فروزان CH ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    8 2
    چرا باید در این اوضاع روزنامه هم میهن تیتر فرار سرمایه شدن گرفت بزند؟ این میشود اخلال در امنیت ملی و اقتصادی کشور ،این یعنی تشویق به خروج سرمایه این یعنی جوسازی و ناامید سازی مردم در هیچ کجای دنیا نشریات حق درج چنین تیترهایی در مملکت خودشان را ندارند آنهم با این تیتر درشت دست خائنین و خواص باید در روزنامه های زنجیرهای منافق قطع شود مملکت به آرامش احتیاج دارد آرامش فقط کف خیابان نیست
    • DE ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      5 0
      سید جون فک و فامیل اینا تو اینترنشنال و بی بی سی و ... کار میکنند ، برای همین ستون پنجم دشمن هستند..
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    3 0
    استکبار از دشمنی دست نخواهد کشید پس باید به نقطه ضعف آن یعنی رژیم صهیونیستی ضربه زد تا این رژیم باشد "دنیا "روی آرامش نخواهد دید..
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    2 5
    اینترنت را وصل کنید.
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    3 1
    فشار اصلی غرب ب ایران برای جلوگیری از عبور از تحریم هاست. بی نیاز شدن ایران و یا کم شدن نیازها بعلاوه حرکت بسوی تجارت با کشورهای آسیایی، اروپا و آمریکا را تا سر حد جنون ناراحت و عصبانی کرده و چاره ای جز زدن خسارت ب این کشور نمی بیند. قدرت نظامی و همکاری ایران با کشورهای دیگر، در غرب اجماع بوجود آورده که قابل لمس و مشاهده است.
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 2
    بنظر میرسد ما باید از کارشناسان حرفه ای بین المللی برای جنگ رسانه ای که سالهاست درگیر آن هستیم و مدام هم شکست میخوریم مشاروه بگیریم. رسانه های موفق عربی که همه متخصصین بین المللی دارند در مقابل رسانه های خودمان را ببینید.
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    4 0
    ما خیلی مظلوم هستیم ولی شجاع مثل امام ومقتدای عزیزمان امیر مومنان حیدر کرار چقدر از خارج کشور وچقدر از داخل کشور بر علیه کشور عزیز ما کار می کنند بعضی دشمنان بیرونی ودشمنان داخلی سایتها و روزنامه هاشون رو توی این مدت فتنه نگاه کنید
  • جاوید ایران اتمی FR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    5 0
    تکنیک اصلی زنده نگهداشتن اغتشاشات اینه که شما اینترنت رو نمیبندید واجازه میدید یه عده بچه بخاطر اینکه تصاویر ارسالیشون از ماهواره پخش میشه همش دلش بخواد یه آتش روشن کنه چندتا شعاربده فرارکنه، تکنیکش اینه، تکنیکش اینه که شما یه چند روزی اون اینترنت بی صاحاب رو ملی نمیکنیدکه کلاً ارتباط با بیرون قطع بشه، خداییش چرا اینجوری شدید شماها؟؟ عکس العمل به رویدادها ایییینقدر با تأخیر؟؟!!
  • جاوید ایران اتمی FR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    7 0
    یادم رفت ماهواره هارو بگم، ماهواره ها هم باید سیگنالشون قطع بشه، این هزار بار، معلوم نیست کجا خواب تشریف دارید، اگه دقت کرده باشید متوجه میشید تمام این چیزهارو و این وقایع رو مدتها قبل هزار بار گفته بودم. گفته بودم که باید منتظر این چیزها باشید اما گوش شنوایی نبود، وقتی موضوع به کف خیابان میرسیه متوجه میشید.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    2 3
    تونس تونس ، مصر هم تونس لیبی هم تونس ما چرا نتونیم؟
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    چی بگم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس