کد خبر 1422058
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
شهادت کودک فلسطینی در بیت لحم

یک کودک هفت ساله فلسطینی روز پنجشنبه در پی هجوم نظامیان صهیونیست در روستای تقوع در شرق بیت لحم به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، به نقل از اسپوتنیک عربی، یک کودک هفت ساله فلسطینی به نام " ریان یاسر سلیمان" امروز (پنجشنبه) در پی هجوم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

رسانه های فلسطینی اعلام کردند که در پی تعقیب دانش آموزان فلسطینی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در روستای تقوع در شرق بیت لحم، این کودک حین فرار از بلندی به زمین افتاد و به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که این کودک قبل از رسیدن به بیمارستان به شهادت رسید و تلاش پزشکان برای نجات وی موفقیت آمیز نبود.

منابع فلسطینی پیش از این نیز اعلام کردند که ۱۲ فلسطینی امروز (پنجشنبه) در جریان حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر دورا در جنوب کرانه باختری مجروح و یا دچار خفگی شدند.

منابع فلسطینی در جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر افزودند، امدادگران این جمعیت در جریان این درگیری‌ها در شهر دورا در جنوب الخلیل به ۱۲ مجروح امدادرسانی کرده اند.

بر پایه این گزارش در میان مجروحان، ۷ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پنج نفر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شده اند.

خبرگزاری آناتولی نیز به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد که درگیری میان ده‌ها فلسطینی و نظامیان ارتش صهیونیستی پس از آن رخ داد که ارتش اسرائیل به شهر دورا یورش برد و نظامیان به زور وارد تعدادی از منازل ساکنان این منطقه شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این حملات از گلوله های جنگی و گاز اشک آور علیه معترضان فلسطینی استفاده و جوانان فلسطینی نیز برای مقابله با گاز اشک آور اقدام به سوزاندن لاستیک خودرو کرده اند.

نظامیان صهیونیستی هر از گاهی به بهانه جست وجوی افراد تحت تعقیب به شهرها و شهرک‌های کرانه باختری یورش برده و اقدام به ایجاد درگیری با فلسطینی‌ها می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    3 1
    برای فلسطین ناراحتین
  • DE ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    3 0
    همه اونها رو شهید کنین ما دست از اعتقاداتمون برنمی داریم
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 2
    تبریک و تسلیت میگم به خانواده اش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس