رأی‌گیری درباره سه تحقیق و تفحص در جلسات علنی هفته آینده مجلس

رأی‌گیری درباره سه مورد تحقیق و تفحص از جمله تحقیق و تفحص از نحوه هزینه‌کرد اعتبارات تخصیص یافته به استان خوزستان در دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس قرار دارد.

به گزارش مشرق، رأی‌گیری درباره سه درخواست تحقیق و تفحص در دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از ۱۰ تا ۱۲ مهر ماه قرار دارد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام این خبر افزود: درخواست برای تحقیق و تفحص از نحوه هزینه‌کرد اعتبارات تخصیص یافته به استان خوزستان، درخواست برای تحقیق و تفحص از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و درخواست برای تحقیق و تفحص از اداره کل بازرسی استان خراسان‌رضوی در دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس قرار دارد.

وی افزود: جلسه رأی اعتماد به محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار جلسه علنی روز سه‌شنبه ۱۲ مهر ماه مجلس قرار دارد و گزارش دیوان محاسبات درباره تفریغ بودجه نیز در دستور کار قرار دارد اما اینکه قطعا در هفته بعد خواهد بود یا هفته پس از آن قرائت خواهد شد، هنوز قطعی نشده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز در بعدازظهر روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده ۱۰ و ۱۲ مهر ماه دایر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:‌علاوه بر این لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در تبصره‌های یک و هفت که مربوط به گمرکات است و نیز ادامه رسیدگی به طرح اصلاح نظام بانکداری کل کشور و بررسی لایحه همکاری گمرکی بین ایران و کرواسی و نیز لایحه همکاری دولت ایران و سازمان جهانی یونسکو در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: رسیدگی به طرح نقل و انتقال سوابق بین صندوق‌های بیمه‌ای، رسیدگی به طرح یک فورتی نحوه رسیدگی به افراد در مشاغل اعاده شده از سوی شورای نگهبان، نیز در دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 1
    این همه تحقیق میکنید یه وقت دانشمند نشین! جمع کنید بساط.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس