تدبیر باشگاه پرسپولیس برای دو خارجی/شیخ و لوکادیا به دلار می‌رسند

باشگاه پرسپولیس برنامه پرداخت به بازیکنان خارجی خود را مشخص کرد تا این دو مشکلی برای ادامه همکاری با سرخپوشان نداشته باشند.

به گزارش مشرق، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس پس از اعلام شفاهی خواسته خود مبنی بر پرداخت دومین قسط از قراردادش به افشین پیروانی همچنان در تمرینات حضور دارد و با این تیم تمرین می‌کند.

باشگاه پرسپولیس قرار بود تا امروز دهم اکتبر (۱۸ مهرماه ۱۴۰۱) طلب ۸۱ هزار دلاری لوکادیا را پرداخت کند اما بسته شدن حساب این باشگاه به خاطر بدهی ۲۷ میلیارد تومانی به یک شخص حقیقی مانع از انجام این کار شده است.

با این حال رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با کسب مجوز از هیأت مدیره باشگاه تصمیم به پرداخت طلب لوکادیا تا پایان ماه جاری گرفته است. این مبلغ در صورت موافقت لوکادیا به طور نقد به او داده می‌شود تا مشکل مسدودی حساب باشگاه نیز برطرف شود.

همچنین درویش تصمیم دارد قسط دوم قرارداد گولسیانی را که حدود ۵۰ هزار دلار است را نیز یک هفته پس از پرداخت پول به مهاجم هلندی انجام دهد تا مشکل دو بازیکن خارجی این باشگاه حل شود.

دیاباته نیز قسط دوم قراردادش را تا پایان آبان ماه دریافت خواهد کرد که طبق بندهای مالی موجود در قراردادش با پرسپولیس است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمزه IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    دیاباته هنوز بازی نکرده پول میخاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس