کد خبر 1424200
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
باید خودمان را قوی‌تر کنیم/ تساوی نتیجه‌ای عادلانه برای بازی ما و سپاهان بود

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: باید خودمان را قوی تر کنیم اما امکاناتی هم لازم است که باید فراهم شود.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم. روند خوبی در این بازی داشتیم. در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم. بازی مالکانه‌ای انجام دادیم و روند خوبی در نیمه اول داشتیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه افزود: پاس‌های خوبی در نیمه اول دادیم. حتی به دروازه سپاهان هم رسیدیم اما موفق نشدیم به گل برسیم. از فضای پشت دفاع سپاهان استفاده کردیم. نیمه خیلی خوبی در نیمه اول داشتیم. از ضربات ایستگاهی خیلی خوب استفاده کردیم. وقتی به پشت دفاع سپاهان می‌رسیدیم لحظه‌ای که باید پاس خوب می‌دادیم مشکل داشتیم. بازی تقریباً متعادل بود اما داور یکسری از خطاها را راحت به سود سپاهان می‌گرفت. روی ۳ ایستگاهی به حریف بازی را دادیم و سپاهان در این بخش خوب موقعیت داشت؛ البته کلا بازی کم موقعیتی بود و با توجه به شرایط بازی نتیجه عادلانه بود.

وی درباره وقفه‌ای که در لیگ به وجود آمد یک باخت و یک مساوی کسب کردید و این نتایج به این موضوع ارتباطی دارد؟ گفت:  ما در لیگ روند خوبی داشتیم. بردهای پشت هم به دست آوردیم. در تعطیلی لیگ ما ۶ بازیکن در تیم ملی داشتیم. برخی از روزها کلا ۱۲ یا ۱۳ نفر در تمرینات بودیم. از نظر هماهنگی به مشکل خوردیم و خوب تمرین نکردیم. از نظر زمین تمرین چند هفته‌ای است که اذیت می‌شویم و آن کیفیتی که باید داشته باشیم نداریم. بارها برای زمین تمرین مناسب درخواست کردیم، اما هنوز اتفاقی رخ نداده است. لیگ ما فشرده است و همه تیم ها به شرایط خوبی رسیدند. اگر جدول را ببینید ۸ تیم نزدیک به هم هستند و این نشان دهنده کیفیت خوب تیم هاست. باید خودمان را قوی‌تر کنیم اما امکاناتی هم لازم است که باید فراهم شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه ۵ بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی برای ریکاوری دعوت شدند ادامه داد: من با کی‌روش در این باره حرف زدم. قرار شده در برنامه های هفتگی ۳ روز را به اردوی تیم ملی بروند اما برای بازی بعد ۶ روز زمان داریم و با ۲ روز کاری نمی شود کرد. دوست داریم وضعیت تیم ملی خوب باشد اما با توجه به تغییراتی که در کادرفنی تیم ملی پیش آمده فرصت کمی برای اماده سازی تیم ملی وجود دارد. این آمادگی را برای کمک به تیم ملی نشان دادیم اما باید منافع پرسپولیس هم در نظر گرفته شود؛ البته تعامل خوبی با تیم ملی داریم.

وی درباره درگیری سروش رفیعی و بازیکن سپاهان به وجود آمد گفت: من بیرون بودم و این صحنه را ندیدم. در رختکن هم چیزی به من نگفتند. این مسائل کوچک را بزرگ نکنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    11 2
    جناب گلمخمدی و تیمت یه دفاع ضعیف داره و موقعیت اصلا نمیتونه بسازه تجمع هافبک داری بعدش تیمت وقتی رو به جلو میتونه پاس بده چه اصراری داره یوهو بده به عقب تا دروازه بان بعد اونها اونجا وقتی نمیتونن تو پرس خوب جواب بدن و سوتی میدن چرا تو‌ نزدیکای محوطه ۱۸ پاسکاری میکنن چه اصراری داری وقتی سعید صادقیان و ترابی نمیتونن بازی کنن باید ۸۰ تا ۸۵دقیقه بازی کنن؟
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    11 7
    ان‌شاءالله به حق خون‌های به ناحق ریخته شده‌ی اخیر خدای متعال بازوت رو از محل بازوبند مشکی قطع کنه.
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      9 0
      خدا لعنت کنه هرچی منافق ودلاله توی سیاست و ورزش که باعث و بانی بی نظمی وبهم ریختگی کشور عزیزمونه
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    10 1
    باز از امکانات حرف میزنه بابا مهاجم یک میلیون دلار ی خریدی باز هم دهنت بازه مشکل در ذهن خود گلمحمدی هست مربی ترسو همیشه بازنده اون دوسالی هم که نتیجه گرفت نون تیم برانکو رو خورد گلمحمدی ترسو هست و مربی ترسو بازنده هست اگه با همین بازیکنهای ترکیب رو هجومی ببنده بخدا همیشه برنده میشن ولی طوری تیم رو تدافعی به میدون میفرسته که کاری نمیشه کرد تویه همین بازی راحت میشد سپاهان رو ببرم ولی امان از ترس و مربی ترسو مسئولین پرسپولیس باید مشکل رو که خود گلمحمدی هست سریعتر حل کنند این مربی به درد تیم بزرگ پرسپولیس نمیخوره بخدا اون دو سالی هم که نتیجه گرفت نون تیم برانکو رو خورد و با سیستم برانکو بازی کرد گل محمدی بدرد تیمهای بی ستاره میخوره و تمام هیچ وقت مربی بزرگی نمیشه چون ترسو هست وسلام
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      9 1
      ما که فوتبال نگاه نمی کنیم چرا از جیب ما میلیاردی خرج این بازیکنا و باشگاه های بنجل میشه برن از پول تبلیغات و جیب هواداراشون هزینه ها رو بدن من که راضی نیستم
  • علوی IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    10 4
    وای مرد! چه ایثاری برای وطن کردی؟!! موهات رو تراشیدی !! اععععع این همه ایثار و فداکاری ییییی قهرمان! پهلوان ! احمق نادان با تهدیدی که برای دکتر حسن عباسی داشتی هر اتفاقی برای ایشان بیفته حتی ثقل مزاج یقه ت گیر است با غیرت ؟ :))=
    • جعفر تیموری IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      3 0
      دمت گرم.
    • علی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      0 0
      احنمالا تو سرش مو کاشته
  • IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    15 1
    جناب عالی فعلا درگیر حواشی باش و دنبال مچ بند مشکی . پرسپولیس را نابود کردی
  • صادق IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    12 0
    خب فهمیده باید بهتره بره تیمشو قوی کنی و از بهانه جویی و دخالت در امور دیگر پرهیز.
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    11 0
    یحیی مربی ضعیفی است سیاسی بودنش بیش از چهره ورزشی او است
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    12 0
    پس بجای حرفای سیاسی نسنجیده برو خودت وتیمت رو قوی کن آقا یحیی
  • رضا IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    7 5
    آقای مهدی تاج که برگشته! داورها هم که تمام قد پشت تیم شما ایستاده اند! چه از حق کشی تیم های توانمند که به زور متوقف شان می کنند و چه پنالتی های خنده داری که به تیم شما اهدا می کنن!وزارت ورزش هم که نه کاری به جوانان دارد و نه به سایر ورزش ها همه داروندارش را فدای ایم شما کرده! اگر برای هیچ تیمی پول نبوده از هر طریقی که شده برای تیمتان ارز تهیه کرده اند! بابا حمید تون چیزی کمتر از بابامسعودتون برایتان مایه نگذاشته ! دیگه کجای کار ایراد داره که باید تقویت شوید؟
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    11 2
    روسری شو آتیش زده موهاشو تراشیده
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    5 0
    میذاشتی ی شش ماه دیگه یادت بیاد که باید قوی تر بشی!!!
  • محسن IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    9 0
    با سلام خدمت تمامی پرسپولیسیهای عزیز .باید به خدمتتان عرض کنم .که بنده یک پرسپولیسی ۱۰۰۰ آتیشه هستم اما اگر پرسپولیس قوی و قهرمان میخواهیم باید حقیقتاً قید این کادر فنی را بزنند و از یک مربی با دانش بالای مربیگری و خارجی استفاده کرد وگر نه نمیتوانیم با این کادر به جایی رسید .آقای گل محمدی مربی خوبی است و پرسپولیسی هم هست اما در حد پرسپولیس همیشه قهرمان نیست
    • رضا IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      4 6
      آقا محسن ! اولا هیچ کس نداند خودتان می دانید که هواداران تیم شما با وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال، شبکه 3 سیما، مجموعه داوران و کمیته پزشکی-ورزشی جمعا به 50 هزار نفر نمی رسد. ثانیا تیم شما بجز یک قهرمانی در جام چهار جانبه ولایت و چند جام اسنپ اهدایی بابا مسعودتون در تمام طول 50 سال دیگه فقط برای بقا در لیگ تلاش کرده! کدام قهرمانی؟!
  • امیر رشت IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    10 1
    ضمن سلام عرض ادب خدمت تمامی سرخ دلان.اقای گل محمدی سن من از پنجاه گذشته عاشق پرسپولیسم.بازی خوب از نظر شما چیست؟بازی بیش از اندازه با گلر؟وحرکات اعصاب خرد کنی گلر؟( البته چندین سوتی گل)؟عدم تمرکز دفاع تیمی؟عدم انتقال به قوع توپ از دفاع به حمله؟عدم وجود هافبک خود نما؟پس دیروز من وخانوادهام یک بازی بد وبی کیفیت از کشور لایوس می دیدم.حداقل با این همه بازیکن به شعور خود وسرخ دلان توهین نکن.بنده به این نتیجه رسیدم که شما دیگر چیزی برای انتقال وتغییر به موقع بازی ندارید.شاید اشتباه بکنم ولی خصوصا دو بازی اخیر نظرات بنده را اثبات می کند.به امید قهرمانی پرسپولیس
  • م IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    10 2
    واقعا گند زدید تو تیم هرکجا که خراب کردی اومدی از امکانات و،،،، حرف زدی مرتیکه ...کل تیم رو بردی تو حاشیه
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    8 1
    این مردک عوض کنید تیم به فنا میده
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    7 1
    چه الکی الکی پولدار شدن، معروف شدن، مربی شدن این جماعت گل کوچیک باز. خدایا شکرت
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 2
    سالی 20 میلیارد میگیره و چرند تحویل هوادران ریشه دار لنگ میده
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    5 1
    رفتارهای اخیر این بابا به شدت بوی مهاجرت به کانادا رو میده مسئولین دقت کنن دوباره یکی با پول های هنگفت بیت المال نپیچه با بازی و سر از کاندا دربیاره و به ریش هوادارا و مسئولین بخنده
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 0
    وقتشه در سیاست، ورزش و سلبریتی ها پوست اندازی شود . اینها بهتر بروند در همان اروپا مربی گری کنند؟؟؟!
    • جعفر تیموری IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      1 0
      در اروپا مربیگری کنه؟ اونجا توپ جمع کن هم نمیذارنش.اینجا از بیت المال خورده و میلیاردی دستمزد میگیره و قمپز در میاره. الان هم که همراه دشمن شده و دستبند مشکی میزنه و سر میتراش .بجای مربیگری بعنوان یک نفوذی ظاهر شده.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 0
    بجا اطهار نظر سیاسی و.... فکری به حال تیمت بکن...
  • جعفر تیموری IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    آقای گل محمدی با دستبند سیاه زدن و تراشیدن سر همراه دشمن شدن در شان یک انسان و علی الخصوص غیرت ایرانی و بهتر از همه یا مربی بیسواد سیاسی فوتبال نیست.بهتره عذرخواهی کنی و دنبال مربیگری خودت باشی تا عامل دشمن.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 1
    اظهارات گل محمدی برمی گردد به رئیس کمیته داوران تا افشون هاشو به خط کنه و پنالتی های کاریکاتوری برای تیم ترسو و بی لیاقت گل محمدی بگیرد. کچل خان را تقویت کنید.
  • جعفر تیموری IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 0
    یحیی همراه شدن بیشتر با دشمن را ادامه بده شاید گرین کارت بگیری .فکر کنم دیگه بیش از حد از بیت المال خوردی.بس کن. برو از مردم عذر خواهی کن.و آشکارا بگو غلط کردم.بعد بچسب به مربی گری .
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    چرا هیچ کس به این وضع رسیدگی نمی کنه
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    یکی بگه تو که میخواستی کچل کنی چرا اصلا مو کاشتی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس