کد خبر 1425244
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
پول لوکادیا را زودتر بدهید، او تمرکز ندارد!/ پرسپولیس، از سپاهان و فولاد باید راهکار بگیرد

این روزها اخباری مبنی بر تأخیر در پرداخت دستمزد یورگن لوکادیا بهترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری به گوش می رسد.

به گزارش مشرق، عباس آقایی هافبک سابق پرسپولیس در این رابطه می گوید: بر کسی پوشیده نیست که باشگاه پرسپولیس هم مثل اغلب باشگاه های ما با مشکلات تحریم و مسائل دیگر از جمله مسدود شدن حساب هایش مواجه شده است. پرداختن پول یک بازیکن خارجی به دلار یا یورو کارسختی است اما نشدنی نیست.

او ادامه می دهد: تجربه نشان داده که بازیکنان خارجی روی قرارداد خود بسیار حساس بوده و معمولا طوری با باشگاه های ایرانی قرارداد می بندند که حتی اگر بعد از دو بازی هم کشورمان را ترک کنند به پول قرارداد خود تمام و کمال برسند. یورگن لوکادیا هم از این قاعده مستثنی نیست. او تا به حال نشان داده مهاجم ششدانگ و حرفه ای است اما به نظر می رسد دو هفته ای است که تمرکز ندارد. احتمالا این موضوع بی ربط به پول قراردادش نباشد و بهتر است مسئولان باشگاه پول دستمزد او را پرداخت کنند.

هافبک سال های نه چندان دور پرسپولیس تأکید می کند: به هر حال اگر ما امروز دستمزد لوکادیا را پرداخت نکنیم مجبور می شویم مثل آنتونی استوکس یا بودیمیر و خیلی ها دیگر پس از شکایت به فیفا با غرامت و خسارت آن پرداخت کنیم. در واقع بازیکنان یا مربیان خارجی بالاخره پول قرارداد خود را به زور هم که شده از ما می گیرند بنابراین بهتر است به موقع پرداخت کنیم تا دچار مشکل نشویم. باز تأکید می کنم باشگاه های پرسپولیس و استقلال برای پرداخت دستمزد دلاری و یورویی خارجی های خود دچار مشکل هستند اما می توانند از سایر باشگاه ها از جمله سپاهان و فولاد استعلام بگیرند و ببینند راهکار آن چیست؟

بیشتر بخوانید:

ادعای عجیب لوکادیا در یک محفل خصوصی

آقایی ضمن اشاره به تساوی پرسپولیس برابر سپاهان در اصفهان یادآور می شود: به نظر من مساوی کردن در زمین تیم مدعی سپاهان نتیجه بدی نمی تواند باشد. اینکه شما در زمین سپاهان شکست نخورید اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس به نظر من منطقی بازی کرد چرا که توانست یک امتیاز از تیم مدعی و رقیب مستقیم خود در خانه اش بگیرد. این نتیجه به خودی خود بد نیست و شاید دلیل اصلی ناراحتی هواداران یا انتقادات کارشناسان به شکست برابر تراکتور تبریز در هفته هفتم برگردد. آن بازی یک مسابقه خاص بود و آقای گل محمدی هم توضیح داد که تیم تمرکز نداشت.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین خاطرنشان می کند: برخی ها عنوان کرده اند پرسپولیس تیم پرمهره ای است و درآن شکی هم نیست اما سایر تیم ها هم خودشان را تقویت کرده اند. همین سپاهان دستیار سابق ژوزه مورینیو با رزومه عالی را به اصفهان آورد و خریدهای بسیار خوبی هم انجام داد. هیچ تیمی در لیگ بیست و دوم حریف آسانی نیست. البته کتمان نمی توان کرد طرفداران از تیم پرسپولیس همواره توقع پیروزی و کسب ۳ امتیاز را دارند. این یک انتظار طبیعی و همیشگی در تیم های بزرگ است. شما می بینید هواداران رئال و بارسا هم همواره چنین انتظاری از تیم محبوب خود داشته و به تساوی رضایت نمی دهند اما به اعتقاد من کسب یک امتیاز از زمین نقش جهان و سپاهان نتیجه قابل قبولی بوده است.

او تصریح می کند: من گفتم یک امتیاز از ورزشگاه خانگی سپاهان خوب است به شرط آن که پرسپولیس در آزادی ببرد. این تیم دیگر نباید مساوی کند یا ببازد و مس رفسنجان را باید شکست دهد. این دیدار برای تیم پرسپولیس که به لطف تفاضل گل بهتر گل گهر سیرجان، صدر جدول را از دست داده اگر می خواهد دوباره آن را پس بگیرد باید مس رفسنجان را در تهران ببرد.

آقایی که تجربه قهرمانی در لیگ هفتم را به همراه پرسپولیس در کارنامه دارد، ضمن اشاره مجدد به اهمیت بازی هفته نهم این تیم برابر مس رفسنجان می گوید: تیم مس رفسنجان از جمله تیم هایی است که مهره های بسیار خوبی دارد. این تیم نیز در فصل نقل و انتقالات تقویت شد و در فاز تهاجمی عالی عمل می کند. هرچند مهاجمان این تیم گل های زیادی نزده اند اما شیمبا و منشا دو مهاجم خارجی این تیم از جمله ستاره های لیگ ما در فصول گذشته بوده اند. ضمن آن که این تیم خط دفاع مستحکمی هم دارد که با حامد لک راحت گل نمی خورد. به نظر من کلید این بازی دست هافبک های دو تیم به ویژه پرسپولیس است. اگر پرسپولیس می خواهد برنده این دیدار باشد باید هافبک هایش جنگ میانه می دتن را از هافبک های مس رفسنجان ببرند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابراهیم IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    مشرق یجوری تهوع آوری طرفدار پیروزی هستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس