والدین یک جانباخته نوشهری در حادثه اخیر: اغتشاشات فتنه‌گران را محکوم می‌کنیم

والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان اغتشاشات در نوشهر با صدور بیانه ای، اغتشاش از سوی عده ای از آشوبگران که موجب برهم زدن امنیت مردم،مصدوم و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این شهر شد را محکوم کردند

به گزارش مشرق، در این بیانیه خانواده جانباخته حادثه اخیر نوشهر آمده است : همواره دلداده آیین محمدی و انقلاب اسلامی هستیم و اغتشاشات اخیر و هرگونه مداخله خارجی را محکوم می کنیم.

این بیانیه افزوده است: مردم شریف و مسلمان ایران همانطور که مستحضر هستید متاسفانه برای نوبتی دیگر، انتقادی که باید به نحوی معقول و نجیبانه عرضه می شد، متاسفانه این اعتراض با همراهی سوء استفاده کنندگان بیگانه به اغتشاش کشیده شد.

در این بیانیه آمده است: با شعله گرفتن آن افساد ها، احراق ها و خشونت ها فرزند دلبندمان مرحومه حنانه کیاکجوری مظلومانه و بی گناه جان باخت.

این والدین در این بیانیه اظهارداشتند: طی این مدت در کنار محبت ها و همدردی هایی که از سوی مسوولان و آحاد ملت ایران شاهد بودیم و خاک پای شان هستیم، اما شاهد مداخله گری مقام های رسمی کشورهایی بوده ایم که سال ها دستشان به ترور انسانی و اقتصادی ملت ما آلوده است تا از سفر آسمانی حنانه و بردن نام دختر عزیزمان به مطامع سیاسی خویش برسند.

این بیانیه خاطرنشان می کند: به صراحت اعلام می‌داریم، مانند گذشته و تمامی دوران انقلاب، که این خانواده با دادن شهید و آزاده در راه دین و وطن، دلدادگی اش را به آیین محمدی و انقلاب اسلامی مشق نموده، حقوق حقه فرزند عزیزمان و خونخواهی او را از مراجع رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران پیگیری کرده و بر اساس قوانین بین المللی، با هرگونه مداخله خارجی در این خصوص مخالف هستیم.

العاقبة للمتقین"ریبع کیاکجوری و معصومه آذری والدین مرحومه حنانه کیاکجوری.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    احسنتم به این بصیرت...بصیرت مردم ساز. و ثانیا خداوند رحمت بفرماید این خانم عزیز رو... و ان شاءالله تا پیگیری و دستگیری عوامل قتل ایشون. و محاکمه علنی.
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 0
    داعشی ها زدنش؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس