کد خبر 1424179
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
آیت‌الله رئیسی درگذشت حاج سید رضا مؤید را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور درگذشت شاعر اهل بیت و استاد بزرگ شعر آیینی کشور، خادم‌الرضا(ع)، حاج سیدرضا مؤید را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت شاعر اهل بیت و استاد بزرگ شعر آیینی کشور، خادم‌الرضا (ع)، حاج سیدرضا مؤید تصریح کرد: ایشان از بزرگان شعر آیینی و مذهبی کشور بود که قریحه‌ای سیال و روان در سرودن شعر به ویژه اشعار مذهبی داشت و علاوه بر مدح اهل‌بیت (ع)، مضامین انقلابی و حماسی دفاع مقدس نیز در دریای اشعار او موج می‌زد. اشعار آیینی و رثایی او نیز همواره مورد استفاده ذاکران و مداحان اهل بیت (ع) است.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شاعر اهل بیت و استاد بزرگ شعر آیینی کشور، خادم‌الرضا (ع)، حاج سیدرضا مؤید، موجب تألم و تأثر فراوان شد. ایشان از بزرگان شعر آیینی و مذهبی کشور بود که قریحه‌ای سیال و روان در سرودن شعر به ویژه اشعار مذهبی داشت و علاوه بر مدح اهل‌بیت (ع)، مضامین انقلابی و حماسی دفاع مقدس نیز در دریای اشعار او موج می‌زد. اشعار آیینی و رثایی او نیز همواره مورد استفاده ذاکران و مداحان اهل بیت (ع) است.

اینجانب درگذشت این شاعر دلسوخته اهل بیت (ع) را به خانواده، یاران و بازماندگان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علوّ درجات و همجواری با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس