1

عدم دستیابی آمریکایی‌ها به توافق ضعیف در وین باعث ایجاد یک کمپین فشار مصنوعی سیاسی در آمستردام علیه مردم ایران شده است، این کارزار سیاسی نشانه‌های از شبکه فحشا را نیز در خود دارد!

سرویس سیاست مشرق- صبح سرد ۱۹ بهمن سال ۱۳۶۰ برای مردم تهران با خبر ضربه اطلاعات سپاه به مهم‌ترین خانه تیمی منافقین در محله زعفرانیه آغاز می‌شود. ساعتی بعد شهید لاجوردی رو به دوربین تلویزیون می‌گوید که طی یک عملیات پیچیده و حساب‌شده موسی خیابانی و اشرف ربیعی نفر دوم و سوم سازمان مجاهدین خلق (منافقین) کشته‌ و سرپنجه عملیات تروریستی نفاق در داخل قطع‌شده است.

پیش‌ازاین گروهک منافقین با اعلام جنگ مسلحانه علیه مردم بیش از ۱۷ هزار نفر از کودک سه‌ساله تا پیرمرد ۹۰ ساله را به شهادت رسانده و پروژه بمب‌گذاری‌های سریالی در شهر را اجرایی کرده بودند. در آن روزها نشریه مجاهد ارگان این سازمان تروریستی در مقاله‌ای نوشته بود که جنگ با نظام بدون خشونت شهری امکان‌پذیر نیست و در این راه ممکن است تعدادی از افراد عادی و غیرنظامی نیز کشته شوند، این نشریه تروریستی نوشته بود که در دعوای مسلحانه کشته شدن مردم امری عادی است!

اما عملیات سنگین اطلاعات سپاه با همکاری دادستانی وقت تهران برای همیشه  بساط میلیشیا را از کف خیابان جمع کرده و تشکیلات منافقین به دلیل از دست دادن شاکله و نداشتن رهبری مشخص در داخل به بیرون از مرزها فراری شد؛ اما خروج دست جمعی بخش زیادی از کادر رهبری منافقین به خارج از کشور به معنای پایان شرارت آن‌ها نبود.

آغاز «جنگ سفارتخانه‌ها» در آمستردام نشانه چیست؟ / حمایت علنی اروپایی‌ها از شبکه آشوب و فحشا در تهران

ضربه اطلاعات سپاه به خانه تیمی منافقین در زعفرانیه پرونده ترورهای کور را بست

اجرای یک عملیات تروریستی دهه شصتی در کپنهاگ!

خنثی کردن عملیات ترور کور مردم در کوچه و خیابان توسط سازمان تازه تاسیس اطلاعات سپاه، باعث شد تا مسعود رجوی و ابوالحسن بنی‌صدر که آن روزها با فرار از کشور در پاریس ساکن بودند به این نتیجه برسند که دیگر امکان فعالیت خرابکارانه در داخل را نداشته و لازم است از بیرون به‌نظام ضربه زده شود. در آن روزها سازمان اطلاعات و امنیت خارجی فرانسه به بنی‌صدر پیشنهاد داد که به دلیل ماهیت تروریستی منافقین نام تشکیلات خود را عوض کرده و به‌جای به کار بردن نام سازمان مجاهدین (منافقین) از شورای تروریستی ملی مقاومت استفاده شود.

البته این تغییر تاکتیکی معنای خاصی داشت! در آن زمان سرویس‌های اطلاعاتی غربی به این نتیجه رسیده بودند که برای حمایت خارجی از منافقین باید سروشکل تازه به ساختار این گروهک داده شود، ازاین‌رو شورای ملی مقاومت در ظاهر به‌عنوان یک تشکیلات سیاسی در خارج از کشور ثبت می‌شود.

اولین مأموریت این شورای تروریستی آن بود که با انجام اقداماتی در خارج ازجمله راه انداختن لابی ضد ایرانی و برگزاری تظاهرات اجاره‌ای خود را میان سیاست‌مداران اروپایی جا بی اندازد. این اقدام باعث می‌شد تا کانال ارتباطی میان پارلمان‌های اروپایی و آمریکای شمالی میان منافقین و نمایندگان آن مجالس برقرارشده و سرویس‌های غربی بهتر روی عملیات خود مسلط شوند.

 در آن زمان منافقین به عوامل نفوذی خود در برخی سفارتخانه‌ها در خارج از کشور دستور داد که نیروهایشان اعلان پناهندگی کنند، به‌عنوان‌مثال کاردار ایران در سوئد و یا کاردار ایتالیا اعلان پناهندگی کردند. این افراد پس از اعلان پناهندگی‌ها اقدام به مصاحبه علیه جمهوری اسلامی نیز می‌کردند. یکی دیگر از برنامه‌های نفاق آن بود که با فرستادن برخی مزدوران به درب سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران اقدام خرابکارانه و تروریستی انجام داده و به‌نوعی مسیر دیپلماتیک تهران را دچار اختلال کنند. این عملیات از سوی سرویس اطلاعاتی فرانسه «جنگ سفارتخانه‌ها» نامیده شده بود.

آغاز «جنگ سفارتخانه‌ها» در آمستردام نشانه چیست؟ / حمایت علنی اروپایی‌ها از شبکه آشوب و فحشا در تهران

آغاز «جنگ سفارتخانه‌ها» در آمستردام نشانه چیست؟ / حمایت علنی اروپایی‌ها از شبکه آشوب و فحشا در تهران

جواد منصوری از دیپلمات و فرمانده سابق سپاه درباره جنگ سفارتخانه‌ها در دهه شصت نوشته است:

منصوری درباره اهداف منافقین از راه‌اندازی جنگ سفارتخانه‌ها خاطرنشان کرد: منافقین و ضدانقلاب بر این تصور بودند که با این کارها می‌توانند پایگاه خود را قوی‌تر کنند و از سوی دیگر برای جمهوری اسلامی بحران ایجاد نمایند؛ اما درنهایت به این نتیجه رسیدند که با این حرکات راه به‌جایی نخواهند برد. منافقین تصمیم گرفتند به سفارتخانه‌ها حمله کنند. این حملات امنیت کارمندان سفارتخانه‌های ما را به خطر می‌انداخت. بنی‌صدر و منافقین در این مقطع دائماً می‌گفتند که تمام سفارتخانه‌های ایران متعلق به ماست. ما دولت قانونی هستیم و سفارتخانه‌ها باید تعطیل شود و در اختیار ما قرار بگیرد. منافقین ضمن اینکه مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گرفتند، با رسانه‌ها مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند که سفارتخانه‌ها باید در اختیار ما قرار بگیرد، ما نماینده ایران هستیم! اقدامات تروریستی ضدانقلاب بیش از اینکه آن‌ها از حمله سفارتخانه‌ها عایدی داشته باشند از موج سازی رسانه‌ای بین‌المللی به اهدافش می‌رسید؛ زیرا در آن مقطع زمانی کشور علاوه بر جنگ ایران و عراق، درگیر جنگ سفارتخانه‌ها و دیپلماسی بین‌المللی بودیم.

مسعود خدابنده مسئول حفاظت رجوی و عضو جداشده منافقین که خود در جریان «جنگ سفارتخانه‌ها» به دستور مرکزیت سازمان حضوری فعال داشت، به عنوان یک راوی دراین‌باره می‌گوید:

وقتی دستور سفارت‌گیری از طرف مرکزیت سازمان به ما ابلاغ شد، در لندن بودم. سفارت‌گیری از نقاط دیگر اروپا شروع شده بود و لندن آخرین نقطه بود. پلیس هم به سفارت، نامه کتبی داده بود که با توجه به حمله به سفارتخانه‌های ایران در نقاط دیگر، در سفارت ایران در لندن نیرو مستقر خواهد کرد. من با ۵۱ نفر دیگر که مجموعه هواداران سازمان بودیم (از بچه شانزده‌ساله گرفته تا دانشجوی سال آخر دکترای مخابرات) مدت دو هفته در یک‌خانه با نردبان و غیره تمرین کردیم و در موعد مقرر با استفاده از ۲ دقیقه فاصله بین دو گشت پلیس، با نردبان از طبقه سوم به سفارت ایران در لندن وارد شدیم. بعداً هرکدام یکی دو ماه زندان بودیم و سپس آزاد شدیم. سفارت اول شکایت کرد ولی بعد شکایتش را پس گرفت و من‌بعد از آزادی مستقیم به فرانسه رفتم.

نکته قابل‌توجه آنکه در اواخر سال ۶۲ به‌یک‌باره جنگ سفارتخانه‌ها متوقف‌شده و کشورهای فهمیدند که ماندن منافقین در اروپا نه‌تنها نفعی بر ای‌شان ندارد، بلکه چون بمبی ساعتی روی بالای سرخودشان قرارگرفته است ازاین‌رو تصمیم گرفتند تا منافقین را به‌تدریج به عراق بفرستند.

در روزهای اخیر اقدامات شرورانه برخی از ضدانقلاب و اعضای گروهک منافقین در اطراف سفارتخانه‌های ایران در کشورهای اروپایی و نیز حمله مسلحانه به سفیر کشورمان در دانمارک نشان داد که کشورهای غربی بار دیگر پروژه سوخته جنگ سفارتخانه‌ها را روی میز قرار داده‌اند. هدف از این اقدام ارسال یک پیام خاص به اراذل‌واوباش در اغتشاشات اخیر در برخی محلات است:  اگر سطح خشونت در داخل بالا برود، حمایت بیرونی را نیز خواهید داشت! دستگیری اتباع ۹ بیگانه از ۹ کشور آلمان، لهستان، ایتالیا، فرانسه، هلند، سوئد درصحنه اغتشاشات یا در پشت‌صحنه‌های توطئه نشانی بر همین ماجراست.

حمله با سلاح سرد به سفیر ایران در دانمارک/ فیلم

تکرار سیلی سخت به اروپایی‌ها در میکونوس

جنگ سفارتخانه‌ها از سوی کشورهای غربی علاوه بر سویه ارسال پیام در جهت خرابکاری در داخل یک‌سویه ماجراجویانه اما دیپلماتیک خارجی نیز دارد. هدف از این اقدام آن است که ایران دچار انزوا شده و مجبور به تسلیم شود. روز گذشته رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران اعتراف کرده است که نمی‌تواند درباره توافق با تهران ضمانت بدهد، این جمله به آن معناست که فشار غرب برای رسیدن به توافق ضعیف بی‌نتیجه مانده و روی اغتشاشات شبکه فحشا و اوباش قمار کرده است. راه انداختن جنگ سفارت‌خانه از سوی کشورهای غربی نشان از آن دارد که دشمن از تسلیم کردن مردم ایران به وسیله ایجاد اغتشاشات در داخل ناامید شده و تنها روی تبلیغات سیاسی در خارج حساب باز کرده است!

عدم دستیابی آمریکایی‌ها به توافق ضعیف در وین باعث ایجاد یک کمپین فشار مصنوعی سیاسی در آمستردام علیه مردم ایران شده است، این کارزار سیاسی نشانه‌های از شبکه فحشا را نیز در خود دارد! اقدام نمایشی چند کشور غربی ازجمله هلندی‌ها برای خروج شهروندانشان از ایران را باید از همین منظر ارزیابی کرد. کشور هلند در حالی از اتباع خودخواسته ایران را ترک کنند که این کشور پایگاه اصلی چند گروه تروریستی تجزیه‌طلب ازجمله گروهک اهوازیه و چند گروه کردی است.

آغاز «جنگ سفارتخانه‌ها» در آمستردام نشانه چیست؟ / حمایت علنی اروپایی‌ها از شبکه آشوب و فحشا در تهران

آغاز «جنگ سفارتخانه‌ها» در آمستردام نشانه چیست؟ / حمایت علنی اروپایی‌ها از شبکه آشوب و فحشا در تهران

یک هفته پس از اکران هرزگی توسط شبکه فحشا در آمستردام، وزیر خارجه هلند به صحنه آمد!

نکته قابل‌توجه آن‌که اقدام نمایشی اروپایی‌ها یادآور ماجرای میکونوس در شهر برلین است!

سال  ۱۳۷۱ (۱۷ سپتامبر سال ۱۹۹۲) یک عملیاتی در رستوران میکونوس واقع در خیابان راگراستراسه در منطقه ویلمرسدورف برلین، با جوسازی غرب به بحرانی سیاسی علیه ایران بدل شد. در این عملیات، مهاجمین مسلح، جلسه اعضای حزب منحله دموکرات کردستان در این رستوران را بر هم زده و دبیر کل این حزب کشته شد.

پس‌ازاین ماجرای عجیب، دادگاه برلین طی یک حکم مغرضانه و بدون استناد، ایران را مسئول مستقیم این تیراندازی خواند. متعاقب آن بلافاصله سفرای اروپایی از ایران خارج شدند. پس از اجرای این توطئه سیاسی علیه ایران، رهبر معظم انقلاب در واکنش به خروج سفرای اروپایی از ایران یک سخنرانی قاطع انجام داده و فرمودند:

  «در مرحله اوّل، سفیر آلمان را فعلاً تا مدّتی نباید راه بدهند که به ایران بیاید. بقیه هم که می‌خواهند به‌عنوان یک حرکت به‌اصطلاح آشتی جویانه برگردند، مانعی ندارد. خودشان رفته‌اند، خودشان هم برمی‌گردند. دیدند که رفتنشان هیچ اهمیتی ندارد، کسانی که می‌خواهند با ایران ارتباط داشته باشند، باید بدانند که اگر ارتباط، ارتباط استکباری شد، ملت ایران پس خواهد زد.»

طولی نکشید که در پی موضع‌گیری قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی، ناچار شدند به تهران بازگردند. بدین ترتیب یک شکست بزرگ برای اروپا و امریکا در برابر ایران در تاریخ ثبت شد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، آن‌ها از ملت ایران «سیلی سخت» خورده و دست از پا درازتر به محل مأموریت خود در تهران بازگشتند.

پس‌ازاین آبروریزی بزرگ سیاسی برای اروپایی‌ها و بازگشت ذلیلانه به تهران، پیتز اشتراک رهبر پارلمانی حزب سوسیال‌دموکرات آلمان اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران توانست یک توطئه بزرگ را خنثی کند وی تصمیم ایران مبنی بر عدم پذیرش سفیر آلمان را یک رسوایی بزرگ و شکست برای دولت آلمان خواند. سخنگوی سیاست خارجی حزب سوسیال‌دموکرات آلمان نیز، اظهارات رهبر ایران مبنی بر نپذیرفتن سفیر آلمان را به‌مثابه یک سیلی بر صورت کشورهای اروپایی خواند. سخنگوی وزارت خارجه آلمان نیز این تصمیم دولت ایران را غیرمنتظره و شوک‌آور توصیف کرده بود.

آغاز «جنگ سفارتخانه‌ها» در آمستردام نشانه چیست؟ / حمایت علنی اروپایی‌ها از شبکه آشوب و فحشا در تهران

نمایی از رستوران میکونوس در آلمان

خط جدید این عملیات در تهران با هدایت سازمان سیا در آمستردام باهدف افزایش دامنه و بعد اغتشاشات در داخل ایران طرحی تکراری با پیمانکارانی جدید است. پیش از آنکه وزیر خارجه فرانسه، آلمان وهلند با اوباش و تروریست‌ها اعلام بیعت کنند، شیرین عبادی وکیل مدافع تجزیه‌طلبان در خارج از کشور از مقامات اروپایی خواسته بود که با اعلام آبستراکسیون سیاسی در داخل ایران درب سفارتخانه‌های خود رد ایران را ببندند. عبادی به‌طرف غربی پیغام داده بود که حمایت خشک‌وخالی از اغتشاشات بی‌فایده است و غرب باید به‌صورت عملی از آشوبگران حمایت کند، این طرح و با فرمی دیگر از سوی حامد اسماعیلیون نیز مطرح‌شده بود. مدتی است که موساد روی این فرد ساکن در کانادا سرمایه‌گذاری کرده و با سوءاستفاده از وضعیت روانی آشفته اسماعیلیون از او بهره‌برداری می‌کند.

آغاز «جنگ سفارتخانه‌ها» در آمستردام نشانه چیست؟ / حمایت علنی اروپایی‌ها از شبکه آشوب و فحشا در تهران

البته این دست‌وپا زدن‌های بیهوده سیاسی از سوی غربی‌ها در میانه اغتشاشات و باهدف وادار نمودن ایران برای امضای توافق ضعیف برای آن‌ها عایدهای نخواهد داشت. ماتیو گولد سفیر یهودی‌تبار انگلیس در اسراییل که سابقاً به مدت ۳۰ ماه در سفارت انگلیس در تهران به‌عنوان دیپلمات مشغول به کار بود در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعتراف کرده است که من پس از پایان ماموریتم در ایران مستقیماً به واشنگتن رفتم (به‌عنوان مشاور سیاست خارجی بریتانیا و نماینده کمیته مشترک اطلاعاتی بریتانیا در آمریکا) و مدت‌های زیادی با (مقامات و کارشناسان اطلاعاتی و سیاسی) آمریکا درباره ایران گفتگو کردم چراکه با توجه به عدم حضور دیپلماتیک آمریکا در ایران، یکی از مشکلات عمده واشنگتن این است که افرادی باتجربه زندگی در ایران ندارند که به‌طور درست آنچه در آنجا (ایران) می‌گذرد را برای آن‌ها تحلیل کند!

آغاز «جنگ سفارتخانه‌ها» در آمستردام نشانه چیست؟ / حمایت علنی اروپایی‌ها از شبکه آشوب و فحشا در تهران

آغاز «جنگ سفارتخانه‌ها» در آمستردام نشانه چیست؟ / حمایت علنی اروپایی‌ها از شبکه آشوب و فحشا در تهران

ارزیابی اجتماعی سفیر آلمان در تهران قبل از اغتشاشات

تجربه انواع شیوه‌های سخت و نیمه سخت برای سرنگونی انقلاب اسلامی مانند تهاجم نظامی، کودتا، ترور، خرابکاری، نفوذ امنیتی، تجزیه سرزمینی، تحریم اقتصادی و اثبات ناکارآمدی آن‌ها، ‌ دشمنان انقلاب اسلامی را به فکر استفاده از روش‌های براندازی نرم مانند تهاجم فرهنگی، انقلاب مخملی و استحاله انداخت اما کاربرد این روش‌ها نیز در به‌زانو درآوردن و تسلیم ملت ایران ناکام ماند و در چند سال اخیر روی به تحریم‌های سخت و گسترده اقتصادی با چاشنی فشار سیاسی آورده‌اند تا آخرین تیرترش خود را نیز امتحان کنند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از آخرین سخنرانی‌های خود در سالگرد شهادت شهید بهشتی فرمودند که خدای سال ۶۰، خدای امسال است، این جمله ایمانی علاوه بر رمز موفقیت مقاومت اسلامی و مردمی در ۴ دهه گذشته نشانه‌های از پیش‌بینی رفتار دشمن را نیز در خود داشت.

نتایج مقابله غرب به سرکردگی آمریکا حاصلی جز ناکامی، بی‌حیثیتی، افول قدرت، برانگیختن نفرت جهانی، ناتوانی و شکست نبود؛ اما ملت مسلمان ایران نتایج این ایستادگی و مقاومت خود را در موارد بسیاری مشاهده کرد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

۱- ماندگاری معجزه‌آسا و حرکت به‌سوی نیم‌قرن سرافرازی ر جهت ساختن تمدن نوین ایرانی – اسلامی.

۲- عبور از همه موانع و چالش‌هایی که دشمنان داخلی و خارجی آن را ایجاد کرده‌اند.

۳- رسیدن به نقطه آسیب‌ناپذیری که امکان تقابل مستقیم را از دشمنان سلب کرده است.

۴- دستیابی به پیشرفت‌های غیرقابل مقایسه با ابتدای پیروزی انقلاب در همه عرصه‌ها.

انقلاب اسلامی ایران در حال ایجاد یک تحول ژئوپلیتیکی در منطقه در دوران عبور از پیچ تاریخی است، امروز نیز جمهوری اسلامی ایران برخلاف تمامی ادعاها و تبلیغات رسانه‌های غربی در راستای پروژه اسلام هراسی و ایران هراسی، پرچم استکبارستیزی و عدالت‌خواهی را در دست گرفته است و علی‌رغم اتخاذ موضع مستقل و سازش‌ناپذیر در برابر ابرقدرت‌ها، برای تمامی ملت‌های آزاده جهان پیام صلح و دوستی و برادری و همکاری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 83
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    47 6
    چرا ما در برخی کشورهای کوچک اروپایی که با آنها مراوده اقتصادی هم نداریم سفارتخانه داریم؟ آن هم در شرایط جنگ اقتصادی؟ چه لزومی دارد هزینه سنگین سفارتخانه را در کشورهای بی ارزش بپردازیم؟
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      51 17
      برای نابود سازی سوسک و مگس و موش باید چاه فاضلاب را بست. در اینستاگرام و واتساب را ببندید. اینترنت ملی جایگزین شود.
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      14 3
      اتفاقات اخیر نباید منجر به این بشود که دولت از واقعی سازی قیمت حاملهای انرژی عقب نشینی کند. در غیر این صورت امسال به جای اروپایی ها خودمان باید در سرما بلرزیم
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      14 1
      چقدر گفتیم این سفیر جاسوس آلمان که داره تو شهرای مختلف ایران میچرخه تا اطلاعات جمع کنه رو بگیرید، اما کو گوش شنوا!_ همینا از سفارت های اروپایی ترتیب دهنده ی و هدایت کننده ی این اغتشاشات هستند _ قبل اینکه در برن بگیرینشون این حروم لقمه ها رو!
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      3 2
      الان کلی تقلا کردم که این سایت باز شد ولی سایت **** براحتی باز میشه. یعنی رفتند سایتهایی ساختند که در زمانی که اینترنت ضعیفه براحتی باز بشه و فتنه گریشون وقفه نداشته باشه.بدون فیلتر و با سرعت
  • سپهر FI ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    37 2
    در چهل سال گذشته یک بار سفارت ایران در لندن، به دولت انگلیس اعتراض و شکایتی از بابت رسانه‌های ضدایرانی ساکن در آنجا نکرده ، در عوض همیشه بابت گسترش روابط ابراز خوشحالی کرده. آیا زمان تصفیه وزارت امور خارجه از عوامل غربگرایی سازندگی... اصلاحات نرسیده است؟
    • 34403 IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      14 0
      احسنت به نکته مهمی اشاره کردین+++++
    • SE ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      6 0
      سفرای وابسته یه اصلاحات را باید هرچه زودتر پاکسازی کرد.
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    42 15
    اسب تروآی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآی آمریکا است پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      21 2
      "خدای سال ۶۰ همان خدای امسال است" احسنت
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      3 6
      یارو اومده تو اینترنت میگه اینترنت باید قطع شه خخخخخخخخخخخخ چه قدر باید کثیف باشی که همچین مزخرفی بگی
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 0
      بزرگواری کردید، چهار مورد رو در مورد مقاومت ملت غیور ایران اسلامی، ذکر کردید، اگر برای مخاطب مریض، 20مورد رو هم ذکر بفرمایید، بازهم قانع نمیشوند... ولایزید الظالمین الا خسارا...
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    22 12
    اسب تروآی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآی آمریکا است پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • شهرام IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      7 8
      اسب تروا ؟ در اینکه اینترنت بد دارد نمیتوان خوب آنرا ندید مانند هزاران مطالب علمی که ببین مراکز علمی داخل کشور با مراکز دیگر رد و بدل میشود و یا اخبار ورزشی آب هوا و.... ردل و. بدل میشه ونیز شفاف سازی در مورد موارد پنهان هم میکنه
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    28 22
    برای نابود سازی سوسک و مگس و موش باید چاه فاضلاب را بست. در اینستاگرام و واتساب را ببندید. اینترنت ملی جایگزین شود.
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 2
      باشه حالا انقدر به خودت فشار نیار
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    24 20
    برای نابود سازی سوسک و مگس و موش باید چاه فاضلاب را بست. در اینستاگرام و واتساب را ببندید. اینترنت ملی جایگزین شود.
  • سیاوش IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    13 11
    فحشا؟!!!!! از کجا به این نتیجه رسیدیت!!!
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    15 5
    زنده باد ایران اسلامی. پاینده باد یاد شهیدان
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    20 9
    جانم فدای این رهبر حکیم و فرزانه که با یک سخنرانی یک ساعته میلیون ها دلار از هزینه کرد آمریکایی ها و یهود و غربیها را به باد می دهد و سیلی بر صورت این پیروان ابلیس می زند واقعا دست مریزاد بوسه بر دستت می زنم خامنه ای عزیز. عمرت دراز باد و عزتت روز افزون. خدایا از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر افزا
    • ایرانی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      5 3
      روزی رسان خداست.
  • محمد IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    10 13
    مگه سال 88 که اغتشاش شد واتساپ بود به کی دردمدن بگیم به پیر به پیغمبر نیاز داریم به واتساپ چرا واتساپ فیلتر کردن ده تا پیام رسان داخلی هست با هیچ کدومش نمیشه تماس تصویری گرفت من داداشم قطر کار میکنه هر چند وقت یکبار دلمون تنگ میشد باهاش تماس تصویری واتساپ میگرفتم اگر عرضه دارین یه پیام رسان در حد واتساپ درست کنید بعد اینو ببندین
    • محسن IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 1
      احسنت درست میگی
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    13 5
    اسرائیل از ترس نابودی در حال بازی است میداند به لحظه های حساس رسیده و با افتادنش دومینوئی آغاز شود که حتی خودشان فکرش هم نمیکردند
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    9 3
    کار ایستیکبار و ایسراییل دی
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    11 11
    تا وقتی اين طرز نگاه دارين هيچوقت پيروز نميشين، حرف مردم رو بفهمين مسئولين
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    11 1
    این زنه که دستمزد وطن فروشی رو به اسم نوبل گرفت . اگر دلت برای ایران میسوزه چرا اون هدیه نوبل رو برای زنان و دختران ایرانی سرمایه گذاری نکردی . نان ... خیلی بهشون ساختته
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 0
      این بهاییا فقط سود خودشون و البته نابودی و تجزیه ایران براشون مهمه
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    7 3
    اینابی غیرتن زن وشخصیت روبه کثافت کشیدن نبایدقدم نجس اینا خاک پاک ملک اماان راکثیف کنه
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    9 5
    دیشب شبکه سراسری هک شد هنوز هیچ خبرگزاری تیتر نزده .خیلی جالبه
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      3 2
      اولا چند دقیقه بعدش خبرگزاری تسنیم خبرش رو رفت که نشون میده حرف شما دقیق نیست، ثانیاً به علت ضبطی بودن و اینترنتی نبودن برنامه های صداوسیما اینکار هک نبوده بلکه نفوذ و خرابکاری بوده!
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 3
    اینترنتو که نمیشه داخلی کرد. اما اینستاگرام همانند جدش فیسبوک، ابزاری برای شستشوی فرهنگی سراسر دنیا بر طبق امیال شخصی و تفکرات آمریکایی بوده است. شرکت متا و تمام محصولات فعلی و آینده اش، برای همیشه مسدود شود.
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 5
    مشرق تو عالی هستی
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    10 5
    اختلاس فولاد جزو فحشا ست یا غارت بیت المال
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    7 2
    امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • TR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    12 7
    اولا باید اینترنت کنترل شود .. بودجه زیادی برای ساخت شبکه های اجتماعی داخلی قدرتمند قرار داده شود بعد سهام همین شبکه ها وارد بورس شود. مدارس غیر دولتی بغیر از مدارس مذهبی کاملا تعطیل شوند. احکام خداوند درباره دزدی، فحشا، اختلاس و.. اجرا شود. سپاه بیش از پیش تقویت شود. در تمام مناطق شهری و راه ها دوربین های مداربسته و حتی مخفی با قابلیت شناسایی چهره قرار داده شود. تمام مرز های کشور با پهپاد های شناسایی قدرتمند و دائما تحت رصد باشد. سلبریتی های موافق نظام تقویت شوند.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 1
    به تلافی حمله روسیه به متحدشون اوکراین میخوان مثلا تلافی کنند؟
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 2
    زابیگرامها باید به مردم شناسانده شوند!
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    5 4
    احسنت به مشرق
  • US ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    7 2
    سد سازی ترکیه موجب نابودی خاورمیانه می شود. در حقیقت سد ایسیلو مختص محور مقاومت ساخته شده تا خنجری بر قلب شیعه و اسلام واقعی باشد..
  • US ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    7 1
    سد سازی ترکیه موجب نابودی خاورمیانه می شود
    • NL ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 0
      همه جا این متن پخش شده
  • US ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    به نظر در تقسیمات استانی آینده ایران عزیزمان استان استانبول را باید بنام باستانی خودش یعنی لیدیه نامگذاری کنیم. ولی خب آناتولی عزیز‌اسم زیبایی برای آن استان دیگر ایران است. کلمه استانبول همانطور که از بقیه زبان جعلی استانبولی پیداست حتی ترکی هم نیست و کج و کوله شده واژه های فارسی و عربی است.
  • US ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 3
    به نظر در تقسیمات استانی آینده ایران عزیزمان استان استانبول را باید بنام باستانی خودش یعنی لیدیه نامگذاری کنیم. ولی خب آناتولی عزیز‌اسم زیبایی برای آن استان دیگر ایران است. کلمه استانبول همانطور که از بقیه زبان جعلی استانبولی پیداست حتی ترکی هم نیست و کج و کوله شده واژه های فارسی و عربی است.
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 1
      خودتونید با اینکارا نمیتونید بین ترک و فارس دعوا بندازید گذشت اون زمون این حربه ها جواب نمیده زنده باد ترک زنده باد فارس زنده باد ایران زنده باد انسانیت
  • DE ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    سفیر آلمان حق دارد چهره ای غیر واقعی ار ایران را به نمایش بگذارد؟ چرا سفیر ایران در آلمان نمی تواند عکسهایی ار حضور خود در میان مردم آن کشور را منتشر کند؟
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    شبکه فحشا یعنی چی؟
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 1
    شیرین عبادی چقدر چوروکیده وزشت شده خدایا شکرت که مرگ رو گذاشتی وگرنه بعضیها ادعای خدایی میکردند عاقبت چند وقت دیگه اون زنی که بی حیایی کرد که خودش رو لخت کرده بود
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    شبکه فحشا ؟؟؟؟؟
  • مهدی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    تیتر خوبی نیست
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    """... برای تمامی ملت‌های آزاده جهان پیام صلح و دوستی و برادری و همکاری دارد!!!""""
  • علي مشهدي IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    13 0
    الا فان حزب الله هم الغالبون ... ان الارض يرثها عبادي الصالحون... اندكي صبر سحر نزديك است ... آمريكا و استكبار و اذنابش هيچ غلطي نميتوانند بكنند به حول و قوه الهي
    • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      هر روز در ایران اغتشاشات اشت راجب نابودی آمریکا حرف میزنه
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 1
    چرا جلوی این تالار گفتگوی سایت های مثلا بورسی را که مثلا باید محلی برای"سهامیاب" باشد نمیگیرید. علنا تشویق به اغتشاش می کنند و برای خط آشوب کف می زنند و "ره آورد" ی جز تشوشیش اذهان کاربران ندارند. سایت های داخلی هستن هااا نه تلگرام و اینستا و توئیتر. اینهمه ولنگاری فضای مجازی انهم در سایتهای داخلی؟ فارس لطفا مماشات نفرما و منتشر کن
  • رضا IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    نویسنده گزارش لطفا دقت کنید:‌ شما نوشته اید پیش از 19 بهمن 60 پیش‌ازاین گروهک منافقین با اعلام جنگ مسلحانه علیه مردم بیش از ۱۷ هزار نفر از کودک سه‌ساله تا پیرمرد ۹۰ ساله را به شهادت رسانده و پروژه بمب‌گذاری‌های سریالی در شهر را اجرایی کرده بودند. در حالیکه این طور نبود و ترورهای منافقین تا چند سال بعد هم ادامه پیدا کرد. دوست پدرخودم که یک کاسب حزب اللهی بود تابستان سال 63 در محل کارش ترور شد
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    عوضش آمریکا و انگلیس پشت شما هستن برای همین خیالتون راحته
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 3
    برای کنترل اوضاع میشود از کره شمالی هم مشورت گرفت
  • حسام IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 2
    یک کلام انزوای حد اکثری جمهوری اسلامی
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    چرا اعلام نمی کنید هرکس میخواد از ایران بره بفرماید برود درب سفارتخانه هاتون رو گل بگیرید و بروید. سفرای خودمون هم برگردند. به جهنم. به جهنم سیاه. ۴۴ سال فریاد زدیم صدها هزار شهید دادیم جانباز دادیم هنوز دارن باقیمانده پیکر شهدامون رو میارن.... حالا که خیلی خیلی از اون سالها قویتر هستیم باید این باشه رفتارمون؟ آقای رییسی عزیز، برادر بزرگوار، دولت شما قرار بود دولت انقلابی باشه. دولت انقلابی یعنی این؟ بله، رسیدگی به ملت و سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی هم کار بسیار ارجحی هست اما چرا دارید با دشمنان هم مثل دوستان برخورد می کنید؟! دیگه که مثل دولت روحانی بند دولتهای اروپایی و غربی نیستیم. بروند. بی شرف های خبیث که ابلیس جلوی اینها لنگ انداخته. چقدر دشمنی چقدر خباثت چقدر رذالت در حق یک ملت و کشور. شما آقای رئیسی روحانی هستید برادر، شما باید بهتر بدونید که: إن تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 2
    بعد از روسری در کشورهای دنبال آتش زدن ***** هستند تا با بی حیائی در خیابانهای کشورها را تبدیل به فاجعه کنند اف براین غرب بی شرف بی حیا
  • SE ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 1
    درود و موافق مشرقم
  • سجاد IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 2
    بستن سفارت آمریکا مهمترین اقدام در اول انقلاب بود و در حال حاضر برای دوام نظام و امنیت کشور بستن سفارت انگلیس خبیث کاملا" ضروری است
  • کاوه IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 1
    احسنت مشرق
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 2
    هششششدارررررررر.افغانی ها را بیرون کنید.
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    درابتدا باید جلوی فرارو وخبر انلاین گرفته بشه که با گزارشهاشون فقط گرد ناامیدی رو توجامعه پخش می کنند
  • معلم FR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    وجود سفارت خانه های ما در کشورهای اروپایی و سرویس دادن به ایرانی های مهاجری که بسیاری به ایران خیانت میکنند حماقت محض است ، تمام سفارتخانه های ایران درمسورهای اروپایی را تعطیل و هزینه های آنها را در داخل صرف تربیت معلمین واساتیدوطنپرست کنید.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    در پس این هر آشوبی در ایران یک برنامه داور و یا خرابکاری بزرگ بوده به نظرتان این بار هدف چیست
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    به گفته امام خودشان برمی گردن.بگذار بروند
  • علی حسنی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    درود بر کسانی که روحیه وامید رادر مردم زنده میکنند و مرگ ونفرین بر وطن فروشان واشوب طلبان که روحیه دیگران را مکدر میکنند.
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    ملکه انگلستان طلسم داده به نفوذیها
  • حسینی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    اختلاس هم کار سفیر آلمانه
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    لعنت بر عجوزه پیر شیرین عبادی وطن فروش مرتد ...
  • کیخسرو IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    هر که باآل علی درافتاد ور افتاد
    • NL ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      ای ول
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    چقدر تابلو بود
  • محمدی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    جاسوسان رسمی در لباس دیپلمات را دارند خارج میکنند. ولی در هر حال ضررکننده ی اصلی اونا خواهند بود
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    هر کشوری از ایران خارج شود قطعا با پشیمانی عظیم و دست از پا درازتر برخواهد گشت
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    ما کلی در علوم مختلف پیشرفت داشتیم کم هم نداشتیم. گزارشهای بین المللی هم اینو میگن. دشمن میترسه که این پیرفتها در مرحله ای اثرش وارد زندگی مردم بشه و اینجوری آرمانی بودن غرب رنگ میبازه و طبیعتا در اون حالت کسی جلودار ایران نخواهد بود. این جلز ولزهای دشمن برای جلوگیری از رسیدن اون لحظه ی تاریخی است
  • منصور IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    لعنت خدا بر این کشور های خارجی که باعث نابودی آرمش ما شدند. باز هم فرزندان ایران از مشکلات عبور خواهند کرد. و رو سیاهی برای آنها خواهد ماند . انشالله
  • بهزاد دهقان گرده IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    غربی ها هنوز در هپروت و توهم دوره هشت ساله روحانی خاین به سر می برند و جالب اینکه این بار دیگر مزدوران و غارتگران دزد در سر کار نیستند که از سوی با هماهنگی غربی ها تحریم ها را بیشتر کنند و از سوی از مردم و نظام ادعای طلب کاری کنند این تیر کمانه کرد و به قلب غربی ها و مزدوران داخلی آنها نشست و نظام را وادار می کند ضمن تنبیه غربی ها و اسقاطیل و آل سعود دزدان و غارت گران هشت سال گذشته را نیز محاکمه و مجازات کند و برای همیشه مماشات را کنار بگذارد
  • IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    نمیدونم چرا هر اعتراضی میشه ربطش میدن به منافقین..بخدا همه از انها متنفرند اولا بخاطر عقاید واهدافشون ثانیا یک بار ملت را به فلاکت انداختند کافیست
  • کامبیز. گرروسی IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    مرگ بر دشمنان جمهوری اسلامی مرگ بر دشمنان رهبری مرگ بر آمریکا و اسرائیل که عامل فتنه در کشور ما هستند و جوانها را به انحراف می کشانند
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    حمایت اونا علنی بوده همیشه ولی خدا رو شکر حد اقل دولت فشل روحانی سر کار نیست که با وجود خیانت اروپاییها بازم بگه نههههههههههههه اشتباه از ما بوده و ببخشید و ............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس