کد خبر 1422497
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
گل‌محمدی: صحبت درباره فوتبال فایده‌ای ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این شرایط همه مردم ناراحت هستند و صحبت درباره فوتبال فایده‌ای ندارد.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: درباره بازی صحبت خاصی ندارم. نمی توانم زیاد در مورد بازی و مسابقه صحبت کنم. هم بازی بدون تماشاگر است و هم در روزهایی هستیم که اکثریت مردم با توجه به اتفاقاتی که رخ داده ناراحت هستند.

وی افزود: بازی فردا بدون تماشاگر است اما من با بچه‌ها صحبت کردم تا بازی خوبی انجام دهند و دل همه شاد شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی گذشته پرسپولیس و تراکتور که منجر به حواشی زیادی شده بود، افزود: این مسائل حرف‌های مدیریتی است اما ما به رأی این دیدار اعتراض داشتیم و هنوز هم نمی‌دانیم که چرا چنین رأی عجیب و غریبی صادر شد چرا که ما آنجا تماشاگر نداشتیم که بخواهند هواداران ما را محروم کنند.

وی درباره جلسه کارلوس کی‌روش و درخواست او مبنی بر در اختیار داشتن بازیکنان در اردوی تیم ملی گفت: من با کی‌روش حرف زدم و هر کمکی که از سمت ما باشد آمادگی داریم به راحتی در تیم ملی آن را انجام دهیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا عیسی آل‌کثیر بدون هماهنگی با باشگاه پرسپولیس در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده افزود: از نظر من عیسی عضوی از تیم ما است و به خاطر اتفاقی که برایش رخ داد من همیشه مدیون او هستم و هر کمکی که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. او این روزها تا نیم‌فصل اختصاصی تمرین می‌کند و بعد از آن درباره قرارداد او صحبت می‌کنیم.

وی درباره حواشی عجیبی که در بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان اتفاق افتاده افزود: از آن ماجرا گذشته و اتفاقاتی رخ داده که شأن فوتبال ایران نبود. شروع آن اتفاقات هم به خاطر چمن بلند ورزشگاه بود که ناظر بازی هم این موضوع را تأیید کرد که چمن چند روز است کوتاه نشده است.

گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت دیاباته ادامه داد: او شرایط خوبی دارد و از هفته آینده به تمرینات اضافه می‌شود و نسبت به آن چیزی که فکر می‌کردیم شرایط او بهتر است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط تیم تراکتور با حضور بردیف افزود: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر است اما تراکتور هم در این دو هفته شرایط خوبی داشته و دو برد به دست آورده و این مسأله نشان می‌دهد که آنها تیم خوبی هستند. بازی سختی برای ما خواهد بود اما تلاش می‌کنیم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    7 3
    چغد شما حقیرید که اونجا حرف زده به فعال سیاسی رو نتوشتید
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      12 3
      کاش مینوشت تا نظر میدادیم. نمیدونم چرا برا گل محمدی سخت بوده شنیدنش. طرف براش مهم نیست زنش چطوری در معرض عموم قرار بگیره، اونوقت میگه در مورد زن های ما حرف نزنید!! یهویی ناموست برات مهم شده؟ تنها قوت امثال این جماعت سلبریتی اینه که هر چرندی بگن، بازم یه عده براشون هورا میکشن. اگه ذره ای سواد داشتن، با هوچی گری جواب نمیدادن.
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      4 2
      با نصف پول گلمحمدی میتونن بهترین مربی خارجی رو بیارن هنوز یادمون نرفته چتور تیم برانکو و کالدرون رو نابود کرد
  • حسن IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    7 6
    این اشکول مثلا حرف نزده که همراهی کنه با اغتشاشگران
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      2 5
      ادب داشته باش حسن بابا . ادبیات داره می ریزه از کلامت
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      9 3
      یحیی غلط می کند به خاطر فلوئور تیمی که شانس اول قهرمانی است را وارد حاشیه کند
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    9 3
    آشغالی بیش نیستی گلممدی،ناموس هم چیز خوبی که آدم بیشرف ازش محرومه
  • ریحانه IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    5 2
    این سلبریتیها انقلاب کنند چه حاکمیتی رو جایگزین میکنند ؟؟ به نظرتون اینا اصلا فکری پشت این براندازیشون هست یا فقط برای منافع بیشتر تلاش مجازی میکنند ؟؟
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      5 1
      این که معلومه حکومتی که بیشترین بی قید و بندی را بهشون بده برای لذت های بیشتر عمده اشون نه مردم، نه جامعه و نه عدالت هیچ اهمیتی براشون نداره. خودشون خوش باشن کافیه.
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      3 2
      یکی مثل زلنسکی که کشور ش را به باد داد
  • رضا IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    3 5
    چ طرز حرف زدنه. ادب مرد به از دولت اوست. چون نظرش با شما یکی نیس باید هرچی دهنتون اومد بگین؟
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      4 2
      اون بخش از صحبت های گل محمدی مشرق نیاورده شما برید بخونید ببنید دولت ادب کدوم یکی بهتر بوده
  • فریاد IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 1
    گل محمدی داره تیم و فوتبال به حاشیه می بره.نمی تونی بکش کنار.بالاغیرت نداشتت خواهشا پرسپولیس و فوتبال وارد جریانات ضد انقلاب نکن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس