اطمینان دی‌سا از صعود ایران به دور حذفی جام جهانی

مربی تیم ملی ایران ابراز اطمینان کرد این تیم در جام جهانی به دور دوم راه خواهد یافت.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت businesslive، اروگوئه در رده سیزدهم فیفا، بالاترین تیمی است که ایران توانسته آن را شکست دهد و باعث شد تا ایران به رده بیستم رده‌بندی فیفا راه یابد.

روجر دی‌سا، دستیار کارلوس کی‌روش در آستانه جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ به تهران رفت تا به کی‌روش بپیوندد تا ایران را برای جام جهانی آماده کند.

بیشتر بخوانید:

با این ترکیب در جام جهانی به مشکل می‌خوریم

دی سا گفت: امیدوارم بتوانیم مدتی با تیم وقت داشته باشیم. برد اروگوئه ما را هیجان زده‌تر کرد و اعتماد به نفس بیش‌تری به ما داد. ما بازیکنان مختلفی را امتحان می‌کنیم تا آن‌ها را بشناسیم. زمان بسیار کمی وجود دارد. در واقع ما پنج روز با بازیکنان وقت داشتیم. بازیکنان تا زمان جام جهانی با باشگاه خود هستند و ما نمی‌توانیم کار زیادی انجام دهیم و دست‌های‌مان بسته است. اما ما در مورد رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی مطمئن هستیم. برای اولین‌بار خواهد بود که ایران به این افتخار دست می‌یابد. ایران در دو جام جهانی گذشته خیلی به صعود نزدیک شد و باید این بار به آن رسید.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: روحیه جنگندگی شگفت انگیزی در تیم وجود دارد. نگرش‌های خوبی در این تیم وجود دارد که باعث خوشحالی است.

این دو مربی(کی‌روش و دی‌سا) دوره‌ای چشمگیر با مصر داشتند که به فینال جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲ در کامرون در ماه فوریه رسیدند جایی که در ضربات پنالتی مقابل سنگال شکست خوردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 2
    احتمالاً تا یک چهارم بالا بریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس