اطلاعات سپاه

فعالان یک شبکه ۵۰ نفره سازمان یافته که محرک اغتشاشات بودند و تراکت‌های تبلیغاتی در فضای حقیقی پخش می‌کردند توسط نیروهای اطلاعات سپاه استان قم شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق؛ روابط عمومی سپاه قم،  با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان، فعالان یک شبکه سازمان یافته اغتشاش و فراخوان به تجمع غیرقانونی در قم شناسایی و دستگیر شدند.

فعالان این شبکه ۵۰ نفره ضمن فعالیت در فضای مجازی برای تحریک مردم به اغتشاش اقدام به چاپ و توزیع تراکت‌های تبلیغاتی علیه نظام در فضای حقیقی می‌کردند.

ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه استان قم با شماره تلفن ۱۱۴ آماده دریافت گزارشات عموم مردم از جمله عکس، فیلم، مشخصات فردی و غیره از اغتشاشگران و اخلالگران نظم عمومی است.

کشف ۵ تن ماری جوانا درقم 

تیم ویژه ضابطین عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ۵ تُن ماری جوانا را در یک مرغداری متروکه کشف و در عملیاتی مشترک با نیروهای انتظامی اقدام به دستگیری متهم و جمع‌آوری این حجم از مواد مخدر کردند.

به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، طی گزارش رسیده از منابع اطلاعاتی، مبنی بر اقدام به کاشت مواد مخدر ماری جوانا دریک مرغداری در بخش سلفچگان موضوع توسط عوامل تیم ویژه ضابطین معاونت عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) دردستورکارقرارگرفت و پس از کسب دستور قضایی طی عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی بخش سلفچگان، از این مرغداری متروکه ۱۰۰۰بوته گیاه مواد مخدر گل به وزن ۵ تُن که آماده برداشت بودند جمع آوری وبه همراه متهم تحویل ستادمبارزه بامواد مخدراستان گردید.
همچنین در این بازرسی ۴۵ دستگاه ماینر و ۱۵ عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط گردید.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    32 8
    ای جانمی سازمان اطلاعات سپاه
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      1 8
      باورشون نمیشد یه عده تو قم بخورشن حالا چسبوندنشون به ۵۰ نفر محرک دیگه من خودم رفتم تو خیابان ودیدم چه خبره
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      3 0
      اصلا هم بیراه نبود، که در قم المقدسه، اقدامات انجام بدهند. توی خیابان زنبیل آباد قم که از مناطق بالاشهر قم محسوب میشه، متاسفانه وضعیت حجاب به ناهنجاری جدی تبدیل شده و این یعنی سازماندهی شده عمل کردند که به اینجاها کشیده شده. این امت حزب الله هم خوابند بخدا... عافیت طلبی هم بددردیه... موندم طلبه های روحانی از کنار این همه گناه چرا اینطوری میگذرند؟ البته فقط طلبه مسئول این ناهنجاری نیست...همه مومنین مسئولند... خو همین بی اهمیت‌گری‌ها موجب جری تر شدن طرف گناهکار میشه...غیر از اینه؟
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      2 0
      اینها دنبال تجزه ایران هستند کومله و دموکرات و جیش و الظلم دنبال تجزیه هستند اینطوری خوزستان هم تجزیه می شود این تجزیه طلب ها ده سال با ایران جنگیدند
  • احمد IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    9 8
    صادق باشید و بگید که چند نفر از این ۵۰نفر متأسفانه افغانی بودند؟ شماها اگر خودتون با اینها دستتون تو یک کاسه نیست و این ها نمایش نیستند چرا یک بار برای همیشه این آدم کشهای داعشی صفت رو(چه ایرانی چه از هرجا) روانه یک زندان مشخص و جدا نمیکنید تا مردم ایران از شر این ارازل خلاص بشن؟ این همه بیابون تو این مملکت هست چرا یک زندان مستقل نمیسازید و اینها رو بریزید در این زندان تا برای همیشه تکلیفشون معلوم باشه ؟ با این رفتارها آیا به مردم حق نمی‌دید که به خود شماها و رفتارهاتون شک بکنند؟ تا کی مردم باید بیان از شما حمایت کنند ولی شما منفعل برخورد کنید ؟
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    5 2
    کل ایران را باید بگردید
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    10 4
    فقط تعبید در یکی از جزایر و آموزش و زندگی کردن این وحوش ها
    • AU ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      9 3
      تبعید به کویر لوت
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    11 4
    کوتاه آمدن ومسامحه در مقابل عناصر وابسته به بیگانه خیانت به کشور است
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    4 1
    شورشی ها باید اول هر کدام صد میلیون تومن جریمه و بعد شش ماه در اردوگاه کار اجباری با بیل و کلنگ جاده و کانال بکنند بعد ازاد شوند
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    2 0
    همه مردم نه اما بیشتر مردم به ریشه این اغتشاشات یعنی گروههای تجزیه طلب پی بردند بهتر است مردم را را بیشتر در جریان فعالیت های این گروههای تجزیه طلب و ضد ایرانی قرار داد مستند تهیه کرد و کمی هم از پشت پرده کشته سازی و شهید سازی این گروهک های تجزیه طلب در تلویزیون بیان کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس