کد خبر 1424192
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
image-20221007213347-1.jpeg

نظام بی شک دیر یا زود تکلیف اش را با "عَمَله و مزدوران و حقوق بگیرانِ خائن ایرانی بیرون از ایران" مشخص می کند و فاکتور هزینه ی آشوب های خیابانی شان را برایشان ارسال خواهد کرد.

به گزارش مشرق، صادق بهادری فر طی یادداشتی درباره اغتشاشات اخیر نوشت:

هفته هاست که غرب مقرر فرموده تا دغدغه نخستِ عالمیان باید موضوع اوکراین و به زانو در آوردنِ خرسِ روس ها باشد و بس. شمالی های دنیا این روزها تورمی را تجربه می کنند که کم سابقه است. قِلّتِ انرژی برای زمستانی که پیش روست، شوخی بردار نیست. تهدیدات کشیده شدن جنگِ اوکراین به دیگر مرزها، بیمِ بکارگیری از سلاح های غیر متعارف و تهدیدات اتمی و ترسناک تر از همه صدای اعتراضاتی که شاید از درون خانه هایی با آجرهای قهوه ای به خیابان های قاره سبز سرازیر شود، اصلا نمی تواند خوشایند چشم آبی های مُتِبَختر باشد. نشانه ای هم برای پایان زودهنگام این بحران ها مشاهده نمی شود. بازوهای رسانه ای تصمیم گیران دولِ غربی مدت هاست که تمام توان و بودجه شان را مصروفِ سیاستِ اعلامی و اعمالی سیاستمدارانشان کرده اند و با تمامِ اسب بخار در حالِ تخریبِ روحیه یک طرفِ ماجرا و تقویتِ روحیه طرفِ دیگر اند.  

حالا ما مانده ایم که در این بلبشو و اوضاع پیچیده ای که نظامِ جهانی و خاصه افرنگی ها با آن روبرو هستند، چگونه است که باز قطارِ "ایران هراسی" شان به راه می افتد و همه ی اصحابِ سیاست و رسانه و شرارتِ شان فراخوانده و به خط می شوند تا برای هزارمین بار، شانس شان را بیازمایند، تا "شاید" به زیر کشیده شدنِ پارسیان را تا وقتی زنده اند به چشمِ خویش ببینند! این همه شوق برای گرفتنِ انتقام، محصول کدام شکست و یا شکست هایی است که ایرانیان بر شما در طولِ دوران و بویژه در چند دهه اخیر تحمیل کرده اند؟ گاهی باید به خستگی ناپذیر بودنِ تان برای "براندازی" رشک ورزید. کاش قامتِ تلاشِ بعضی ها - بخوانید اصلاح طلبان ایرانی - برای دفاع از "داشته" های ملت شان به استواری همت تان در برپایی "آشوب" برای نابودی "هویت" یک ملت بود.
 
خصیصه ای عجیب و البته درس آموزی است. اینکه کنشگرانِ سیاسی و رسانه ای و امنیتی غربی، عبری و عربی و بعضی دیگر از بدخواهانِ وطنی، هیچ وقت مایوس نمی شوند در ضدیت با نظامی همچون نظامِ ایران. ولو اینکه در مقاطع مختلف، تیرِ خصومت و بدطینتی شان به سنگ خورده باشد. آنها باز هم منتظر یک فرصت می مانند تا آبی گل آلود شود، تا تیغِ تیزِ قلابِ نفاق شان کِدر دیده شود، تا دوباره نفرت پراکنی کنند. اختلاف افکنی کنند. بذر "ناامیدی" بپاشند بر دامن ملتی. بلوا بپا کنند تا شیشه های شراب شان "خونی" تر شود. دروغ ببافند تا لباسی برای زمستانِ تزویرشان داشته باشند. اشک برای "بانوانِ" سرزمینمان بریزند تا "مردانِ" همان سرزمین را به "جان" هم بیاندازند. شعار آزادی در دینداری می دهند اما حتی رحم به کودکی که مادرش می خواهد چادر به سَر و حیا به تن داشته باشد هم نمی کنند...   

کاش از مکتب خانه ی این جماعت، سماجت در دنبال کردن اهداف، جدیت در اجرا و پیاده سازی باورهایمان را می آموختیم. اینکه صدای بلند و هیاهوهای گوشخراشِ "بی شرفان"، ما رو دو دل نکند در درست بودن مسیرمان. اینکه پای برندِ ایران و اسلامی بودنمان تمام قد بایستیم و مومن باشیم بر این که هر آورده ای از آن سوی آبها بی شک مقبول تر از "الماس" خودمان نیست.  

ذوق زدگی رسانه های فارسی با مدیریتِ باباهای تل آویو نشین و مامانهای سعودی و عمه های انگلیسی و عَمله هایی که در آن سیستم به زبان فارسی حرف می زنند و به روز ترین ترجمانِ "رِذالت" و "وطن فروشی" در فرهنگ پارسی اند، از هر اتفاقی در ایران چیز شگفت انگیزی نیست. تعجب ما از برقِ شادی چشمانِ سیاستمداران و صاحبان رسانه های بزرگی است که دوباره بوی کباب به دماغ شان خورده فارغ از اینکه بدانند تکرارِ داستانِ داغ کردن "خَران" است. فکر نمی کنید که پروژه ی ایران هراسی شما دارد نفس های آخرش را می کشد و دیر نیست که ملت ها خسته شوند از شنیدن اینهمه “جعلِ حکومتی” واقعیت ها درباره ملتی دیگر؟  

هزار حقه باطل

رهبر عالی ایران پیش تر برای شما دلسوزی کرده بود که گوش تان را به "بدخواهان" و "کج اندیشان" و "بد اندیشان" ندهید. هشدار داده بودند که این "مشاورین نادان" نه برای ملت / های شما مفیداند و نه برای ایرانیان. اینها هیچ برنامه ای برای اصلاح امور ندارند. جماعتی "بی خاصیت" و "بی وجود" که جز زبانِ "اغتشاش" زبانِ دیگری نیاموخته اند و دل بستن به این جماعت، حاصلی جز شکستنِ سر بر دیوار "سرخورده گی" و "پوچی" ندارد.  

سیستم های نظارتی و امنیتی اگر درست ببینند و خوب بشنوند، در خواهند یافت که "مارهای سمی" هنوز در گوشه و کنار خانه های مجللِ اصحاب سیاست و رسانه های وطنی خفته اند. هنوز آتش بیاران معرکه های نو هستند. درست است که اینها آبشخورشان جای دیگری است اما این ژنرالهای خودخوانده در داخل، که رتبه ی شان در فارسی می شود "عمله های غرب"، هنوز با کمترین هزینه، هیزم های خوبی زیر آتش براندازی اند. بیچاره هایی که آرزوی شان قدم زدن در خیابان های لندن و گرفتن عکس یادگاری در وال استریت است. جدیدا هم که شبها خواب می بینند عبری یاد گرفته اند. یکی پیدا شود حداقل برای بچه های این به اصطلاح دگراندیشان فکری بکند. همانها که هنوز جا مانده اند برای فعلِگی اجنبی ها. خودشان که دیگر پیر شده اند و بر و رویی برای دلبری ندارند. خریداری هم ندارند. این لگدپراکنی و مخالف خوانی های آخر عمری شان نه برای دلسوزی مردم که برای امتیاز گیری بیشتر از حاکمیت در جهت بهسازی کیفیت زندگی توله هایشان است. حیفِ مردم که این اسرار نمی دانند. خدا کند نو کیسه های شان قدرِ این لگد های ابوی هایشان را بدانند اما سَر از دلیل اش در نیاورند. شکل کمیک اش می شود آن کس که خود را "اصولگرا" می نامد اما برای خوش رقصی و دیده شدن و "گوش بُری" رسانه ای و سیاسی و تهش "مهاجر"ت، بهترین شیوه را در سیاهی نمایی می بیند. اما در ویترین باید رُخ، رخِ "غمخواری" و "همدردی" و "دلسوزی" و "خیرخواهی" و "ایران دوستی" و "حفظ نظام" و "آبادی وطن" و " توسعه یافتگی" و "پیشرفتِ ایران" و ... باشد. اینها آپدیت شده ترین ورژن از "وطن فروشان" اند. اگر یک وقت هایی سر از عملکردِ دستگاه دروغ پراکنی و سیاه نمایی شان در نمی آورید به این خاطر است که برنامه اش به زبان عبری و ... نوشته شده است. جالب تر اینکه بدانید باز هم تا کار به نزاع خیابانی کشیده شد همینها اولین کسانی بوده اند که بچه های خود را نهی کردند از ورود به دعواهای خشن نه اینکه نباید خونی ریخته شود بلکه این خون نباید خون جگر گوشه های خودشان باشد.  

نظام بی شک دیر یا زود تکلیف اش را با "عَمَله و مزدوران و حقوق بگیرانِ خائن ایرانی بیرون از ایران" مشخص می کند و فاکتور هزینه ی آشوب های خیابانی شان را برایشان ارسال خواهد کرد. اما علی الحساب باید دغلبازانِ داخلی گوشمالی شوند تا فهمِ نظام از "جریان نفاق" زیر سوال نرود. سرچشمه اعتراض مردم، بخاطر ناکارآمدی و خیانتِ همین حرام لقمه های است که امروز مردم را تشویق به اغتشاش می کنند. این آتش که بخوابد، مردم از زیر خاکستر فتنه ی اخیر، سیمای بدسگالِ بدخواهان داخلی و خارجی ایران و ایرانی را شفاف تر خواهند دید.  


این نوشته نه بدنبال تطهیر ناکارآمدی های بعضی ها در داخل است و نه قصد جسارت به مطالبات "معقولِ" معترضین را دارد. هدف، نشان دادن "پستوهای نفاق" و نمایش "دُم" بدخواهان ایران و ایرانی  است. توصیه ی سربازِ وطن، سردار ایران اسلامی فراموش مان نشود. او فرمود: "بدانیم جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی (ص) ".  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    4 30
    همه این صحبت ها متین... خودتون را برای زلزله مهیب تهران آماده کنید،،، با سه میلیون نفر کشته،،،، مجروح به جای خودش.. تاریخ ایران بعد از این زلزله، به دو بخش خواهد شد،،، قبل از زلزله تهران،،،، بعد از زلزله تهران،،،خیلی دور نیست
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      0 0
      مگر زلزله عزرائیل شود خب قصر در میرود
    • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      3 0
      خونسرد باش، شما الان خودتو به دو بخش تقسیم کردی!
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      6 0
      امسال حدود 6-7 هزار نفر در اروپا از گرما مردن، فقط سه هزار و خورده ای در انگلیس و قراره دوبرابر این در زمستان از سرما یخ بزنن که البته در مقایسه با 3-4 میلیون نفری که قراره در اعتراضات مسلحانه جهت استقلال کالیفرنیا و تگزاس در آمریکا بمیرن هیچ چی نیست، شما ناراحت ما نباشید!!!!
    • یاور IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      0 0
      سلام.ممنون میشوم بفرمائید بر چه اساسی این فرمایش رو کردید.
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      0 0
      چیه غیب گو شدی خدا رو فراموش کردید
    • ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      0 0
      مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....
  • نیما IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    56 13
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      2 0
      الهی آمین
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      1 0
      فعلا به راحتی آزاد می کنند و حتی به خانه آن شهید هم حمله می کنند وقتی بازدارنده نیست
  • سرباز IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    26 3
    بسیار زیبا و هوشمندانه و واقع بینانه بود. به مانند جنگ احزاب است. و البته خداوند امتحانهای بنی اسراییل را از امت آخرین فرستاده اش نیز خواهد گرفت
  • محمد IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    22 5
    متن خوبی بود،من متولد سال ۶۲ هستم خیلی جاها کار کرم و تجربیات زیادی دارم،خدایی مردم با شرف و خوبی داریم ولی این ملت دارن از یکسری مسائل واقعا اذیت میشن وبه طبعش یکسری مسایل هم به وجود میاد اگه این مشکلات حل بشه هیچ کس نمیتونه بر علیه حاکمیت هیچ غلطی کنه،اینو بفهمید،فساد اداری عریان،برخی قوانین داغون،خودرو سازی که آیینه دق ملت شده،فاصله طبقاتی،سواستفاده از قدرت و موقعیت، بیکاری جونا باور کنید خیلی از این مسایل رو میشه حل کرد البته اگر بخواهیم فقط چند تا چیز لازم داره،غیرت ،شرافت وفهم همین.
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      3 0
      اونی که تو خیابون اومده و گلوی پلیس رو بریده یا 200 تا بانک آتش زده به این چیزا کاری نداره. اون از اسلام و حکومت کینه داره. درست مثل باباش تو سال 60.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    11 2
    «این لگدپراکنی و مخالف خوانی های آخر عمری شان نه برای دلسوزی مردم که برای امتیاز گیری بیشتر از حاکمیت در جهت بهسازی کیفیت زندگی توله هایشان است. حیفِ مردم که این اسرار نمی دانند.» خب بگید بدانیم و بشناسیم نوکران داخلی غرب وحشی و کثیف را
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    18 2
    «نظام بی شک دیر یا زود تکلیف اش را با "عَمَله و مزدوران و حقوق بگیرانِ خائن ایرانی بیرون از ایران" مشخص می کند» امیدواریم بزودی محاکمه سخت برای خائنین داخلی برپا شود
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    10 0
    اگه مسئولان ما به فکر مردم خودشون باشند تمام دنیا هم بر علیه ما دشمنی و توطئه کنن مشکلی برای ایران عزیز ایجاد نمیشه ولی متاسفانه مشکلات اقتصادی ،فقر ،اعتیاد ،گرانی ،تبعیض و بی عدالتی و عدم برخورد با مفسدان و و مسئولان بی کفایت و دزد باعث نارضایتی عده زیادی از مردم شده و بهتر مسئولان رده بالای مملکت تا دیر نشده اصلاحات بنیادین برای رفع این مشکلات انجام بدن و مثل رژیم پهلوی همش نگن هیچ اتفاقی نیوفتاده و همه چی گل و بلبله .
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      2 0
      عزیزم اختلاس وبیکاریوتورم درهمه ی جهان هست حتی بیشتراازایران وبااساسنامه ی طرفداران فحشا وارتشامثل سرمایه محوری ولی هرگرنبایدازعدم شفافیت مسئویلین رانت خوارنجومی بگیرچندتابعیتی گذشت وبایدباشفافیت مطالبه ازشورای نگهبان کرد
  • FR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    17 1
    عالی بود علی ....پس از مدتی واقعا دلمان خنک شد انشالله هزینه سنگین اینهمه وطن فروشی و خباثت را میدند جانم فدای ایران و انقلاب و جمهوری اسلامی چه در داخل و چه در خارج از ایران
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    3 3
    مثل خودتان
  • حسین IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    48 3
    چو ایران نباشد تن من نباد. به این بوم و بر زنده یکتن مباد.
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    5 2
    این همه گفتید ولی نگفتید اگر مردم ناراضی نباشند هیچ نگرانی نیست
    • IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      1 0
      عزیزم قدرت این نظام با مردمش است
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      2 2
      اگه منظورت از مردم خودت و چهارتا قرتی دیگه هستند، مشکلی نیست ناراضی باشین!!
  • ناشناس IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    6 6
    آن شاءالله فاکتور آشوب های ۴۴سال گذشته کی نقد می شود؟! نظام فاکتور نقد و ثابت شدهٔ غرامت ٨ سال دفاع مقدس را عرضه اش را ندارد از عراق نقد کند تا چه رسد به فاکتور به ظاهر آشوب ها که نه به دار است و نه به بار!!!
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      16 0
      به نام خدا هر وقت آلمان بابت دادن سلاح شیمیایی به صدام، به جانبازان شیمیایی و شهدا غرامت داد، هر وقت آمریکا بابت این همه جنایت علیه ملت ما غرامت داد، ما هم از خانواده صدام می گیریم.
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    عالی بود. اولا این فاکتور عمله عمره های فلاکت زده و گداگشنه شبکه های وهابی بهایی صهیونیستی لندن نشین رو هرچه زودتر بدستشون برسونید تا شب ها رو بیشتر بیدار بمونند! و ثانیا اگر قوه قضاییه در مجازات این افسادطلبان داخلی که یک سال گذشته هر خباثتی خواستند کردند و هر تهمت و دروغ سمیعی بود زدند و گفتند و همچنین سلبریتی های بی شرفی که آتش بیار این آشوب ها بودند ذره ای مماشات کند، ذره ای اهمال و سستی کند والله و به خون شهیدان قسم هیچ تفاوتی با این خائنین به ملک و ملت و نظام اسلامی نخواهد داشت.
  • CA ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    نتیجه کارزار شستشوی مغزی و کنترل ذهن مردم از همه جا بی خبر به عنوان بازوی کمکی و بال دوم برای تحریم و ضربه اقتصادی هست. نتیجه اهمال در ایجاد و کنترل اقتصاد دیجیتال هست که به جای خدمت به اقتصاد و اشتغال دانش بنیان و همبستکی اتحاد ایجاد فرهنگ درون زا و زاینده و پیشرفت کشور نقش ضربه زدن و تخریب رو داره.
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    مگه «جمهوری» داشته کمی است؟
  • مختار IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    به نظر بنده انفعال قوه قضائیه در مقابل خیانت بزرگ تحریک کنندگان اغتشاشات اخیر قطعا به ضرر نظام خواهد بود و آنها را از تکرار مجدد تحریک جوانان و نوجوانان خام در قضایای آینده را باز نخواهد داشت و مردم از مراجع ذیصلاح خواستار این هستند که با تحریک کنندگان در تمام سطوح برخورد بشود
  • کریم IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    مردم دنبال عدالتند ،خواست مردم این است اگر برای حجاب قانون است برای رشوه و رانت و اختلاس هم باید باشد
  • سعید IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 1
    جزوه چهل برگ می‌نویسید آفرین الان قشنگ تبیین کردید مردم هوشیار شدن رسانه امروز کپسولی حرف میزنه مختصر و مفید مگه کلاس درسه دو ساعت متن نوشتید
  • IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    حرف ها درست ومنطقی هستند
  • صادق آزاده IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    سلام صبح بخیر مجاهد عرصه جهاد تبیین بسیار عالی بود پر از ظرافت ، تلمیح ، استعاره ، مطالب نغز نثر سلیس و روان و در عین حال مملو از نکته ، ریز بینی خدوند به عمر و قلمت برکت دهد لذت بردم انشاالله شما هم از عمر و جهادتان لذت ببرید . حضور در عصر ظهور و توفیق درک مصاحبت با مسافر چشم براه خلقت را از رب الارباب برایتان مسئلت دارم انشاالله . دست مریزاد
  • یوسف از همدان IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 1
    این آقا صادق بهادری فر بهتره بره معلم ادبیات بشه نه سیاست مدار
  • علی افصحی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    پس از این همه مقدمه چینی باید رسید به «جسارات نکردن به مثلا مطالبات به حق»! کدام مطالبات به حق؟ در این غوغای کور و در کف خیابان که در غرق چند وحشی افسار گسیخته قمه کش و مواجب بگیر بود که هر جنایتشان نرخ مشخص داشت از انواع شعارهای جنسی تا سنگ پرانی ، آتش زدن ، روسری گردانی،زخمی کردن و به شهادت رساندن مدافع امنیت و...ما که در کف خیابان بودیم حتی یک مطالبه به حق نشنیدیم همه اش گنده گو یی « نظام کارش تمام است و این آخرین پیام و می کشم می کشم و....و همه این ها به خاطر شعاری بود که وزیر رژیم صهیونیستی داده و کومله!! که «زن ، زندگی ، آزادی» و منظور از زن هم تیپی مثل مهسا یا نیکا و نیز برهنه شدگان در اونور آب ها» حالا نویسنده این مطلب طولانی بفرمایند کدام یک از این گنده گویی ها مطلبات به حق است» به فرموده شهید شریعتی بزرگترین آفت روشنفکران جدایی از مردم «کف خیابان» است. بنده مطمئنم اکر صابون آشوب گران بیشرف به تن نویسنده می خورد ، (چنان که به تن بنده بارها خورد) هرگز در وسط غلبه فرزندان امام خامنه‌ای بر فتنه چند لایه سخن از «مطالبات به حق»نمی راند. مگر بچه های سوسول خانواده های سگ باز شورشی شمال تهران چه مطالبه ای جز برهنگی و فساد و فحشا دارند که،منزل سه هزار میلیاردی را ستاد کوتل موتوف سازی می کنند! خدا توفیق دهدنوشته های ما همچون نوشته حاج قاسم عزیز پس از عملیات میدانی خودمان باشد نه رونویسی از گرارش گزارش گزارشگران!
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      1 0
      دمت گرم، موافقم
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    چرا کسی از وعده های رئیسی درباره معیشت و بورس و دلار سوال نمی کند؟
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 2
    اقایان مسول ما منتظریم تا حساب این اشوب گران را تسویه کنید مماشات بسه دیگه تو روحضرت عباس ع
  • مهدی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 1
    مرگ مهسا امینی نیکا شاکرمی وندا آقا سلطان همگی بانقشه پیچیده صهیونیستی تحت اثر مخدر اسکوپولامین(نفس شیطان) صورت گرفته است این مخدر انسان را تبدیل به یک آدم آهنی بی اختیار وگوش به فرمان فرمانده عملیات میکند.متاسفانه مردم بی اطلاع از این چیزها هستند امیدوارم دست صهیونیستها وتله ها ودامهاشون زود برای مردم روبشه.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 1
    مردم برای بقای نظام روی مین و زیر تانک می رفتند
  • بهرامی US ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 1
    بسیار عالی بود . خدا قوت بده به این قلم زیبا با محتوای درست
  • محمد قزل IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    باید همه آشوبگران دستگیر و محاکمه شوند وگرنه بازهم بعد از مدتی همین بساط تکرار می‌شود
  • IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    هیچ. اصلاح طلبی حق مدیریت بر ارکان این کشور رو نداره اصلاح طلب ها باعث و بانی تمام آشوب ها هستند و بس.
  • ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس