کد خبر 1422622
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
کارشناس داوری دیدار استقلال _ گل‌گهر

کارشناس فوتبال گفت: پنالتی اعلام شده برای استقلال در دقیقه ۲+۹۰درست بود.

به گزارش مشرق، نوذر رودنیل در گفت‌وگویی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه دوم اظهار داشت: بازیکن شماره ۴ گل‌گهر یعنی علیزاده در دقیقه ۴۷ باید کارت زرد اول را می‌گرفت که داور این کارت را به او نشان نداد در دقیقه ۷۷ هم داور یک کارت زرد دیگر به او داد که این می‌توانست کارت زرد دومش باشد و از بازی اخراج شد.

وی افزود:‌ هر دو گلی که در جریان مسابقه ردوبدل شد صحیح بود اما مسئله مهم پنالتی دقیقه ۹۰+ ۲ بود که داور به درستی آن را دید و اعلام کرد اما او با این تجربه‌اش نباید به سمت کمک داورش می‌رفت زیرا کمک داور او در گوشی اعلام کرده بود که پنالتی درست است. داور وقتی به سمت کمک داور رفت باعث جنجال شد.

این کارشناس فوتبال  با شاره به اخراج ساپینتو و مربی گل‌گهر گفت: کارت قرمزی که به مربی نشان داد درست بود اما حرکات ساپینتو بسیار زننده بود کمیته انضباطی باید در مورد این مربی اتخاذ تصمیم کند زیرا اگر او را رها می‌کردند ممکن بود حتی داور را کتک بزند پیش از این در بازی با ملوان در شمال به برانکارد لگد زده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعیدی سوق IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    دلیل کارت قرمز داور به ساپینتو چه بود؟ جالبه و بسیار مسخره ،مربیان گل گهر میگن چون‌ بازی های قبل علیه ما پنالتی غلط گرفته شد،بازیکنان و کادرمان حساس شدند. عصبانیت ساپینتو بعد از اخراج بی دلیلش بود مربی گلگهر میگه ،ساپیتو فحش داد!!!! بابا تو زبان فارسی را کامل بلد نیستی،چطورفحش پرتغالی را فهمیدی؟ در ضمن چندبار الهویی سمت نیمکت استقلال رفت و بددهنی کرد، و.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس