کد خبر 1423034
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
دانشگاه شریف

تجمع دانشجویان شریف با برخی شعارهای چاله میدانی و دخالت پلیس و تهییج رسانه های معاند به تشنج کشیده شد.

به گزارش مشرق، روایت یکی از دانشجویان حاضر در دانشگاه: تعدادی از دانشجویان دانشگاه شریف با تحریک رسانه‌های معاند، بعدازظهر امروز در این دانشگاه اقدام به تجمع و سردادن شعارهای ساختارشکنانه کردند.

ساعت ۱۵. جمعیت کم کم در حال شکل گرفتن است. در محوطه جلوی دانشکده کامپیوتر حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان که در تجمعی حاضر شده‌اند که توسط گروه یا تشکل خاصی تشکیل نشده و مشخص نیست ترتیب دهندگان آن چه کسانی هستند. هدف تجمع در پوستر آن اعتراض به کشته شدن مهسا امینی و بازداشت دانشجویان شریفی که پس از دو تجمع اخیر بازداشت شده بودند بیان شده بود. دانشجویان با شعارهای زن زندگی آزادی و خواندن سرود یار دبستانی من حرکت خود را در خیابان‌های دانشگاه آغاز می‌کنند و نهایتاً در جلوی سردر دانشگاه مستقر می‌شوند. تعدادی از اساتید نیز در جلوی سردر شاهد صحنه‌ی اعتراضات هستند. دکتر شمس الهی، دکتر تقوی، دکتر آزادگان، دکتر افشین و دکتر ابوالحسنی از جمله اساتید حاضر در صحنه هستند. شعارهای غالب دانشجویان «زن زندگی آزادی»، «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد» و «آزادی آزادی آزادی» است.

ساعت ۱۶. شعارها کم کم رادیکال شده و تغییر ماهیت می‌دهند. این بار صحبت از مهسا امینی یا بازداشت دانشجویان شریفی نیست و پیکان شعارها به سمت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه نشانه گرفته شده است. اندک اندک شعارهای اعتراضی جای خود را به توهین‌های وقاحت‌آمیز و هتاکی و فحاشی می‌دهند. این جنس توهین‌های وقیحانه در شریف بی‌سابقه است و این حجم و جنس از هتاکی و فحاشی را پیش از این صرفاً در برخی استادیوم‌ها شاهد بوده ایم. با تعویض جنس شعارها گروهی دیگر از دانشجویان در واکنش به فحاشی‌ها از مسجد دانشگاه به سمت سردر حرکت می‌کنند. جمعیت طرف مقابل چند دقیقه‌ای به فحاشی و هتاکی ادامه می‌دهد و در این سمت دانشجویانی که از مسجد آمده‌اند سکوت اختیار کرده‌اند. با ادامه‌دار بودن شعارها سکوت دانشجویان می‌شکند و با شعارهای جانم فدای رهبر و خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است صدای خود را به طرف مقابل می‌رسانند. بعضاً بطری‌های آب و دیگر اشیا به سمت دانشجویانی که از مسجد آمده‌اند پرتاب می‌شود. حراست دانشگاه سعی می‌کند بین دو گروه حائل شود تا درگیری فیزیکی رخ ندهد. یکی از دانشجویان هتاک مشتی به صورت یکی از دانشجویان طرف مقابل زده و در مرز دو گروه درگیری رخ می‌دهد. از جمعیت گروه هتاکان با رادیکال شدن شعارها کاسته می‌شود.

ساعت ۱۶:۳۰. گروهی که اقدام به هتاکی و فحاشی کرده بودند از خیابان شرقی دانشگاه به سمت درب شمال حرکت می‌کنند. گروه دانشجویان حزب اللهی اما همچنان در سردر حاضر هستند. مسئول سابق بسیج دانشجویی به دانشجویان تاکید می‌کند که به دنبال درگیری فیزیکی نیستند و حتی با شعارهای «زن زندگی آزادی» و «دانشجوی زندانی آزاد باید گردد» همراه است اما آنجا که کار به توهین به انقلاب و رهبری کشیده می‌شود ما نیز با شعار درخور پاسخ خواهیم داد. همچنین از رویکرد منفعلانه اساتید نسبت به تجمعات انتقاد کرده و از یکی از اساتید حاضر در صحنه درخواست می‌کند تا با روایت صحیح آنچه اتفاق افتاده اجازه ندهند روایتهای دروغین در فضای مجازی جولان دهند.

ساعت ۱۷. تجمعات تقریباً به پایان رسیده و دانشجوها قصد خروج از دانشگاه کرده‌اند. درب جنوبی دانشگاه که همان سردر دانشگاه است بسته است. دانشجویانی که از سردر و پس از پایان تجمعات و هتاکی‌ها به درب شمالی آمده‌اند و سایر دانشجویان در درب شمالی متوقف شده‌اند. نیروهای امنیتی لباس شخصی به همراه دو دستگاه ون و نیروهای انتظامی پلیس در درب شمالی دانشگاه مستقر هستند. دانشجویان همچنان به هتاکی و فحاشی ادامه می‌دهند و درگیری‌هایی در درب شمالی رخ می‌دهد و با اسلحه پینت بال به سمت دانشجوها چند گلوله پینت بال شلیک می‌شود. پس از این اتفاق دانشجویان دست از هتک حرمت می‌کشند. تعدادی از اساتید برای کمک به تأمین امنیت دانشجویان به درب شمالی آمده‌اند. معاون دانشجویی دانشگاه درصدد تدارک اتوبوس برای انتقال دانشجویان به خوابگاه است. نیروهای حراست با بستن دربهای دانشگاه از ورود نیروهای بیرون دانشگاه به داخل دانشگاه جلوگیری کرده‌اند.

ساعت ۱۸:۳۰. گروهی از دانشجویان بواسطه زنجیر حائلی که به کمک اساتید تشکیل شده به سمت دانشکده مدیریت حرکت کرده و گروهی نیز به پارکینگ می‌روند. در این بین برخی از دانشجویان با برخورد تند نیروهای امنیتی بازداشت می‌شوند و درگیری‌هایی در این بین رخ می‌دهد که ظاهراً با اسلحه پینت‌بال به دانشجویانی که قصد جلوگیری از بازداشت رفقایشان را داشتند شلیک شده است. تعدادی از نیروهای انتظامی در پارکینگ شریف مستقر بوده و اقدام به پرتاب گاز اشک‌آور و بنا به برخی نقل‌ها تیر ساچمه‌ای کرده‌اند. با مشاهده نیروهای حاضر در پارکینگ گروهی از دانشجویان به درب شمالی برمیگردند. درب جنوبی دانشگاه به طور متناوب باز و بسته می‌شود و دانشجویان گروه گروه خارج می‌شوند. وزیر علوم وارد دانشگاه شریف شده و به سالن جباری می‌رود تا با دانشجویان گفت و گو کند و با نیروهای مستقر در حوالی دانشگاه نیز وارد دیالوگ می‌شود. برخی از دانشجویان هتاک با فحاشی و بی ادبی با تلاش‌های وزیر برای ارام کردن فضا، برخورد می‌کنند. نکته عجیب و قابل تأمل اینکه شبکه سعودی ایران اینترنشال بطور زنده ماجرا را پوشش می‌دهد!

نیروهای بیرون دانشگاه کمی از درب‌ها فاصله می‌گیرند و با صحبت‌های وزیر فضا آرام‌تر می‌شود. امکان خروج از دانشگاه فراهم شده است و برخی دانشجویان خارج می‌شوند اما عده‌ای نگران هستند و در دانشگاه می‌مانند. دانشجویان گروه گروه به کمک اتوبوس و ون‌هایی که توسط دانشگاه تدارک دیده شده به سمت خوابگاه روانه می‌شوند. تعدادی از اساتید دانشجویان را تا خوابگاه همراهی می‌کنند.

ساعت ۲۱:۳۰. با فراخوانی که توسط رسانه‌های معاند داده شده مردم در دو درب دانشگاه تجمع کرده‌اند. گروهی از نیروهای انتظامی با شلیک گاز اشک آور و تیر هوایی گروه‌های حاضر را متفرق می‌کنند. دانشگاه تقریباً خالی از دانشجو شده است و جوی آرام دارد. خودروهای در حال عبور از خیابان آزادی با صدای بوق از جلوی دانشگاه عبور می‌کنند. نیروهای انتظامی برای جلوگیری از تجمع در دربهای دانشگاه حاضر هستند.

سوالی که جای تأمل و بررسی دارد آن است که چه کسانی با نفوذ در صف دانشجویان و سردادن شعارهای چاله میدانی، تجمع اعتراضی را لوث کردند؟

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 199
  • در انتظار بررسی: 46
  • غیر قابل انتشار: 46
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    درود بر مردم
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      اخراج این دانشجونماها واجبه کسی که مخالف حکومته نباید داخل دانشگاه دولتی باشه وزیر علوم نباید دخالت میکرد تجربه نشون دادن در مقابل یک مشت پرروی وقیح باید با قاطعیت برخورد کرد
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      امان از جاهلانی که فکر می کنند خیلی می فهمند اما با ادبیات به ظاهر قشنگ بازیچه جریان رسانه ای می شوند
    • DE ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      مرقوم فرموده اید: «ساعت ۲۱:۳۰. با فراخوانی که توسط رسانه‌های معاند داده شده مردم در دو درب دانشگاه تجمع کرده‌اند.» از کی تا به حال «مردم» ایران با فراخوان یک روانی آلت دست سرویس های اطلاعاتی آمریکا، جایی اجتماع کرده اند؟ چرا عده معدود انگشت شماری که طرفدار آمریکا هستند و رفتارهای آنها را این روزها هر فردی در خیابان های شهرهای بزرگ ایران به چشم خود می تواند مشاهده کند را با عنوان «مردم» معرفی می کنید؟ مگر آنهایی که فراخوان آمریکا را چشم بسته اجرا نمی کنند، «مردم» نیستند؟
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      کدام مردم؟ آشوبگر بددهن و هرزه مردم اند؟
    • ... IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      67 52
      درود بر خودت
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      کدوم مردم؟ اغتشاشگرهای تجزیه طلب رو میگی؟
    • US ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      به امید پیروزی مردم
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      وقتی همه در برایر قانون یکسان نیستند وقتی عده ای متخلف را هر بار به صرف دانشجو بودن رها میکنید هرجا قانون کوچک شد هرج و مرج قطعی است
    • الیاس IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      دانشجویان و اساتید معاند باید شناسایی و مجازات شوند، کسی از قانون مستثنا نیست
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      این دانشجو های شریف انگار از دماغ فیل افتادن از بهترین امکانات این مملکت استفاده میکنن و ثمرش را میبرن برا غرببها وزارت علوم تعهد بگیره هرکی در شریف درس بخوانی دو برابر مدت تحصیل باید در ایران بماند.
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      برای نابود سازی سوسک و مگس و موش باید چاه فاضلاب را بست. در اینستاگرام و واتساب را ببندید. اینترنت ملی جایگزین شود.
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      41 76
      وقتی فضای مجازی ولنگار غربی درکشور جولان می داد ودلسوزان نظام هشدار می دادند نباید ذهن وافکار جوانان ونوجوانان به دست دشمن سبرد گوش داده نشد تاوضع به اینجا کشید
    • . IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      دانشجوهای هتاک، بیشعور، بی شخصیت.
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      45 81
      وزیر علوم نباید خودشو کوچیک می کرد برای یه عده جنایتکار در لباس دانشجو
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      18 36
      از اشتباهات و آدرس غلط دادن های بدیهی متن، دادن لقب مردم به طرفداران دشمن هست: «با فراخوانی که توسط رسانه‌های معاند داده شده مردم در دو درب دانشگاه تجمع کرده‌اند.»!!!! مردم با هر ظاهری مخالف سعودی و وهابیت و داعش و موساد و مجاهدین خلق و ... هستند و اتفاقا اکثریت نزدیک به مطلق مردم ایران، عاشق ائمه ع و امام حسین ع و مخالف دشمنان اسلام و ائمه ع هستند. اگه مردم اومده بودند که حضور میلیونی بود جلوی دانشگاه شریف، مثل تجمع میدان انقلاب.
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      0 0
      البته وزارت علوم که عملکردی کاملا مشکوک و هدفمند در حمایت از فتنه و احیای آن پس از 5 روز آرامش در هفته جاری داشته و دارد و این اصرار در حضوری ماندن دانشگاهها هم نشان داد که این وزارتخانه مصمم به حفظ و ادامه شرایط فعلی می باشد. اگر واقعا دلسوز انقلاب و نظام و کشور هستید و یا حداقل علاقمند به ادامه کار دانشگاه به صورت حداقلی هستید، باید مطالبه آموزش غیر حضوری ا اطلاع ثانوی از وزارتخانه با شدت انجام شود. قطعا آموزش غیر حضوری بهتر از تعطیل شدن کلاسها و به هم ریختن آنها است. منتظر نباشید مجلس این چیزها را بفهمد و یا شورای تامین استان تصمیم گیری کند.
    • SE ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      1 0
      درود بر مردم و مرگ بر مزدوران و وابستگان بیگانگان و گروهکهای تروریستی دانشجو نما
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    هیچ خبرگزاری معاندی نمی‌تواند ملت را وادار به اعتراض کند
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      98 91
      این نشون میده هیچی از قدرت رسانه نمی فهمی
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      60 77
      اتفاقا جریان سنگین رسانه خوراک فکری ایجاد کرده و ذائقه افراد ساده را برای منافع معاندان مدیریت می کند
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      53 60
      اعترافات اغتشاشگران که یه چیز دیگه ای میگفت ، دوست عزیز متاسفانه تو هنوز خوابی ، اما کشورای خارجی خیلی وقته اثر رسانه بر ذهن مردم رو فهمیدن و دارن بر علیه کشور ما استفاده می کنن
    • US ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      37 41
      پس دارن آب تو هاون میکوبن صبح تا شب تو رسانه هاشون خودشون و پاره میکنن؟
  • US ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    اینا دنبال اقامت هستن که پس فردا اینجا با خرج مردم درسشون تموم شد جمع کنن برن اون ور.
    • ایرانی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      84 88
      شما بمان
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      40 64
      شما هم برو انور درسهات رو بخون،همانجا هم خدمت کن.
    • ویسی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      63 31
      اگر زنده باشن یا آزاد از خدا بترسین شما هم بچه دارین به خدا قسم همه شما روزی به سزای اعمالتان میرسید زنده باد ایران
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      31 8
      مطمئن باش صد در صد مطمئن هستن که هم زنده میمونن هم آزاد
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      25 27
      دوست عزیز اونی رو که دستگیر میکنن یه تعهد ازش میگیرن فرداش یا یه مدت بعد آزاده چرا جو میدین؟واقعا فکر میکنید اینا یک درصد احتمال میدن کشته بشن؟تهش دستگیری و چند روز بعد آزاد شدنه
    • . IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      8 18
      میدونستین غرب اینجوری مفتی دانشجو تربیت نمیکنه؟
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    دانشگاه صنعت شریف یه عده وطن فروش هستندکه آینده کشوربه تباهی میکشانندچرابرای ورودبه دانشگاه تاییدیه ندارنددانشگاهی که ادعادارنخبه ودرسخوان داردچرابایدوطن فروشهای کوتاه فکربه این دانشگاه برونداخراجشان کنیدآشوبگرها را
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      51 80
      این دانشجوها که در سطح بهترین دانشگاه های ایرا تحصیل می کنند از قشر بی سواد ولی مرفه جامعه هستند که با عدم رعایت عدالت تحصیلی توسط دولتها به این دانشگاه ها راه یافته اند و سیاست غلط دولتها باعث محروم کردن قشر نخبه ولی مستضعف جامعه از تحصیل در دانشگاههای طراز اول کشور شد و در آینده ای نزدیک وضع دانشگاه های طراز اول بدتر از این هم خواهد شد
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      86 51
      شما به جای اینا برو شریف. اینا الکی نخبه ان. نخبه تو هستی.
    • محمدرضا IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      65 46
      از نظر تو همه وطن فروش وخیانت کار هستن
    • DE ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      45 40
      ایا دانشگاه شریف فقط همین دویست نفر اند؟
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      16 22
      دانشگاه شریف سالهاست که به یک سکوی پرش برای مهاجرت دانشجوها تبدیل شده و اکثر اساتید این دانشگاه بشدت دانشجوها رو تشویق به رفتن میکنن
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      24 7
      مشکل اساسی کشور مدیران نالایق و دو تابعیتی و منافق هستند تا زمانی که این مدیرا کنار نرن و با اختلاس برخورد شدید نشود ارضاء افکار عمومی میسر نمی باشد .
  • US ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    خیلی جالبه الان حق کسی که میخواد در آرامش درس بخونه و کلی زحمت کشیده و خانوادش هزینه کردن براش شریف قبول شده کجا داره رعایت میشه؟ باید مجازات بذارن برای کسی که آرامش و امنیت بقیه رو سلب میکنه. دویست نفر دانشجوی سازماندهی شده کل اعصاب و روان چندین هزار دانشجو رو بهم بزنن؟این چه وضعیتیه که کسی که میخواد با آرامش کارش رو بکنه هیچ حقی نداره؟به هشتاد و پنج میلیون نفر دیگه چه ربطی داره یکی سکته کرده مرده؟مگه ما خودمون عزیز از دست ندادیم؟
    • DE ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      28 34
      محترم، وقتی فراغ التحصیل دانشگاه آلمان، کف خیابون دوسلدورف به پلیس آلمان به زبان فارسی فحش ناموسی می دهد، شما از آن جماعت انگشت شمار چه انتظاری داری؟
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      20 33
      همینو بگو بقیه هیچی نیستن فقط این اغتشاشگرا که بی فرهنگترین و بد دهن ترین هستن و هیاهو دارن آدمن. نه ادبی نه حرمتی
    • DE ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      13 22
      متاسفانه وقتی اکثریت خاموش بمونه اقلیت آشوبگر به هدفش میرسه مثل سوریه که مردم توی خونه قایم شدن و ترسیدن و کشورشان به دست عوامل غربی ها نابود شد .اکثریت خاموش را باید بیدار کرد که خودشون از ارازل انتقام بگیرد.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    62 91
    اخراجشون کنید خلاص. وقتی شل می گیرید نظم و انضباط هم از بین میره
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      30 13
      اینها جوان های همین سرزمین هستن چرا باید دنبال پیاده کردن افراد از قطار در حال حرکت انقلاب باشیم . چرا فکر میکنیم اگر دست کسی خراش برداشت باید آنرا قطع کنیم. دین ما هم بر پایه گفتگوست . به قول سردار شهید سلیمانی اینها هم فرزندان ما هستند. البته حساب دشمن جداست.
    • . NL ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      2 9
      دقیقا
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      1 6
      دقیقا
  • حاج اکبر IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    11 13
    این راویه همه چیز زیر نظر داشته
  • علی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    39 60
    متاسفانه فضای مجازی علی الخصوص اینستا حیا و دین نوجوانان ازبین برده است
  • دکتری امیرکبیر IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    43 71
    دیروزم گفتم اما تایید نشد! وقتی مافیای کنکور سبب شده یه عده بچه پولدار برن بهترین دانشگاه ها بایدم منتظر چنین روزی باشیم. چنین ادبیاتی در شان یک دانشجوی مثلا نخبه (!) نیست که در محیط دانشگاه به رهبر مملکت توهین کنه و یا شعار یه حزب تروریست رو سر بده!
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      4 24
      این دانشجو نماها، فرزند خانواده‌های مرفه و غرب پرست هستند
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    28 36
    احساسی ترین قشر هر کشور که براحتی میتوانند تاثیر بپذیرند دانشجویان تازه وارد به دانشگاهها هستند که همه آنها بعد از چند سال می فهمند چقدر قضاوتهای عجولانه و نپخته داشته اند و همیشه این قشر مورد سوء استفاده جریانهای سیاسی قرار می گیرند
  • مسعود IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    76 24
    دانشجو میمیرد ذلت نمی پذیرد
    • ننه خودتم IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      54 63
      دانشجو اسکل است هر زری ماهواره زد مث خرمیپذیرد
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      12 13
      الان دیگه کسی نیست مدرکش پایین تر از لیسانس باشه. همه دانشجو بودن و دنبال درس و آینده ممکلت . ذلت و سازش یعنی چی؟
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      12 16
      پس این چیه که به حرف دشمن میان به نظام بد و بیراه می گن، این عزته، این فهمه،؟ عزت دفاع از حیوانیت و لخت بودنه؟
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      8 19
      اینترنشنال سعودی شخصیت دانشجویی تون رو آنلاین پخش کرد . ذلت ناپذیری خیلی گنده تر از دهن تونه
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    34 8
    بیشرفی تا چقدر
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    65 17
    بر اساس قانون حضور نیروهای نظامی و انتظامی در دانشگاه ممنوع است
    • محمد قزل IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      14 41
      ورود نیروهای انتظامی ممنوع باشه بعد اونا هر غلطی کنن باید اغتشاش گران را از دانشگاه اخراج کرد
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      4 18
      نمیدونم از کدوم قانون صحبت میکنی . یک طرح در وبسایت مجلس بدون هیچ تصویب و توضیحی ذکر نشده . بر فرض تصویب ، بدین معنی نیست اوباش بیان توی دانشگاه هر جرمی مرتکب بشن پس چون در دانشگاه بوده مصون از مجازات هستند . حتی پیشنهاد دهندگان این طرح صراحتا گفتن چنین منظوری ندارند .
  • علی GB ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    22 21
    این دانشگاه دردانه گان کشورند
  • ایرانی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    34 16
    سلام هشت دانشگاه کشور (تقریبا همه) هفته جاری را مجازی اعلام کردند. فقط ریاست دانشگاه شریف اعلام کرد حضوری !!! از ریاست دانشگاه بپرسید برنامه داشتی ؟؟؟؟ با تشکر
  • سروش IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    23 65
    اشوبگران لیاقت جمهوری اسلامی را ندارند.
  • م ح IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    17 18
    همین نخبه ها که در اداره های مامشغول به کار هستند.. مثلا مهندسین شهرداری یا بعضی از این سازنده هارا از حوزه علمیه آوردند؟که شهر وبه گند کشیدند با این به اصطلاح معماریشون؟در اداره ثبت ودارایی وووو...جای متهم ومجرم عوض شده... مثل قشر مرفه که داعیه دار فقرا شدند ..اگه همون وقت که دارند برای مردم ناله سرمیدند کسی در خواست کمک کنه زود در میرند یا انگشت اتهامشون دولته و یادشون رفته تو همین نظام پوست کلفت شدن!!! خلاصه دوره آخر الزمان شده...
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      28 3
      شهرداری و نخبه؟ والا ما چندتا مهندس وکارشناس تو فامیلامون داریم که تو شهرداری کار میکنن. دیپلم ردی بودن نمیدونم الان چطوری کارشناسی ارشد گرفتن!
  • حسین IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    74 33
    تا کی خفقان؟ تا کی دروغ؟ تا کی واقعیتها را ندیدن و نشنیدن؟ تا دیروز دانشجویان انقلابی و خدایی بودند الان که مخالف رفتارهای شما هستند چاله میدانی؟
    • DE ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      20 35
      همه خبرگزاری های داخلی و خارجی از فعالیت آن عده معدود انگشت شما گزارش های مفصلی تهیه کرده اند. کدام «خفقان»؟ فیلم و شاهدان داخل و خارج دانشگاه با ان ادبیات، همه دروغ اند؟
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      9 31
      خوبه دهانتان رو باز کردید مثل اراذل فحاشی کردید فهمیدیم چه گوهرهای برای گفتن داشتید!
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      8 19
      این خفقانه که تو چرت می نویسی؟
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      3 17
      شما به گلو پاره کردن میگین خفقان؟
  • آرش IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    22 28
    شک نکنید برخی از اساتید و مدیران دانشگاه هم در این ماجرا دست داشتن عوامل نفوذی همه جا هست . چطور و چه کسی اخبار دانشگاه رو به صورت زنده برای اینترنشنال میفرستاد؟
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    24 29
    این دانشجویان فردا میخوان بیان مسول این کشور بشوند ؟ فحاش ، ساده لوح ، . ..
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    15 19
    تاثیر رسانه بر افکار نخبگان رو ببینید آقایان مسئول ابنها درس خوانده های ما هستند مثلا سرمایه های فکری و اجتماعی ما هستند که یک ذره تفکر سیاسی ندارند خدا به داد مردم عادی برسند که حتی هوش و سواد اینها رو ندارند رسانه و قدرتش رو جدی بگیرید
  • سید علی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    46 27
    این بچه هایی که دیروز مورد ستم قرار گرفتند دانشجویان نخبه مملکت و فرزندان حقیقی ملت هستند نه اغتشاش گرند ونه ارازل و اوباش مطمئن باشید انتقام الهی گریبان شما را خواهد گرفت
  • فرهاد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    46 14
    مردم زیر فشارن دیگه تحمل ندارن
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      10 38
      یه وقت زیر این فشار نترکی
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      5 21
      ]قا فرهاد غصه نخور همه اش تقصیر شیرینه که تو را فرستاد کوه بکنی و تحت فشار باشی !!
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    13 26
    اردوغان و آمریکا با مخالفان و براندازان چه میکنند و ما چه؟؟؟؟؟
  • حامد IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    23 13
    مدارس همه پولی شدن درس خواندن هزینه هایش خیلی بالا رفته وبااین سیاستی که انگلیس داره توکشورمون وبدست مسیولین نادان اجرا می‌کنه فقط بچه پولداراومرفحین بالامیان وله دانشگاههای خوب راه پیدا میکنن و نتیجه اش میشود این والا زمان شاه هرچی بود ولی آموزش پرورش ودانشگاه رایگان بودحتی بچه دهاتی های درس خون هم بورسیه می‌گرفتن الان فقط مسیولین وبچه هاشون وپولدارافقط رشدمیکنن وبالامیان همشون هم فکر میکنن ژن خوبن
  • ایران IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    29 18
    همه چاله میدانی هستن جز مشرق و دوستان شما
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    10 32
    تا وقتی هر کثافتی اجازه دارد از امکانات نظام جمهوری اسلامی تحصیل کند و به ارکان ان هر فحشی که خود و خانواده اش لایق ان هستند بدهد وضع همینی هست که هست کمیته انضبازی دانشگاه هم که مرده
  • مجید IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    24 3
    حادثه کوی دانشگاه تکرار نشود؟؟!!!!!
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    17 21
    29 سال سابقه کار در دانشگاه رو دارم و حدودا 8 ماه دیگه بازنشسته میشم، فقط میخوام بگم که همه این بی بند و باریها در دانشگاه که الان بصورت وحشتناکی درآمده از زمان حاتمی شروع شد و تا به اینجا رسید. موندم نتیجه اینهمه فساد و روابط نامشروع در دانشگاه‌ها رو در آن دنیا چطور میخواد بده.
  • psdk IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    42 11
    خداوکیلی چیه این که هر چی میشه پای معاندین رو میکشید وسط ، یه دفه به خودتون بیایین ببین چه به روز این مردم آوردین .یه مشت بیسواد پاچه خوار شدن مسول کل مملکتو ثروتشو چپاول کردن
    • DE ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      6 22
      «خداوکیلی چیه این که هر چی میشه پای معاندین رو میکشید وسط» و هرچی بی بی سی بهایی و صدای شیطان بزرگ می فرمایند، با آن ادبیات، جلوی سر در دانشگاه معرفی می فرمایید؟
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    12 16
    شبکه سعودی براحتی در ایران جنگ داخلی راه میندازه.اما حکومت ما جرئت دوکیلو آرد بردن لیکن وکمک بیماران بی دارورا نداره.وای باحال ما .اگه شیعیان عربستان و مسلح کنید براحتی جنگ داخلی بعربستان انتقال میدهیم.نباید با اینها مذاکره کرد .اینها فقط زبان بمب اتمی میفهمند.من نمی‌دونم مسئولین ما .این آیه شریفه مااستطعتم من قوه رو چجوری تفسیر میکنند ...حکم وجوب را میرساند .ومطلقا وتهیه هرسلاحی را که باعث ترس دشمن میشه رو واجب می‌کنه.باید بفکر کلاهکهای تاکتیکی کوچک .درحد ده .یا پنج کیلوتنی باشیم.تا چنتا بپایگانهای شیطان درون منطقه وبعضی ازشهرهای صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی بزنیم.بخدا هم تحریمها کمتر خواهد شد وهم وضع اقتصادی بهتر خواهد شد .چون جرئت تحریم بیشتری نخواهن داشت.بحکم واجب خدا عمل کنید و ترکیب نهراسید
  • سلام IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    14 30
    تا وقتی که ازفرچه توالت (پولینژاد خود فوش) اطاعت می کنن مصداق کامل ،خر کار میکنه ویابو میخوره هستن متأسفانه ، نه دانشجو
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    6 16
    برو میدون ونک بعداز ظهرها ببین شون/ زود به پول دارها و قشر مرفه خوش گذرون اومده/ باید کار کنند زور داره واسه شون
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    13 10
    این اساتید و سخنران ها اگر بچه های خودشون هم بود این طور بنزین روی اتیش می ریختند یا اینکه می زدند توی گوش شون که بروند خون شون
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    7 19
    باید با آنها بر خود بشود ،چون اوقات با ارزش دانشجویان درسخوان و واقعی دانشگاه را ضایع کرده اند.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 8
    تمام فراخوان‌های داخل ایران و بین المللی برای یکشنبه همین بود فقط؟ خخخ
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    22 7
    کی بود میگفت اسلحه ی ساچمه ا ی (شات گان) سلاح سازمانی نیروی انتظامی نیست؟
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      9 11
      تا حالا ساچمه پلاستیکی دیدی؟
  • دلواپس IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    24 12
    هر کسی مخالف وضع موجود باشه گول خورده و هتاک و چاله میدونی و مرفه بی درد و الت دست رسانه های خارجیه و هر کسی شما را تایید کنه با بصیرت و دانا و انقلابی و غیرتمند و با شرف و منطقیه.
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      7 17
      انگار ندیدی چقدر رکیک دهان باز کردن مثل چاله میدون! خوبه فیلماش هم هست
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      3 14
      خودت را به اون راه زدی
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    28 4
    ماجرا اینه که یه عده حروم خور رانتخور وحشی شدن افتادن به جون ملت
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 10
    این فحش های چاله میدانی که الان رواج پیدا کرده و از برانداز خارجی که به پلیس یک کشور دیگه که داره قانون مملکتش رو اجرا میکنه فحش میده تا دانشجوی نخبه دانشگاه شریف که این الفاظ رو بکار میبره این یک نوع جدید مبارزه است که ما تا حالا توی هیچ جای دنیا ندیده بودیم .بهتره این نوع جدید مبارزه رو هر چه زودتر به نام خودشون ثبت کنن توی دنیا .
  • رضا IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    21 3
    شما و سایر رسانه های داخلی نون به نرخ روز خور هستید
  • ایران IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    17 2
    همه عالم دروغگویند. همه.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    15 2
    من شما دانشجو کارمند نظامی و...همه مردم هستیم
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 15
    به بعضی از این دانشجویان دانشگاه شریف بگویند کشور های همسایه ی ایران را نام ببر نمیتونه. (خودم تجربه کردما). اما اسم همه ی فوتبالیست ها ، و خوانده ها را و حتی شماره ی کفشی که می پوشند را میدونه. اینم از جمله آسیبهای بزرگ کردن فوتبالیست و خوانده و سلبریتی تو ایرانه
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    18 1
    پس قبول دارید وارد دانشگاه شدید
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    18 2
    بچه های نسل جدید، دیگه شریف و غیرشریف ندارن اکثریت باهوشن... گذار نسل ها رو فراموش می کنیم. الان به پول فکر کنید. به کسانی که با هرجلدجزوه تست 500 هزارتومن و تدریس ساعتی دومیلیون وارد دانشگاه میشن.اینا فقط هوش علمی دارند. معدودی از اونا هوش هیجانی و عاطفی و قدرت تحلیل و تفکیک ماجراها را دارند و غصه می خورند چرا همسن هاشون بی محابا وارد میدان شدند. فقط سرعت تست زنی مهم نیست، آینده نگری و تحلیل های چندوجهی هم مهمه که من و شما بهشون یاد ندادیم و داریم قربانی شون می کنیم. چند تای اونا ماجرای چند سال پیش سوریه را می دونند. چند تاشون بالاتر از منافع لحظه ای شون فکر می کنند. چند تاشون به تبعات آب گل آلود، تجزیه ایران، ویرانی های بعد از این و خسارت هایی که ما رو پنجاه سال عقب میندازه، فکر کردن... دیگه بچه ها رو بذارین کنار، به این فکر کنید اونا و ما چقدر در پرورش شون کم گذاشتیم. هوشیارشون نکردیم، جلوشون ریاکاری کردیم، صداقت نداشتیم و زندگی فردی و اجتماعی مون تعارض داشت و این دهه هشتادی ها رو کلافه کردیم و دارن خودشون رو تخلیه می کنند. یه کم به خودتون فکر کنید و به مسیر باقیمانده که باید اساسی درست بشه. بچه های بی گناه رو تحریک نکنید. تو قاشق هر کی همونی میاد که توی آش بوده... این آش رو همه با هم پختیم.
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    12 1
    زنده باد
  • هاشم IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 16
    درک و شعور کافی ندارند جز توهین کردن از کوزه همان تراود که در اوست.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 12
    چند نفر به عنوان نمایندگان دانشجویان شریف جا میزنن.دانشگاه شریف چندتا دانشجو داره و این چند نفر بودن؟!
  • FR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 7
    اراذل و اوباش هم مانند رسانه اینترنشنال و خیلی از مفاسد دیگر دستاورد دولت بنفش و اصلاح طلبان سازماندهی شده اند
  • DE ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    6 16
    دانشگاه های ایران در زمان انقلاب و قبل از آن مرکز روشنفکران بزرگ ایران بود ولی امروزه یه مشت بچه قرطی لیبرال امریکا پرست در دانشگاه ها هستند و افتخار هم میکنند که عمله اسرائیل و امریکا هستند .
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 4
    استاد دانشگاه سکوت می کنید؟
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 6
    استاد دانشگاه سکوت می کنید آیند سازان کشور ما خائن
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 5
    استاد دانشگاه سکوت می کنید آیند سازان کشور ما خائن
  • ناصر IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    29 5
    تمام حرفهای شما دروغی بیش نیست زور نزنیدکسی باورنمیکنندحتی اگر کسانی را جهت کامنت گذاری اجیرکنیدکارشما تمام است
    • DE ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      4 8
      تو بچه احساساتی چی میفهمی از دنیا ؟ شما سرخاب مالها فکر کردید که ما میدان رو برای شما خالی میکنیم تا مملکت رو بدید دست اسرائیل ؟
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      3 13
      مردم و جامعه واقعی کف خیابونه نه تو اینستا و بالا شهر . هر وقت یه جای دنیا با این قرتی بازیا و سوسول بازیا انقلاب شد اینجا هم دومیش . انقلاب خون میخواد و جون میخواد و شرف . شماها که اولی و دومیو نمیدین سومی هم ندارید . پس بخواب سر جات . تا وقتی اکثریتو همراه نکنید هیچی نمیشه وقتی هنوز هیچی نشده ماشین مردمو اتیش میزنید انتظار همراهی هم دارید ؟ هشتاد نود میلیون نفر میگن همینی که هست سی چهل هزار تا بچه قرتی الکی خوش هم میگن نه . بشین تا بشه . انقدر از تفریحات مختلف و خوردن پول مردم ارضا شدید و دارید میترکید که حالا واسه تفریح بیشتر دنبال لخت شدنید .
  • هموطن IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    10 17
    روشنفکر میدونن خودشونو ؟واقعا اعتراض به خاطر که اون دختره بی ناموس علی پولی گفته بیاین تو خیابون شعار بدید اون اونور اب پور اشوب تو مملکت ما رو بگیره ببین منم هم مخالف همه بی عدالتی ها و دزدیها گرونی ها هستم ولی مشکلم رو تو مملکت خودم حل میکنم هیچ کشوری حق نداره تو مسائل ما دخالت کنه،
    • محمد IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      9 1
      مشه بگی چه طوری میخوای حل کنی؟
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    21 7
    با سلام...قشر دانشجو..ذخیره طلایی هر مملکت هستن..احترامشون واجب.
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      0 17
      دانشجوئی که دنبال علم و دانش باشه مستحق احترامه نه کسی که با تحریک اراذل فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای دنبال فحاشی و رقاصی و ....... باشه
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 14
    10:37! تو که با پرچم آمریکا پیام میدی، منظورت از مردم، مردمِ آمریکاست؟
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    19 8
    دانشگاه شریف فقط نخبه ها قبول میشن
    • عبدالله IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      0 13
      انگار بگی در پایتخت فقط نخبه‌ها زندگی میکنند!
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 10
    دانشگاه های ایران نیرو و تحصیل کرده تربیت می کنن با پول ملت برا کشور های غربی . متاسفانه حرص و ولع عجیبی تو جون جوون ها انداخته اند که کشور های غربی بهشت هستن. پس ایران چی ؟
  • دانشجوی قدیم IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 13
    واقعیت اینه که تیپ و ترکیب جمعیتی مافیای کنکور تغییر کرده است. در سال های اخیر نفرات برتر کنکور از تهران و از قشر مرفه و بالانشین تهران و سایر کلانشهرها بوده اند. امروز اکثر دانشجویان شریف با خودروی شخصی رفت و آمد می کنند در حالی که در سال های گذشته عمده نفرات برتر از بچه های زحمت کشیده و رنج دیده در شهرهای کوچک و بزرگ بودند... در چنین شرایطی این قبیل اقدامات هم دور از ذهن نیست
  • شناس NL ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    18 6
    چرته همش!! چرا ازیگان ویزه حرف زده نشده؟! خشونتی که همه با چشمان خود دیده اند ونیازی به توضیحات بی اساس شما نیست! حرف نزنید سنگین‌ترین.
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      1 11
      هر کی شلوغ کنه و حق بقیه رو با این کولی بازیا بخواد ضایع کنه باید همونجا دستگیرش کرد . خشونت که بچه بازیه . به قدر کافی جلوی امثال شما بچه قرتیای مال مردم خور کوتاه اومدیم . دست خودتون نیست البته لقمه که مشکل داشته باشه اخرش فاسدی .
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 8
    باید با کسانی که عامدانه سعی در تشویش و درگیری و برهم زدن نظم کاری انجام می دهند برخورد قانونی شود
  • سعید IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    14 3
    ما با جریان اعتراض مسالمت آمیز برای مسائل اجتماعی و اقتصادی موافقیم و با بی حرمتی و آشوبگری مخالفیم، اما خداییش اگر طی این چند دهه گذشته لا اقل یک آقازده رانتخور و اختلاسگرانی که خود شما پرونده های آنها را رسانه ای کردید میاوردید در هر شهر وسط میدان اعدامش می کردید، به خدا قسم وضع ما دیگه انجوری نبود و حتی وضع معیشت ما هم خوب بود. اینها نتیجه به یغما دادن میلیاردها، میلیاردها دلار پول این مملکت هست...
  • مهرداد IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 2
    آنچیزی که باید به انجام برسه انجام می شود هیچ کس و هیچ چیز و هیچ نیروی قادر به مقابله با آن نیست حالا خیلی از این عزیزانی که با دشنامهای خود به دیگران می پرند زیادی دهن خود را باز نکنند
  • محموداعرابی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 18
    دانشگاه رو از اساتید لیبرال و طرفدار غرب خالی کنید که جوان خام دانشجو از اینگونه افراد تاثیرنگیرند متاسفانه بستردانشگاه محلی برای تغییرعقایدجوانان ماشده
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    19 6
    صدمه زدن به دانشجويان نخبه اصلا قابل قبول نيست
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      6 10
      نخبه ای که دو روز دیگه داره کفش اونوری ها رو واکس میزنه جا اینکه خیرش به کشورش برسه بره همون باغ وحشی که داره سنگشو به سینه میزنه .
  • دانشجوی ایرانی خارج از کشور GB ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 14
    تو اروپا و آمریکا دانشگاه رفتن پولی هست و از دانشجوها ها شهریه گرفته میشه و چیزی به نام دانشگاه دولتی وجود ندارد درسته که دولت وام میده به دانشجو ولی به محض رفتن دانشجو به سر کار اون وام کم کم ازحقوق فارق اتحصیل کم میشه و دانشجو ها اصلآ خودشون را قاطی مباحث سیاسی نمیکنن چون میدونن دارن هزینه میدن ولی این دانشجویان شریف دارن از پول بیت المال استفاده می‌کن بعد فارغ‌التحصیل هم میشن و در آخر مهاجرت میکنن یعنی خروجی صفر، بهتر نیست وزرات علوم کاری برای این منظور بکنه؟
  • . IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 7
    یه خرده بیشتر باید روی ادب دانشجوها کار کرد.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 7
    واقعا جای تاسف دارد برا ی این رفتارهای هنجار شکنانه اینها جز فرهیختگان جامعه هستند این وضعشونه وای به حال مردم عادی واقعا متاسفم
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 8
    دانشجویی نداند پشت پرده همه قضایا شبکه معاند است خود را آلت دست و پیاده نظام دشمن عمل کند در جهل کامل قرار دارد.
  • رضا IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 12
    حالا متوجه شدید که تبعیض در تحصیل و کنکور یعنی آوردن یک تعداد دانشجوی مرفه بی درد بی سواد در دانشگاه های درجه یک به عنوان نخبه و سپردن آینده ایران به چنین افراد خائن به کشور و بی تعلق به ایران ،مردم و اسلام باز هم اشتباه تنان را تکرار کنید و نگذارید بچه های دیندار عاشق اسلام و مردم به دلیل محرومیت و تبعیض وارد دانشگاه های معتبر شوند
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 11
    من فوق لیسانس رشته مهندسی مکانیک هستم یک دهه هست که فارغ‌التحصیل شده ام و الان هم شصت کیلومتر دور از وطن در یک کارخانه مشغول کارهای مهندسی هستم با حقوق قانون کار. تمام کاستی‌ها و کمی ها و اذیت های استخدام کار دولتی را دیده و چشیده ام اما دلیلی نمی‌بینم که سنگ اندازی های برخی مسئولین منافق رو به پای نظام و انقلاب و قرآن و خدا بنویسم نخبه کسی است که عقل داشته باشد و کسی عقل دارد که شایسته ی رفتن به بهشت باشد. آیا کسی که میگوید زن زندگی آزادی عاقل است؟ یعنی او بیش از خدا میداند؟
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 12
    حراست دانشگاه چه کار میکردن؟ منتظر بودن که هتاکان دانشگاه رو به آتش بکشن؟
  • کامرانی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 4
    خود دانشگاه جمعش میکرد تا نیاز به نیروی نظامی نباشه
  • CN ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 5
    راحت میشه فهمید نفوذیا کیا بودن
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 8
    سیستمی که شل و ول باشه همینه برخورد نکنین باز چند روز دیگه خودمون جمشون می کنیم
  • ایرانی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 9
    وقتی کسی عنوان دانشجوی شریف را یدک میکشد نشان هوش و ذکاوت اوست ولی عده ای از این دانشجویان امروز نشان دادند که بصیرت و دشمن شناسی بسیار ارزشمندتر از هوش و ذکاوت محض هست
  • NL ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    20 9
    حالا اسم دانشجویان دانشگاه شریف شد چاله میدانی؟
  • UA ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    21 4
    رفراندوم بذارین اگه راست میگین
    • عبدالله IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      2 9
      همینو به ارباب آنور آب بگو!
  • جمال IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 11
    این نخبه ها روش اعتراض بدون فحاشی و هتاکی بلد نیستن دیگه از بقیه چه توقعی دارین؟
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 16
    بایداعدام بشن تاحساب کار دستشون بیاد
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    7 20
    یک مشت زامبی ریختن تو دانشگاهی که انسان های باهوش یک مملکت دارن تحصیل می کنه....
  • شریفی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 18
    والا منم از بعضی اقدامات مسئولین شاکیم ولی دلیل نمیشه بیام توهین کنم یا خرابی به بار بیارم یا آدم بکشم و طمع دشمنان رو به کشورم زیاد کنم.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 17
    دانشجوهای بی بصیرت
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    8 19
    این نادانها اگر در دانشگاه خارج برای هر ترم ۱۵۰۰۰ دلار پول بدند تظاهرات یادشان خواهد رفت و حواسشان به درس و مشقششان خواهد بود.
  • تارخ IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    6 18
    اینایی که میگن دانشجو میمیرد ذلت نمیپذیرد یه سوال دارم اینکه کشور رو به آشوب بکشی و امنیت مردم رو به خطر بندازی و دشمنان ملت و کشور رو خوشحال کنی بخاطر اراجیف دشمنان این ملت، عزته؟
  • احمدلو IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 17
    اینا مرفهین بی دردن. واقعا چرا فکر میکنید خارجیا با انواع تحریمهایی که علیه این ملت کردن دوست شمان؟!!!!! متاسفم براتون
  • r.s IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 18
    حالا خرج کن ، با پول بیت المال دانشجو تربیت کن ، بعد همینها مدرک گرفتن میگن وطن کیلویی چند ، میروند تمام اندوخته علمی را تقدیم به بیگانگان میکنند . دانشگاه ها باید از بی وطن ها پاکسازی شود . ضمنا کاش دستگاهی ساخته میشد مثل دستگاه دروغ سنج تا وطن دوستی آدمها را اندازه گیری میکرد و بعد ....
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 18
    ممنون از مشرق
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    7 17
    حراست جمعشون میکرد تا مجبور به ورود نیروهای مسلح نشه
    • رضا ایمانی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      0 4
      حراست مگه چند نفرن !! میتونن جلوی اینا رو بگیرن
  • جوادی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 11
    مرسی مشرق جان
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    8 0
    روسای دانشگاه شریف معلومه کیان
  • مجد IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    8 15
    هرکی کشور رو به آشوب بکشه در راستای شادی دشمنان این ملت قدم برداشته. خنده ی مستانه ی عربستان، آمریکا و اسراییل و انگلیس رو نمیبینید؟!
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    8 20
    یکی از اساتید گروه کامپیوتر شریف دائما در حال تحریک دانشجوها در توییتر هست. دانشجو مقصر نیست لطفا با اساتید محرک برخورد شود
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      6 4
      دانشجو بچه دو ساله نیست که هنوزم بخواد بگه فریب خوردم تحریک شدم !! اینا همش بهونه ست . خیر سرشون ادعای هوششون میشه و معتقدن بقیه مردم ابلهن ما عاقلیم . خدا هم بنده نیستن سر همین یه بند انگشت هوشی که همون خدا بهشون داده . والا ما هم خرجمون میکردن هوش اینا رو میذاشتیم تو جیبمون .
  • . DE ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 12
    آشوبگری که دانشجو هم هست
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 13
    چرا این دویست نفر اخراج نمی‌کنید حامیان دشمن نباید آزاد باشن محکم باشید
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 13
    معلوم است انها همون دانشجویانی هستن پول داده صندلی دانشگاه خریدن
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 5
    از ساعت و نحوه تجمعات گزارشات دقیقی داده بودن این دوست عزیز... ✅
  • سلطان فرهاد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 14
    اینا دانشجو نیستند اینا عوامل نفوذی اینترنشنال ومناقین هستند، باید با انها برخورد قانونی شود و حتی اخراجشون کنند.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 12
    اینها که اسم دانشجو را روی آنها گذاشته شده بشدت بی اراده هستند چون بی اراده هستند بشدت تحت تاثیر دشمنان کشور و دشمنان ملت هستند و بصورت طوطی وار و بدون تعقل همان شعارهای انها را تکرار میکنند
  • حنا DE ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    13 2
    یه جوری میگید با پول بیت المال دارن تحصیل میکنن انگار خیلی مفت و آسون همچین دانشگاهی قبول شدن نه خیر عزیزان هرکسی دانشگاه های مطرح کشور رو قبول شده هزینه ش هم داده صدبرابر شمایی که دانشگاه آزاد و علمی کاربردی قبول شدی زحمت کشیده و هزینه کرده نتیجه تلاشش بوده پس لطفاً عقده گشایی نکنین اینجور آدما نخبه هستن و خواهند بود و وظیفه ی دولته که ازشون حمایت کنه
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    9 0
    چی بگم
  • . AE ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 8
    مسئولين دانشگاه و أسانيد مقصر ميدان هستند و افراد نفوذي بايد بازداشت شوند
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 11
    اینا دیگه خواهشا برن درسشون رو بخونن
  • نازنین IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 13
    دانشجوی پولی همین میشه دیگه
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 11
    انتظارازمسئولین این است که صف دانشجویان راکه مطمئنن ازهنجارشکنان نیستند ازهنجارشکنان جدا وباهنجارشکنان که درصف دانشجویان نفوذ میکنند بااشد مجازات برخورد وحتی کسی راکه این صحنه هاراازشبکه بدبخت اینترنشنال پخش زنده میکند برخورد شدیدکنند
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 12
    در ایران هروقت گروهی اعتراضی دارند سو استفاده گران هنجار شکن نمیذارن صدای اعتراض انها شنیده شود مگر رسانه های غربی واوباش داخلی چه سودی از به اشوب کشیدن اعتراضات جز نشنیدن ان میبرند چرا اژ شنیدن اعتراضات رسانه های غربی وسلبرتیای داخلی میترسند نیروهای امنیتی مسئول امنیتند وظیفه انها حفظامنیت است وباید از این بیشتر هم با سختگیری رفتار کنند این وظیفه ذاتی نیروهای امنیتی هست ولی تلویزیون اینترنشنال دوربین خود را با هماهنگی چه کسانی از اساتید دانشگاه یا کارمندان ان ودر کجا نصب کرده که پخش مستقیم زنده دارد ؟
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 13
    یکسری از اراذل و اوباش که باهوش و ممکن است بالا شهری یا چاله میدانی باشند هم می توانند در شریف قبول شوند
  • ایرانی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 5
    واقعا نمیشه شبکه ایران اینترنشنال فتنه انگیز را قطع کرد عامل تمام این فتنه گری ها و ایجاد آشوب و اغتشاش همین کانال سعودی هست متاسفانه به عده آدم خام و ساده اندیش تمام ذهن و ورودی های چشم و گوش خود را دربست به این شبکه سپرده اند و چنان معتاد و برده این شبکه شده اند که هر چه بهشون دیکته کنند بدون تامل می پذیرند در داخل خاک این کشور در خانه های مردم دشمن هر روز داره به ملت درس میده و اونها را امر و نهی جهت برهم زدن امنیت کشور می کند و به تمام آرمانها و هنجارها ضربه می زند در هیچ جای دنیا هیچ کشوری با اینچنین دشمنی مواجه نیست اگه می توانند نخبه های انقلابی و وفادار به وطن و دین کاری بکنند این جنگ رسانه ای تا حالا خیلی موفق بوده دارن ذهن ملت ایران بخصوص نسل نوجوان و جوان را فریب میدن و اون را به نفع خود برای رسیدن به مقاصد پلیدشون مدیریت میکنند
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 15
    خواهشاً دانشجویان هتاک و حرمت شکن رو را محاکمه کنید.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 14
    چرا فضای پاک دانشگاه ها که باید محل امن برای علم آموزی فرزندان این مملکت باشد جولانگاه افراد سود جو از جونا برای رسیدن به اهداف کثیف آنها شود. چرا با افراد لیدر برخورد جدی نمی شود تا آینده جونای مردم تباه نشود
  • . IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 3
    مگه اینترنت وصله که پخش زنده شبکه اینترنشنال؟!
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 5
    چرا یه عده مفت خور و‌مزدور در دانشگاه ها نذارن جونای مردم با آرامش و امنیت دنبال درس باشن ، چرا نباید با این اراذل برخورد جدی بشه. ، دانشجو حق داره در یه محیط آزوم و بدور از جنجال درس بخونه نه اینکه دانشگاه بشه میتینگ برای جولان اراذل و وطن فروشان خائن باید برخورد شدی با این آشوبگران بشه و الا مردم آسایش ندارند
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 14
    بعضیا بصورت احمقانه این آشوبها رو با انقلاب سال ۵۷ مقایسه میکنن. غافل از اینکه اونموقع مردم برای حکومت اسلام انقلاب کردن و کلا موضوع فرق داشت. الان آشوبگرا میخوان اسلام رو از بین ببرن. خب معلومه که مردم همراهی نمیکنن.
  • مهدی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 9
    این آشوبگر های مثلا دانشجو را اخراج کنید تمام
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 9
    شبکه وهابی ایران اینترنشنال چطور از این تجمع پخش مستقیم و زنده داشته؟؟ مگر خبرنگار داره، حتی اگر با گوشی فیلمبرداری می کردند، چطور با وجود قطعی اینترنت پخش زنده داشت؟؟ جای تعجب داره و باید هنگام پخش زنده این شبکه با فیلم بردار آن برخورد شود.
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 15
    آشوبگرای احمق، بس کنید دیگه. فکر کردید امنیت مردم بره خودتون و خانواده تون در امنیتید؟ داعش که بیاد به شما ها هم رحم نمیکنه به مادر و خواهر و همسرهاتون هم رحم نمیکنه. از ما گفتن
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 10
    بدبختانه بعضی از افراد به اصطلاح دانشجو چند تا کلمه تاریخ و جغرافی حفظ می کنند فکر می کند اعلم تر از او دیگر کسی نیست در صورتی تازه بعد از فارغ التحصیلی اسم خودشان را نمی توانند بنویسند .
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 17
    لعنت خدا بر آشوبگران فحاش بی تربیت بی وجدان وحشی
  • US ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 11
    نخبگان مملکت ما رو ببینید. بجای اینکه دنبال علم و دانش باشن ، دنبال اغتشاش و آشوب و بی حجابی هستند. انشاءالله سردفرصت به پرونده های تک تک آنها رسیدگی خواهد شد. اینها در آینده گذرشون به دباغ خونه خواهد افتاد.
  • امیر کبیر🇮🇷 IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 21
    دانشجو!!! یا جهل جو!!!؟ رتبه بندی دانشگاهها عامل غرور و خود برتربینی بعضی از جوجه محصل ها شده است! برای کل دانشگاههای کشور باید امکانات برابر با سهمیه برابر در نظر بگیرند! ظاهراً هرچه رتبه دانشگاهها بالا میرود به همان اندازه جهل و نادانی هم دامن گیر آن میشود! بسیج دانشگاهها باید منطق خود را با استدلال درست به کرسی بنشانند. با این بچه محصل های جاهل و آموزگاران آنها هم برخورد و حتی اخراج یا ثبت در سابقه این افراد شود، و مراقب باشیم در آینده این افراد با این طرز تفکر ضعیف، مبادا به رده مدیریت در امور جاری کشور برسند، نهایتاً یک کارمند بسیار ساده و معمولی. مردم بیزارند از چنین تفکرات پوچ و بی منطق. دانشجو باید ضامن پیشرفت کشور باشند نه عامل عقب ماندگی.🇮🇷
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 12
    تودانشگاه شریف درس خوندن راحت وبی دردسرهمه چی مفت ورایگان دولت همکاربراشون کرده اینام جوشون زیادشده....
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 16
    دانشگاه شریف که ازبین دانشگاههای کشور مهر برتری برپیشانیش خورده با عده ایی معلوم الحال به رتبه آخردربین دانشگاههای کشور رسید .یعنی این دانشجوهای شریف نمیتوانند درسالن های کنفرانس واجتماعات مطالب خود را با آنها که مسئولیت دارند درمیان بگذارند که مثل بعضی از دشنه بدستان وچاقو کشان وشعبان بی مخ ها بجان افراد با شخصیت و با ادب واهل منطق وگفتگو افتاده اند که افراد چاقو کش و سیلی خوردگان را درجمع خود دعوت به اغتشاش میکنند.
  • ایرانی🇮🇷 IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 12
    باید سابقه تحصیلی این افراد حذف شود و با حضور ولی خود و گرفتن تعهد؛ از نو از مهد کودک شروع کنند و دبستان و.. امثال زیباکلام ها از همین جماعت جاهل سر بر می آورند! یک زمانی دانشجو ارج و قرب داشت و مورد احترام همه بود شخصیت داشت، اما اکنون دانشجو با مهد کودکی هیچ فرقی نمیکند! البته دانشجوهای عاقل و شریف جدا از این جمع دانشجو نما هستند! آینده این مرز و بوم به دستان دانشجوی بصیر و آگاه سپرده خواهد شد. 🇮🇷
  • سید جواد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 13
    وقتی خدا را کنار بگذاری، کنار گذاشتن ادب هم سهل است! جنس اینها با استادیومی ها یکی است
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    جمهوری اسلامی هر چی میکشد از این اساتید داشگاه و دانشجو نما هاست . معلوم نیست اینها در کلاس درس چکار می کنند که همه از راه بدر میشوند . این فضا را دارند معلم ها جدیدا در مدارس ایجاد می کنند . ملت مبارزه با فساد مالی و اخلاقی مسئولان و عدالت را می خوهند . تا وقتی عدالت اجتماعی کامل نباشد ملت هم ناراضی هستند . شک نکنید تا وقتی یک نفر ۳ شیفت کار می کنه حقوقش کمترو اندازه نیست با بعضی ها که در هفته یک روز هم سرکار نمیره درست حسابی ملت معترض هستند . چرا بعضی ها علاوه برکار در دستگاه ها هزار گونه مزایا دارند . و بعضی از مردم از یک بیمه در محل کار هم بهره نمی برند
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    آقای نخبه شریف اول تحلیل کن قضیه رو بعد شعار بده.
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    فقط اونکه برای اینترنشنا فیلم میگرفته باید بگیرن
  • . IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    اونی که خبر رو بصورت آنلاین میفرستاده اینترنشنال باید دستگیر بشه. بعدشم مگه دانشگاه ها مجازی نیست؟ چطور یهو دانشگاه شریف اعلام حضوری کرده. باید بررسی بشه و نفوذی شناخته بشه
  • محمد IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 1
    سلام من پسرم انجا نانشجوی هست هنوز کلاسها تشکیل نشده...پسرم میگه اصلا دانشجویی داخل دانشگاه نبود...گروهی از مخالفین و بی دین...و بچه پولدارهای بی غم...تنها چیزی که شامل حالشان نمیشود ذهن علمی هست...و بعضی هم از جناحهای مخالف اجیر شده اند ...دوستان به این شایعات گوش نکنند...واقعا دروغ های مخالفین خنده داره خخخخخخ
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    0 0
    دانشگاه صنعتی شریف جایگاه افرادی همچون شهید شهریاری و احمدی روشن و علیمحدی بوده یعنی تعدادی نابغه مومن و متعهد به کشور، متاسفانه بعد از آنها درخششی هم نداشته ایم چون بجای آنها جاسوس هایی که در به شهادت رسیدن آنها نقش داشتند ، آمدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس