خط و نشان مردم برای اغتشاشگران!/قرآنی را هتک حرمت کردید که به زن ارزش داد

اغلب کسانی که به اسم معترض پا به خیابان‌ها می‌گذارند.نوجوان و جوان‌های دهه هشتادی هستند.برخی‌هایشان انگار در حال و هوای فیلم‌های جنگی و بازی‌های رایانه‌ای سیر می‌کنند.

به گزارش مشرق، پای اخبارشان که بشینی مدام می‌گوید «مردم از این انقلاب خسته شده‌اند.» «مردم دیگر این نظام را نمی‌خواهند.» «مردم معترض پرچم‌کشورشان را به آتش کشیدند.» رسانه‌های معاند را می‌گویم. یک مشت اراجیف به مردم می‌بندند و می‌ترسند از اینکه واقعیت را نشان دهند. می‌ترسند بگویند چندین هزار نفر از همین مردم به عشق جمهوری اسلامی پا به خیابان‌ها گذاشتند و اتفاقا میعادگاه‌شان نیز خیابان انقلاب بود. آن‌وقت وقیحانه می‌گویند کسی نیامده بود فتوشاپ بود. حالا ما راهی خیابان انقلاب شدیم و با چندتن از این به ظاهر فتوشاپ‌ها گفتگو کردیم! 

این قرآن همانی است که به زن ارزش داد!

این روزها رفتار به رفتار اغتشاشگران آتشی بوده بر دلش اما اینکه به قرآن هتک حرمت کنند را هیچ جوره نتوانسته بود هضم کند!همان‌وقت بود که از بی‌عقلی و حماقت اغتشاشگران پوزخندی آمد روی لبش و پیش خودش گفت این‌ها خودشان هم نمی‌دانند چه می‌خواهند! برایش عجیب بود که هم دم از حقوق زنان بزند و هم هتک حرمت به قرآنی کنند که به زن، حق و حقوق داد. همین شد که دست مریم دختر دوساله‌اش را گرفت و آمد اینجا تا یک پیغام به منافقان برساند «‌آهای ای هتاکان، شما را چه شده این همان قرآنی است که به زن ارزش داد و زن را از بازارهای برده‌فروشی نجات داد و دختران را از زنده به گور شدن رهایی بخشید.»‌ و چه بی‌بصیرتند آنهایی که قرآن را به بهانه دفاع از زن به آتش کشیدند و چه حقیر! 

خط و نشان مردم برای اغتشاشگران!/ قرآنی را هتک حرمت کردید که به زن ارزش داد

اغتشاشت تموم شد؟! حالا برو مشقتُ بنویس! 

از همان روزهای اول اغتشاشات کف میدان بوده. یک بسیجی دلداده نظام و مردم که فتنه به جان می‌خرد ولی به ملت نه! می‌گوید:« اغلب کسانی که به اسم معترض پا به خیابان‌ها می‌گذارند و شب‌های آرام وطن را به فتنه‌هایشان آلوده می‌کنند نوجوان و جوان‌های دهه هشتادی هستند که درک درستی از اعتراض و اغتشاش ندارند. هم‌صحبت‌شان که بشوی و چند دقیقه‌ای که بیننده رفتارشان باشی متوجه می‌شوی این‌ رفتارها از سر هیجان است! هیجانی که شیطنت غربی‌ها به آن سمت و سو داده.

برخی‌هایشان انگار در حال و هوای فیلم‌های جنگی و بازی‌های رایانه‌ای سیر می‌کنند. همین شد که گفتم امروز با زبان و ادبیات خودشان  پیامم را به آنها برسانم.»‌ 

خط و نشان مردم برای اغتشاشگران!/ قرآنی را هتک حرمت کردید که به زن ارزش داد

ورزشکار است نه از آن ورزشکاران وطن‌فروش! 

ورزشکار است. نه از آن ورزشکارهایی که به کوچک‌ترین تلنگر پشت وطن را خالی می‌کنند و خود می‌شوند دشمن پر و پا قرص ملت و ارزش‌هایش! مرام پهلوانی برایش مهم‌تر است تا قهرمانی و شهرت! اصلا همین مرام پهلوانی‌اش است که او را امروز به اینجا آورده.

دبیر انجمن ملی کیک بوکسینگ ایران است و می‌گوید:« رفتار و واکنش‌های برخی از این ورزشکاران واقعا جای تاسف دارد. این رفتار حتی برای یک انسان عادی هم خجالت‌آور است چه برسد به ورزشکاری که نام آشناست و الگوی جوانان است!»‌

خط و نشان مردم برای اغتشاشگران!/ قرآنی را هتک حرمت کردید که به زن ارزش داد

سر و جان می‌دهیم اما اصالت نه! 

پرچم انداخته بود روی سرش که بگویید سر و جان می‌دهند اما اصالت و پرچم نه! دلیل آمدنش را که پرسیدم می‌گفت:« آمده‌ام که نگذارم وطن‌فروشان به خودشان جرئت دهند پرچم این کشور را پایین بکشند. پرچمی که برای به اهتزاز درآمدنش خون دادیم، جوان دادیم، شهید دادیم اما نگذاشتیم کسی پرچم و اصالت‌مان را بی‌حرمت کند!»‌ می‌گفت پرچم کشورش اگر روزی پایین بیاید برای کفن کردن شهدایش است وگرنه همیشه بر فراز به اهتزاز خواهدآمد! 

خط و نشان مردم برای اغتشاشگران!/ قرآنی را هتک حرمت کردید که به زن ارزش داد

هر کدام از آن سیل عظیمی که در اجتماع بزرگ محمد رسول‌الله پا به خیابان انقلاب گذاشته بودند روایتی داشتند و پیامی برای منافقان، که نوشتش کتابی را می‌طلبید قطور. ما به همین چند روایت بسنده کردیم همین چند روایت که آینه‌است روشن برای دیدن آینده این اغتشاشات!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    2 0
    اغتشاشگران را شدیدا مجازات کنید تا دیگر فکر به خطر انداختن امنیت مردم را هم نداشته باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس