احمد زیدآبادی

احمد زیدآبادی می‌گوید "دولت مسئول اعتقادات، دیانت و اخلاق مردم نیست". اما توضیح نمی‌دهد که این گزاره فقط در چاردیواری خانه‌ها صادق است و دولت در کوچه و خیابان مسئول اجرای قوانین اعتقادی و دینی است.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

آنچه زیدآبادی درباره اغتشاشات اخیر می‌دانست اما نگفت!

غیرتمندی ماموستای کُرد در مقابل اغتشاشاگران/ امید فرماندهان فتنه 88 به اغتشاشات 1401

احمد زیدآبادی، از فعالان چپ‌گرا در قسمتی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا پیرامون اغتشاشات اخیر گفته است: فکر کنم دلجویی در این است که به خانواده مهسا امینی‌ها زنگ بزنیم. البته این تماس تلفنی کار درست و خوبی بود اما باید ساز و کاری انجام شود تا دوباره این اتفاقات تکرار نشود.

او می‌افزاید: ببینید مردم چرا از این حادثه به این شکل خشمگین شدند؟ چه کار به زندگی خصوصی مردم و سطح پوششان داریم که بخواهیم در این موضع ببینیم که خودمان کامل هستیم و بقیه ناقص و ما باید این افراد را ارشاد و هدایت کنیم!

زیدآبادی در ادامه تصریح می‌کند: اصلا مگر دولت در این موقعیت است که ارشاد و هدایت کند؟ اگر قرار است این کار هم انجام شود توسط مرجعیت‌های حوزه‌های خارج از دولت است. دولت باید کارگزار باشد، نظم و امنیت را تامین کند. زمینه‌های رشد اقتصادی و امکانات زیربنایی را فراهم کند. دولت مسئول اعتقادات، دیانت و اخلاق مردم نیست و کانون‌های دیگری باید این کارها را انجام دهند. خودشان توانایی و صلاحیت این کار را ندارند و بقیه افراد هم که توانایی این کار را داشتند از کار کنار گذاشتند. به طور مثال دکتر سروش در این کشور اعتقاداتی داشت و خیلی از اخلاقیات دینی را ترویج می‌کرد و به بازتولید آن کمک می‌کرد اما این افراد را کنار گذاشتند و حالا می‌خواهند مردم را با زور هدایت کنند.[۱]

*آقای زیدآبادی درست می‌گویند و دولت مسئول اعتقادات، دیانت و اخلاق مردم نیست و به او هیچ ربطی ندارد که یک شهروند چه اعتقاداتی دارد اما این بیربطی عقلانی فقط در چارچوب خصوصی و خانه‌های افراد است.

اما سوژه‌ی همین بیربطی عقلانی هنگامی که از خانه خارج می‌شود؛ مسلمان باشد یا نباشد بایستی الزامات شرعی و قانونی جامعه را رعایت کند و دولت هم بعنوان حاکم اجرایی کشور و مقام بالادستی پلیس بایستی بر این رعایت‌ها نظارت کند.

نکته جالب دیگر در اظهارات زیدآبادی؛ تغییر دادن جای مردم و اوباش است.

حتما برای کسانی از مردم عزیز ایران در ماجرای درگذشت تصادفی مرحومه امینی سؤالاتی بروز کرد. اما خشمگین شدن و بلافاصله انگشت اتهام را دراز کردن کار مردم نیست. و بلکه کار فریب‌خوردگان و نیز کار اوباش است.

شایسته بود آقای زیدآبادی بعنوان یک رجل سیاسی به این عقلانیت‌ها اشاره می‌کردند که البته شاهدیم ترجیح داده‌اند سخنان دیگری را بر زبان جاری کنند!

ما همچنین گزاره ذهنی ایراد شده از سوی زیدآبادی مبنی بر اینکه امثال عبدالکریم سروش می‌توانستند مردم را به سمت دیانت و اخلاقیات دینی سوق دهند را به قضاوت مخاطبان محترم می‌سپاریم و البته این نکته را هم گوشزد می‌کنیم که سروش اگر در زمینه اخلاقیات دینی هنری می‌داشت؛‌ الان باید می‌دیدیم که اصلاح‌طلبان بیش از همه به دنبال گرایشات و اخلاقیات دینی هستند.

مقوله‌ای که بیش و کم آنرا احمد زیدآبادی بیش از همه می‌تواند توضیح دهد!

***

 

امید فرماندهان فتنه ۸۸ به اغتشاشات ۱۴۰۱

غیرتمندی ماموستای کُرد در مقابل اغتشاشاگران/ امید فرماندهان فتنه 88 به اغتشاشات 1401

علی شکوری‌راد، از متهمان فتنه ۸۸ و عضو کادر حزب اتحاد ملت به تازگی در بخشی از یک مصاحبه که کانال امتداد آنرا منتشر کرد، در اشاره به آشوب‌ها اظهار کرده است: نکته ای که می خواهم در مورد اعتراض ها بگویم این است که در تظاهرات سکوت ۲۵ خرداد سال ۸۸ که قریب به سه میلیون نفر در آن شرکت کردند و تا میدان آزادی رفتند، در طول مسیر هیچ اتفاق ناگواری رخ نداد. این تظاهرات آرام برگزار شد. البته پس از پایان آن، خشونتی اتفاق افتاد که به نظر می‌رسد شروع آن از سوی مردم نبود. فارغ از این خشونت که پس از پایان راهپیمایی و در مقابل پایگاه بسیج، که بعد از میدان آزادی واقع بود، اتفاق افتاد و منجر به کشته شدن ۱۰ نفر شد، در ۲ تا ۳ ساعت شاهد یک راهپیمایی متین و آرام بودیم. این استعداد مردم ماست. یعنی می‌توانند راهپیمایی اعتراضی خالی از هرگونه خشونت و در کمال آرامش برگزار کنند.

او می‌افزاید: به گمان من بروز خشونت پس از پایان راهپیمایی ۲۵ خرداد ۸۸  به دنبال مداخله افرادی بود که تصور می‌کردند اگر راهپیمایی بدون حاشیه برگزار شود، برای آنها خوب نیست. لذا آن‌ها بودند که با انجام برخی اقدامات موجب تحریک مردم شدند یا این خود بسیج بود که این جمعیت انبوه را تاب نیاورد.

شکوری‌راد تصریح می‌کند: البته این موضوع هنوز محل مناقشه بوده و تاکنون بررسی مستقلی در باره آن صورت نگرفته است. صلاح این بود که بررسی مستقلی در ارتباط با آن نیم ساعت آخر انجام می‌شد که تا بار دیگر وقایعی این چنین تکرار نشود.

او می‌افزاید: راهپیمایی سال ۸۸ به دعوت میرحسین موسوی صورت گرفت و مشخص بود که چه کسی رهبری این تجمع را عهده‌دار است. هر چند مجوز داده نشد، اما دعوت کننده مشخص بود. اکنون نیز اگر وزارت کشور برای برگزاری راهپیمایی مجوز صادر کند و اجازه دهد معترضین و مخالفین تجمع خود را برگزار کنند، با داشتن مسئول، اعتراضات به صورت آرام و عاری از خشونت صورت خواهد گرفت.

*اظهارات شکوری‌راد بصورت واضحی می‌تواند روشن کند که چرا می‌گوییم برخی اصلاح‌طلبان ستادی "فرماندهان فتنه" هستند و چرا اعتراض بدون خشونتی که شکوری‌راد می‌گوید در واقع یک دام برای مردم و نیروهای امنیتی است و در انتهای آن جز حمام خون وجود ندارد...

چه اینکه می‌بینیم شکوری‌راد در صحبت‌هایش بدون هیچ خجالتی و صراحتا "بسیج" را مقصر آشوب راهپیمایی ۲۵ خرداد معرفی می‌کند.

(به این معنی که بسیج از حمله به پایگاهش توسط آشوبگران خشنود و منتظر این مسئله بوده است!)

پر واضح است که همینان در پی مجازات ناکافی خود در سال ۸۸؛ دوباره به صحنه آمده‌اند؛ دوباره مردم را با ایما و اشاره به خیابان‌ها فرا می‌خوانند و دوباره همان شبهه‌افکنی‌ها و تشویق‌های به خشونت.

البته در لوای لزوم اعتراض مسالمت‌آمیز!

جامعه و مسئولان ما یکبار برای همیشه باید بدانند که هرچه در خیابان‌ها و اقتصاد و سیاست می‌گذرد؛ کاردستی خواص است و مادام که خواصی باشند که اینچنین درست و غلط را در ذهن مردم به هم ببافند، فتنه کنند و منتهای آمالشان هم متهم‌سازی و ضربه خوردن بسیج باشد؛ همواره باید شاهد برخی اغتشاشات باشیم.

لازم به تأکید است که تظاهرات مسالمت‌آمیز تظاهراتی نیست که حضّار آن ساکت باشند!

بلکه اجتماعی است که حاضرینش در وهله اول صاحب مجوز باشند و ایضا زمینه‌ساز هیچ آشوبی هم نشوند. از همین روست که می‌توان راهپیمایی ۲۵ خرداد ۸۸ را نیز جزئی از پازل آشوب ارزیابی کرد و مسببانش را عامل خون‌های بر زمین ریخته دانست.

***

غیرتمندی ماموستای کُرد در مقابل اغتشاشاگران

غیرتمندی ماموستای کُرد در مقابل اغتشاشاگران/ امید فرماندهان فتنه 88 به اغتشاشات 1401

ماموستا ملاهاشم نوری، امام جمعه اهل سنت قروه در استان کردستان طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایرنا گفته است:

"در شرایط کنونی که دشمن همه ابزارهای رسانه ای خود را به کار بسته تا با ایجاد ناامنی و اغتشاش، کشورمان را زمین گیر کند، مردم نباید نظاره گر باشند بلکه برای خنثی کردن توطئه استکبار جهانی، وارد عرصه شوند."

او تصریح می‌کند: اغتشاشگران با دستاویز قرار دادن مرگ یک شهروند سقزی، قلب همه ملت ایران را با ایجاد ناامنی و بی نظمی اجتماعی و اخلاقی جریحه دار کرده اند. این افراد مغرض، گماشته رسانه های معاند هستند که نه تنها به اموال عمومی و کسب و کار مردم ضربه می زنند بلکه امنیت اخلاقی و اجتماعی را هم زیر سوال برده اند. آنها با دعوت مردم به بی حجابی و بی بند و باری، به دستورات اسلام بی احترامی و هتک حرمت می کنند چرا که نظام اسلامی مجری احکام دین مبین اسلام است.

امام جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه به آتش کشیدن قرآن، مسجد و حمله به بانوان محجبه ارتباطی به اعتراض مردم به گرانی‌ها و وضعیت معیشت ندارد، یادآور شد: قاطبه مردم با این جریان همسو نیستند و معدود جوانان بی تجربه‌ای که در این اغتشاش به فرماندهی رسانه های دشمن به خیابان می آیند باید بدانند که امنیت اجتماعی را به سمت بی ثباتی می برند و ضربه اول نیز متوجه خود آنان است.

ماموستا نوری همچنین از مردم خواست تا فرق خائن و خادم را بشناسند و با شناختن خدمات جمهوری اسلامی، به آگاهی درباره این توطئه برسند.[۲]

*صحبت‌های ماموستا نوری از مصادیق بصیرت در قبال فتنه‌هاست.

خاصّه اینکه می‌بینیم این ماموستای غیرتمند کرد به سمت مهم "نقش مردم" نیز اشاره دارد.

چه اگر فتنه‌ای بروز بیابد و مردم "به دمی یا درمی یا قلمی یا قدمی" برای خاموش کردن آن وارد عرصه نشوند؛ آتش ناامنی و قحطی و انکسار ملی دامن یکان یکان مردم یک سرزمین را خواهد گرفت.

صحبت‌های ماموستا نوری همچنین باید سرلوحه‌ای باشد برای خواص جامعه و خاصّه علمای شیعه و سنی که همگی در "فضای سکوت و جوزدگی فعلی" اما به صحنه بیایند و مجاهدانه و با ابزار لسان و قلم، از امنیت مردم و کیان کشور دفاع کنند.

***

۱_ https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-۱۲۸۴۳۴۴

۲_ https://irna.ir/xjKJpS

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 7
  • سید IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    38 6
    اصلاح طلبان است همواره در آشوب ها و بلواهای چند دهه اخیر به اشکال مختلف نقش اساسی داشته اند! یا بانی بوده اند یا مشوق یا محرک و یا مجری! به علاوه هرگاه که کشور آرام بوده است این مزدوران ناخشنودی خود را صراحتاً در رسانه های زنجیره ای شان از آن وضع اعلام کرده اند! پس مرگ برضد ولایت فقیه!
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      17 1
      آموزش و پرورش تنگه احد انقلاب ما می باشد که متاسفانه مانند جنگ احد آنرا رها نموده ایم.
  • سید IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    15 5
    اصلاح طلبان تهوع آور همواره در آشوب ها و بلواهای چند دهه اخیر به اشکال مختلف نقش اساسی داشته اند! یا بانی بوده اند یا مشوق یا محرک و یا مجری! به علاوه هرگاه که کشور آرام بوده است این مزدوران ناخشنودی خود را صراحتاً در رسانه های زنجیره ای شان از آن وضع اعلام کرده اند! پس مرگ برضد ولایت فقیه!
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    20 2
    مدعی العموم نمیخواهد علیه این بی شرفهای نون به نرخ رور خور وارد شود ؟ شکوری راد هنوز باید ول بگردد و حرف مفت بزند؟ راهپیمایی بدون مجوز جرم نبود؟ بسیج مقصر است ؟ از این مردک نباید سند بخواهیم ؟
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    22 8
    بسیج خار چشم کور اصلاح طلبان
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    17 3
    خیلی جالب است که آقای زید آبادی شخصی را به عنوان مروج اخلاقیات دینی معرفی می کنند که به شهادت شهید مطهری این شخص یعنی عبدالکریم سروش اصلأ خدا را قبول نداشت و الأن هم در اروپا جیره ام آی سیکس را نشخوار می کند و پایان دین و دینداری را جار می زند. باید از آقای زید آبادی برای این صراحت و صداقت تشکر کرد.
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    11 37
    مال تو چطور انقلاب بود مال ما اغتشاش؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      43 7
      کور خوندی تو فرق دوش آب را با دوغ نمی فهمی - انقلاب بزرگ ملت ایران در بهمن 57 از مصادیق انقلابهای بزرگ و اصلی جهانی است هر گردی گردو نیست - ایران عزیزم در اسارت یانکی ها بود بعد از جنگ دوم 37 سال کشور در اشغال اجانب بود و... کم با حرفهای بی محتوی و پوچ خودتان را سرکار بگذارید.
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      65 4
      انقلابی شهید می‌شود نمی کشد، به حجاب و اخلاق و امنیت اعتقاد دارد، از نوکری بیگانه بیزار است و.. از همه مهمتر اخلاص دارد، اما توی اغتشاشگر مروج ناامنی کشتار دیگران، بی حجابی، بی بندوباری، ناامنی اخلاقی، خسارت به اموال عمومی و... جیره خوار اجانب هستی. مفهوم شد
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      27 6
      انقلاب ما با موافقت ۹۸.۵ درصد مردم بود ..شما فکر میکنید با آتش زدن اموال مردم انقلاب میکنی
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      19 4
      مرگ برتو،منافق
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      18 2
      چون مال ماباکورکردن کودک وفحاشی وتخریب مغازه ومحل زندگی باهدف ولنگاری وتبدیل ایران به امریکاباان امارفسادوالکلیسم وفحشا وخودکشی وتیراندازی خیابانی نبودمتون دینی وحاکم دینی داشت ونه فاجعه هایی که به خودشان هم رحم نمیکنندفدات شم
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 0
      مهم‌تر از همه این دلایل، انقلاب سال ۵۷ هدفش استقلال و عزت ایران بود نه این که در ظاهر ژست حق خواهی بگیرد و در باطن با همکاری سرویس‌های اطلاعاتی غربی عبری عربی و عاملیت گروهک‌های تروریستی در پس پرده دنبال تجزیه و نابودی ایران باشد.
  • علی افصحی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    19 3
    احمد زیدآبادی بازمانده گروهک ملی مذهبی که اعضای فراریش علیجانی، نقی رحمانی، کاظمیان و.. با او بده بستان شورش افرینی دارند و او اولین کسی است که «دموکراسی اسرائیلی!!!!» را در ایران تئوریزه کرده ؛ باید هم بگوید دولت مسئول دین و اخلاق و قیامت مردم نیست برای امثال زیدآبادی که آبشخور فکری اشان غرب وحشی و رئیس جمهور مطلوبشان جاستین ترودوی کانادایی است ،که دزدان ملت هارا پناه می دهد و کودکان بومی را در گروه های چند هزار نایی یکجا به قنل رسانده و بی خبر از خانواده هایشان در گورهای دسته جمعی جای می دهد و هنوز هم ابلغش را از شاه انگلیس دریافت می کند،اخلاق و معنویت و قیامت اصلا مهم نیست !!!زیدآبادی در حسرتت پیوستن به دوستان عمله غرب وحشی ، حتی سواد کتب دینی ابتدایی را ندارد که رسالت انبیاء را درک گند که انبیاء برای اقامه دین و عدالت و سرکوب ظالمان و جریان صلاح و امر به معروف قیام کرده و گروندگانشان را نیزبه همین اقدام فرا خوانده است . اگر حاکمیت انبیاء برای دین ، قیامت ، اخلاق و معنویت مردم نبود، پس درگیری های پیوسته انبیا با جبهه کفر و ظلم و نفاق برای چه چیزی بود؟ درجای جای نهج البلاغه آمده مهم ترین وظیفه حاکم اسلام آموزش مردم و هدایت به خیر و صلاح است.چه کنیم امثال زیدآبادی مرتجعان نادانی اند که فقط مامورند تا خزعبلات غرب وحشی را در جامعه دینی تکرار کنند .
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    15 2
    این سران فتنه را محاکمه و مجازات کنید تا مردم به امنیت و آرامش برسند
  • رضا IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    10 5
    یه بارم قبول کنیم که رسانه رو چهل ساله باختیم...اینقد رو مخ جوونامون کار کردن که الان یکی از خائن ترین نساها تو ایرانه....به جرات قسم میخورم خوده صدا و سیما از همه خائن تره که همیشه بر خلاف نظر ملت حرکت میکنه و کار به جایی رسیده که نصف بیشتر مملکت اصن تلوزیون نگاه نمیکنن...چرا؟؟ مجری های با سابقه تلوزیون یهو اخراج یا قطع همکاری میشن و همزمان ایران اینترنشنال داره جذبشون میکنه...اینقد هماهنگ؟؟؟ حیف و هزار حیف که رسان۶ نداریم....دشمن در تمام زمینه ها از ما در میدان شکست خورده ولی فقط رسانه داره و هیچ
  • رضا IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    3 2
    یه بارم قبول کنیم که رسانه رو چهل ساله باختیم...اینقد رو مخ جوونامون کار کردن که الان یکی از خائن ترین نساها تو ایرانه...
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    18 0
    اصلا کوموله دموکرات در درجه اول با عزیزان اهل سنت کردستان مخالف هست و باهاشون دشمنی داره. اینا هیچ دینی ندارن کومونیست هستن و ایده و آرزوشون هم تشکیل کردستان بزرگ هست.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    7 2
    هرجا کرداست آنجا ایران است.
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      3 0
      هرجاکردهست خاک پاش منم کردها یکی ازنجیب ترین محجبه ترین باصفاترین ودیندارترین مردم ایران هستند ارزودارم درکردستان به عنوان یک شیعه دفن شوم
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    5 0
    آرامکو رو بزنید
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    11 1
    ملت کرد مردمی غیور با فهم و دارای شعور بالایی هستند
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 0
    قران و دین و اسلام برای تمام انسان های کره زمین است.خداوند از لحظه آفرینش انسان همواره با فرستادن پیامبران به راهنمایی انسان ها و قرار دادن انها در مسیر حق پرداخت و رسالت تمامی پیامبران هم همین بود.همه ی پیامبران در کنار تبلیغ دین وظیفه برپایی حکومتی دینی و اجرای قوانین دین رو داشتن تا مردم از گمراهی نجات یابند چون همه ما یک روزی عازم اخرت خواهیم شد و سرنوشت همه مهمه.پس وظیفه حکومت اسلامی فراهم کردن امکانات برای سعادت دنیوی و مهم تر از اون سعادت اخرویه.لازمه سعادت اخروی پایبندی و آشنا کردن مردم به احکام الهیه.ما باید یک امپراطوری رسانه ای ایجاد کنیم و با تببیین مساعل اجازه گمراه کردن جوانانمان رو به دشمن ندهیم.
  • FR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    5 0
    تظاهرات بیست و پنج خرداد 88 از هشتصد هزار نفر به دومیلیون و در اظهارات اخیر شکوری راد سه میلیونی شد !
  • سعید IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    9 0
    در اینکه اغتشاشات داعشیها و نوجوانان خام فریبخورده امروز نمونه اصلاح شده فتنه ۸۸ و ۷۸ است هیچ جای شک و شبهه ای نیست! این اصلاحاتی است که مد نظر یهودیان موسوم اصلاحات و بهائیان موسوم به کارگزاران و اعتدالیون در مدت ۸سال اخیر صورت گرفت،مین گذاری اقتصادی چه در شخصی سازی اموال عمومی،رواج رانتخواری و قاچاق توسط مافیای نجس لیبرال و افراط در واردات اقلام بی مورد و چه واگذار کردن کامل ف.مجازی به دشمنان خونی و هزاران ساله ایران،(معنی اصلاحات یهود پسند اوضاع بسیار فاجعه بارتر از امروز بود که بحول و قوه الهی و رهبری معظم انقلاب و دلسوزان نظام خصوصا آقا سیدابراهیم ریسی و... با شکست مواجه شد و الا تفاله های لیبرال خواب دلار ۲۸۵۰۰۰تومان دیده بودند)
  • امیرمسعود IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    6 0
    خدا امام بزرگوار ملت ایران را رحمت کند. از سال 42 تا 57 تقریبا پانزده سال طول کشید تا انقلاب پیروز شد. سلطنت طلبان، منافقین، تمام گروهک ها در مرزها و اصلاح طلبان در داخل کشور، 43 ساله نتوانستند این انقلاب را از ملت ایران بگیرند. اعلامیه های امام هر چند وقت یک بار با هزار مشکل به دست افراد کمی در ایران میرسید و انقلاب را توانست پیروز کند. شما با صدها کانال تلویزیونی و رادیویی و فضای مجازی نتوانستید هیچ غلطی بکنید. از این به بعد هم انشالله نخواهید توانست.
  • مهدی اسدی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    7 0
    سلام : انقلابی به رهبری امام خمینی( ره) از ۱۵ خرداد سال ۴۲ شروع شد و حمایت و عشق و علاقه مردمی و شهادت هزاران نفر از مردم بصیر کل کشور بدون سلاح و صرفآ با شعار الله اکبر و استعانت از ائمه معصومین " صلوات الله علیهم اجمعین "و رهبری و هدایت بزرگانی همچون شهید بهشتی ، شهید مطهری ، شهید مفتح ، شهید باهنر و ... انقلاب صورت گرفت . شما با هدایت و رهبر علی کریمی 😆ربع پهلوی که خودش را نمی تواند اداره کند ، منافقین هرزه در بدر ، کومله ، دمکرات و ... یک مشت وحوش می خواهید انقلاب کنید که حتی حاضر نیستید نظر هموطن مخالف خود را تحمل کنید . با تجهیزات و سلاح مخرب هر کس جلوی شما باشد باید با بد ترین وجهی کشته شود ؟! یاد سخن بوش ملعون پدر افتادم این خبیث مدفون می گفت " یا با ما یا علیه ما " هر کس با نیست باید کشته شود ؟!
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    10 0
    از امریکا تا کانادا سازمانهای نظرسنجیشون نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند اینو گفتم چون بعضیها حرف خارجی رو بیشتر قبول دارند
  • BE ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 0
    ماموستای آزاده
  • حسین IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    14 0
    انشالله انتقام خون شهدای فتنه رو از وحشیهای چپ سکولار خواهیم گرفت. لعنت براصلاحات
  • مرتضی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    3 0
    الان بهترین موقع هست که مثل سال 88 سران فاسد اصلاحات را بفرستند برای آب خنک خوردن. زیر این حرام لقمه ها آتش بیار این معرکه شده اند
  • مرتضی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    4 0
    یک موی این ماموستای عزیز بر کل اصلاح طلبان ارجحیت دارد
  • ۳۳ IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    چندی پیش گمانم بر این بود زید آبادی سر براه شده است.
  • رستم سورن سوئد IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 1
    کاملا مشخصه که اصلاح طلبان به میکروفون صهیونیسم بین المل و غرب و السعود تبدیل شدن. اینها همکاری خوبی با رمضانپور مدیر سعودی اینترآشغال که اصلاح طلب و معاون فرهنگی خاتمی بوده دارن. تمامی اخبار درون کشور توسط اینها به سعودیها میرسه. خیلی از اصلاح طلبهای پناهنده در سوئد با اینترآشغال سعودی همکاری میکنند.
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    9 3
    بر پدر و مادر امینی لعنت
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 13
    واقعیت این است ملاها در کردستان کمترین اعتبار را در بین مردم دارند بخصوص امام جمعه ها
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    تا میهن پرست نباشیم این شکاف ها در جامعه بیشتر خواهد شد
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    پس قبول کردیداین. دختربیماری داشته ضرب وجرحی نبوده چراباسکوت خائنانه وسخنان دوپهلوبرآتش فتنه دمیدید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس