اکبرپور: استقلال با این مهاجمان به همه تیم‌های لیگ برتری گل می‌زند

پیشکسوت استقلال گفت: خط حمله استقلال سرعتی‌ترین خط حمله لیگ برتر است و اگر هافبک‌ها بتوانند مهاجمان را در پشت مدافعان حریفان صاحب توپ کنند به همه تیم‌ها گل خواهد زد.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور در مورد استقلال اظهار داشت: ایرادی که از استقلال گرفته می‌شد این بود که هافبک‌ها ایستا بازی می‌کردند و توپ‌هایی که می‌گرفتند به عقب پاس می‌دادند اما در بازی آخر این تیم با نساجی مازندران این اتفاق رخ نداد و تمام پاس‌های آنها رو به جلو بود و باعث خلق موقعیت شد. در یک صحنه مهدی قایدی صاحب توپ شد و آرش رضاوند استارت زد تا در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شود، همین نکات تاکتیکی کوچک است که استقلال به آن نیاز داشت.

وی تصریح کرد: خط حمله استقلال سرعتی‌ترین خط حمله لیگ برتر است و اگر هافبک‌ها بتوانند مهاجمان را در پشت مدافعان حریفان صاحب توپ کنند به همه تیم‌ها گل خواهد زد، این مهاجمان فقط احتیاج به توپ دارند تا بتوانند شایستگی‌هایشان را به اجرا بگذارند.

اکبرپور تاکید کرد: شما وقتی مهاجمانی مثل استقلال در اختیار دارید، باید توپ را به فضاها بفرستید تا بازیکنانی نظیر مهدی قایدی و پیمان بابایی از سرعت و تکنیک خود نهایت استفاده را ببرند.

بازیکن اسبق استقلال عنوان کرد: من ۱۰ سال در استقلال بازی کردم و ۵ سال در تیم‌های پایه‌ مربیگری کردم. با تیم امید استقلال قهرمان شدم. از باشگاه خودم که جوانی‌ام را گذاشتم انتظار دارم، همه روزی به این امید در تیم‌های خود تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند که به نیمکت بزرگسالان برسند اما اینجا در استقلال چنین نیست، رفیق بازی بلد نیستم و باید در خانه بمانم. برخی حرف‌ها را نمی‌شود زد، نمی‌توان خیلی مسائل را بازگو کرد.

 اکبرپور در پایان در خصوص تعطیلی‌های لیگ برتر گفت: تعطیلی لیگ هیچ وقت برای استقلال خوب نبوده است و هر وقت این تیم روی دور موفقیت افتاده است با تعطیلی بدموقع دچار افت می‌شود اما این تعطیلی به خاطر تیم ملی است و باید برخی وقت‌ها این تعطیلی را قبول کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس