کد خبر 1421678
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
طارمی نیازی به دفاع مربی پورتو ندارد/ او آخرین قربانی نخواهد بود

مفسر و کارشناس تلویزیونی فوتبال پرتغال گفت: به نظر من مهدی طارمی بهترین مهاجم فوتبال پرتغال است.

به گزارش مشرق، «سوفیا اولیویرا» کارشناس و مفسر فوتبال با حضور در شبکه تلویزیونی CNN پرتغال به انتقادات علیه مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو واکنش نشان داد. در این برنامه، بین میهمانان حاضر در استودیو اختلاف نظر بر سر توانایی طارمی برای گرفتن پنالتی و یا شبیه سازی و فریب داور بالا گرفت.

طارمی بعد از دریافت کارت زرد دوم در بازی با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و اخراج از زمین مسابقه، تحت فشار شدید رسانه‌های پرتغالی قرار گرفت. اخیراً «ویتور برونو» کمک مربی پورتو از طارمی دفاع کرد و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم پشت مهاجم خود در آمد.

با این حال، اولیویرا بدون توجه به اظهارات مطرح شده درباره مهاجم ۳۰ ساله پورتو گفت: نیازی نیست کمک مربی پورتو از طارمی دفاع کند، در حالی که بدیهی است کسانی که فوتبال را دنبال می‌کنند، شیوه بازی طارمی را دوست دارند.

وی فضای فوتبال پرتغال را فضایی علیه بازیکنان توانمند توصیف کرد و افزود: در پرتغال هنر بدرفتاری با بازیکنان خوب وجود دارد. طارمی اولین بازیکن نیست و احتمالاً آخرین هم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

واکنش کی‌روش به هجمه علیه طارمی در پرتغال

کارشناس فوتبال پرتغال ادامه داد: خیلی راحت می‌توان به امتیازات مثبت کمتری توجه کرد و برای نکات درخشان دیگر ارزش قائل نشد، زیرا طارمی چیزهای زیادی دارد که می‌توان به آنها ارزش داد.

سپس سوفیا اولیویرا دو پنالتی که طارمی فصل گذشته در بازی مقابل ویتوریا گرفت و اظهارات دروازه بان این تیم را یادآور شد و گفت: فقط می‌خواهم صحبت‌های برونو وارلا را به یاد بیاورم که او دو پنالتی روی طارمی مرتکب شد. این دو پنالتی را خود دروازه بان انجام داد. او گفت که مرتکب نشدن پنالتی روی طارمی بسیار سخت است، زیرا او می‌داند چگونه این کار را انجام بدهد.

کارشناس فوتبال پرتغال تاکید کرد: فکر می‌کنم به طارمی که برای من تنها بهترین مهاجمی است که در پرتغال وجود دارد، چیزهای زیادی باید بها داده شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس