اژه ای

رئیس قوه قضائیه گفت:فقط کسانی که آمدند در خیابان مجرم نیستند ،مشوقان و پشتیبان‌های اغتشاشگران مجرمند و به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (۴ مهر) طی سخنانی در جلسه شورای‌عالی قوه قضائیه، ضمن تسلیت ایام حزن‌انگیز ماه صفر، رحلت پیامبر عظیم‌الشأن و شهادت سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما چه در دوران دفاع مقدس و چه در دهه‌های بعد از آن همواره در اقدامات و پیشرفت‌های خود در ابعاد و حوزه‌های گوناگون، در زمره ممتازین و برجستگان بوده‌اند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه از مردم انقلابی، ولایتمدار، متدیّن و زمان‌شناس ایران اسلامی که طی روزهای اخیر با راهپیمایی‌های خود در محکومیت و اعلام انزجار از هتک‌حرمت‌ها و اغتشاشات، حماسه آفریدند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، نهایت قدردانی را به عمل آورد و گفت: مردم ایران اسلامی هر جا احساس کنند دشمن در تلاش برای هجمه و لطمه به مقدسات و ارزش‌ها و نظام جمهوری اسلامی است، آگاهانه و مسئولانه وارد میدان می‌شوند و کیدها و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به عدم شناخت دشمن از عمق باورها و اعتقادات دینی و ایمانی مردم ایران اسلامی، اظهار داشت: دشمن گاهی با آدرس غلطی که دریافت می‌کند به این توهم می‌رسد که مردم ما نسبت به اعتقادات و باورهای دینی خود متزلزل و سست شده‌اند، لذا بر همین مبنای باطل شروع به توطئه‌چینی می‌کند؛ اما مردمان بصیر و متدیّن ما در یک روز با برپایی تجمعات و راهپیمایی‌های شکوهمند در اقصی نقاط کشور، همه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

رئیس عدلیه در همین راستا، مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های باشکوه روزهای اخیر در تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی که در محکومیت اقدامات اغتشاشگران و هتک‌حرمت‌های صورت گرفته، تجمعاتی بر پا کردند را به معنای واقعی «جندالله» دانست و گفت: انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه جلسه امروز، با تقدیر و تشکر از حافظان امنیت مردم در بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف و به طور خاص نیروهای فراجا و بسیج، اظهار کرد: طی روزهای اخیر نیروهای فراجا و بسیج با نثار خون خود و سلامت جسم خود از امنیت و آرامش مردم حفاظت کردند و با وجود آنکه می‌توانستند سریع‌تر جلوی اغتشاشگران را بگیرند اما خواستند که صحنه و موضوع بر همگان روشن شود؛ این نیروهای مقتدر و عزیز فراجا و بسیجی خون خود و سلامت خود را تقدیم کردند و مدارا کردند و امنیت را برقرار ساختند.

رئیس دستگاه قضا در ادامه خطاب به تهدیدکنندگان امنیت مردم، گفت: با اغتشاشاگران، متعرضین به مال، جان و عرض مردم برخورد بازدارنده می‌شود و کسانی که با دشمن کینه‌توز همصدا و همدست شدند و جوانان را تحریک کرده و آنان را به خیابان آوردند و عناصری که به عنوان عوامل مزدور دشمن به جان و مال مردم تعرض کردند، بدانند که با آنها برخورد سختی می‌شود و این حکم عقل و شرع و قانون است که دست و پای دشمن در سرزمینمان قطع شود.

قاضی‌القضات ادامه داد: کسانی که اینگونه وارد میدان می‌شوند و با انواع سلاح‌ها و ترفندها و با توطئه و برنامه‌ریزی و سازماندهی منسجم علیه امنیت، مال و جان مردم اقدام می‌کنند، باید به مجازات و سزای اعمال‌شان برسند و بدانند که به زودی با همه آنها که به خیابان آمدند، آنهایی که بسیجیان را شهید کردند، آنهایی که در برابر حافظان امنیت مردم ایستادند و این حافظان را مجروح و مصدوم کردند؛ آنهایی که اموال عمومی و امول مردم را به آتش کشیدند و حتی از تخریب آمبولانس‌ها و اتوبوس‌ها نیز نگذشتند و مردم را در کوچه و بازار به زحمت انداختند و کسانی که از اینها پشتیبانی کردند، در نهایت اقتدار و قاطعیت برخورد خواهد شد.

رئیس عدلیه در ادامه به اقداماتی که از جانب برخی چهره‌های مشهور برای تحریک جوانان به اغتشاش‌آفرینی صورت می‌گیرد نیز اشاره کرد و تصریح کرد: کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند و به جای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند و دشمن از طریق زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد و جوانان را بدین وسیله تحریک کردند که به خیابان‌ها بیایند و مسببین این اعمال، پشتیبانان آنها و کسانی که با جعل و نشر مطالب کذب، مردم را تحریک کردند، همه آنها بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند و این بار به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: فقط کسانی که به خیابان آمدند مجرم نیستند، آنها که تشویق کردند، پشتیبانی کردند؛ آنهایی که آب به آسیاب دشمن ریختند و نقشه‌های دشمنان را پیاده کردند؛ آنهایی که با بیگانگان ارتباط داشتند و کسانی که با ضدانقلاب خارج‌نشین همدست شدند و این جنایت‌ها و خیانت‌ها را علیه مردم و کشور مرتکب شدند، همه آنها مقصر هستند و به تقصیر همه آنها باید به حسبه رسیدگی شود و ان‌شاء‌الله رسیدگی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه اظهار کرد: ممکن است صحنه و موضوع برای برخی افراد در ساعات اولیه و روز نخستی که از فوت خانم «مهسا امینی» می‌گذشت و احساسات‌شان جریحه‌دار شده بود، روشن نبوده باشد اما در روزهای بعد کاملاً ابعاد موضوع مشخص شد و آشکار گشت که عناصر اغتشاشگر و تهدیدکننده امنیت مردم که به خیابان‌ها ریخته‌اند، فوت خانم امینی را بهانه قرار داده و علیه نظام و ارزش‌های اسلامی هستند لذا دیگر هیچ عذری از کسانی که از روزهای بعدی در صحنه اغتشاشات بودند پذیرفته نیست.

رئیس قوه قضائیه در ادامه بر اهمیت شناسایی و دستگیری عناصر اصلی و پشت‌پرده اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما باید هرچه سریع‌تر عناصر اصلی و پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و کسانی که به صورت پنهانی با خارج و بیگانگان در ارتباط بودند را شناسایی و به دستگاه قضائی معرفی کنند.

رئیس عدلیه در همین راستا بیان داشت: چه بسا این عناصر اصلی و پشت‌پرده که به صورت حرفه‌ای و آموزش‌دیده اقدام به تخریب و اغتشاش کرده و عده‌ای را نیز برای آشوب تحریک کردند، بخواهند خود را به نحوی از مهلکه برهانند، لذا قضات ما در دادسرا که در صف اول قرار دارند باید به صورت تخصصی و علمی از آنها تحقیق کنند و در این راستا از نیروهای انتظامی و امنیتی خبره و قضات متبحر و مجرب و آشنا به مسائل امنیتی نیز کمک و مساعدت بگیرند.

رئیس دستگاه قضا همچنین یادآور شد: اگر چه آن فرد تحریک‌شده هم که در خیابان اغتشاش کرده و به امنیت و اموال مردم آسیب رسانده، مجرم محسوب می‌شود اما ضرورت دارد میان عناصر اصلی و پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و عناصر تحریک‌شده، تمیز و تفکیک قائل شد و مقتضی است تحقیقات حرفه‌ای از هر کدام از آنها به عمل آید و هر چه زودتر به جرایم آنها رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه جلسه امروز با اشاره به ضرورت اتخاذ رویه واحد قانونی در رسیدگی‌های قضائی به جرایم افراد دستگیرشده در جریان اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: باید در راستای اتخاذ رویه واحد، شناخت درست از مسئله و تشخیص عناوین درست مجرمانه و انطباق آنها با قانون در راستای رسیدگی به اتهامات عناصر اغتشاشات اخیر، اقدامی هماهنگ انجام شود تا در استان‌ها و حوزه‌های قضائی مختلف برداشت‌های گوناگون صورت نگیرد.

رئیس عدلیه در ادامه اظهار کرد: اگر چه برای ورود و رسیدگی به پرونده اغتشاشگران نیازی به درخواست از مردم خسارت‌دیده برای طرح شکایت نیست اما با توجه به تجربه گذشته که افراد و دستگاه‌های دولتی بعد از گذشت مدتی برای طرح شکایت مراجعه می‌کنند باید در اثنای رسیدگی‌ها به این مهم توجه شود که مردم و دستگاه‌های خسارت‌دیده که قصد طرح شکایت و ارائه دادخواست دارند، هر چه زودتر به این مهم اقدام کنند.

وی ادامه داد: مراجعه هرچه زودتر مردم و دستگاه‌های خسارت‌دیده برای طرح شکایت و ارائه دادخواست در قبال عناصر اغتشاشات اخیر در راستای تسریع در رسیدگی‌های قضائی و مطالبه خسارت از مسببان و مشوقان اغتشاشگران که چه بسا تقصیر آنها از عناصر میدانی اغتشاشات بیشتر باشد، مؤثر خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه به دستگاه اطلاعاتی کشور توصیه کرد که مراقب نفوذی‌ها و منافق‌صفتان باشند و تحرکات بعدی دشمن و عناصر پشت‌پرده آنکه قطعاً در راستای تهدید امنیت مردم برنامه دارند را کشف و رصد کنند و قوه قضائیه نیز در این امر به سیستم اطلاعاتی کمک خواهد کرد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به سوءاستفاده دشمن از فضای مجازی برای دعوت به اغتشاشات و تهدید امنیت مردم و تعرض به ارزش‌ها و اباحه‌گری و انحراف جوانان، از شورای عالی فضای مجازی خواست که با تشکیل جلسات فوق‌العاده نسبت به اتخاذ راهکارها در قبال ساماندهی فضای مجازی رها شده، اقدامات مقتضی را به عمل آورد.

رئیس عدلیه در ادامه، به رئیس سازمان پزشکی قانونی دستور داد تا در کنار دقتی که برای بررسی علمی و تخصصی دلایل فوت مرحومه امینی به کار می‌برند، سرعت را چاشنی کار کنند و هرچه سریع‌تر نتایج بررسی‌های خود را در اختیار دادستانی قرار دهند و دادستانی نیز با تکمیل تحقیقات و دریافت گزارش‌ها از کارگروه‌های تشکیل شده در دولت و مجلس، اقدامات لازم را ترتیب دهد و نتایج اقدامات را با اطلاع‌رسانی درست و دقیق به مردم ارائه دهد تا شبهه‌ای باقی نماند.

رئیس دستگاه قضا همچنین به خانواده‌ها و دست‌اندرکاران امور فرهنگی کشور از جمله رسانه ملی، وزارت ارشاد، منابر و وعاظ و دستگاه‌هایی که برای امر تبلیغات از بودجه عمومی استفاده می‌کنند توصیه کرد برای تبیین مسائل آموزشی و ارتقا شناخت‌های دینی و مذهبی نوجوانان و جوانان، اقدامات تبلیغاتی هدفمندتری را در دستور کار قرار دهند چراکه در جریان اغتشاشات اخیر مشاهده شد بسیاری از این جوانان در صورت انجام کارهای مؤثر تبیینی به راحتی به خیابان‌ها نمی‌آمدند.

وی تصریح کرد: اکنون نیز لازم است در قبال افراد بازداشت شده و یا آزادشده اتفاقات اخیر، اقدامات آموزشی مقتضی صورت گیرد؛ معاونت پیشگیری قوه قضائیه نیز باید در راستای آسیب‌شناسی این مقوله، برنامه‌های مدونی را در دستور کار قرار دهد.

رئیس قوه قضائیه در پایان تاکید کرد: به طور طبیعی در اغتشاشات این احتمال وجود دارد که افراد کم‌گناه یا بی‌گناه دستگیر شوند لذا به مسئولان قضائی مربوطه در دادسراها توصیه می‌شود که حتی‌الامکان قبل از انتقال افراد بی‌گناه یا کم‌گناه به بازداشتگاه‌ها، با تحقیقاتی که به عمل می‌آورند، نسبت به تفکیک آنها از عناصر اغتشاشات اقدام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مریم IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    15 7
    شاید برای اینها بهتر باشد مثل آمریکا و اسرائیل بی خبر و بدون اعلام قبلی چنان ناپدید شوند که هیچ کس از سرنوشتشان با خبر نشود. اینها باعث مرگ صدها فرد بیگناه شدند
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 1
      هیچ کاریشون نمیکنن
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 1
      چرا با سایتهای اصلاحطلب که همین الان در حال فتنه گری هستند برخورد نمیشه؟ نظرات افراد برانداز رو براحتی منتشر می کنند و پاتوق خرابکارها شدند . نظراتی مثل اینکه از اتحادیه اروپا و امریکا درخواست کمک کردند.یا از علی کریمی محارب حمایت می کنند.فقط حرف می زنید
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      1 2
      هشدار از اون هشداراست ها ! شک نکنید که جدی جدی اند !
    • NL ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      1 0
      ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ این بار هم مثل 88 یا 98 با سران اصلی و تحریک کننده این جریان درسی سختی داده نشه مثل علی کریمی تعدادی بازیگر مفت خور ،خبرنگاران زرد و اوباش آموزش دید یا حکمی درخور چند شهید همین مدت خیلی کوتاه و اون همه صدمه مادی و معنوی به امنیت روانی جامعه داده نشه که حساب کار دستشون بیاد بار بعدی معلوم نیست جمهوری اسلامی باشه یا نه چون عملا پیام ضعف بهشون دادیم اگر جدی و محکم نباشه قوه قضاییه در احکام صادره ، باید ببینم دلسوزان واقعی نظام در قوه قضاییه چه برخوردی با این اوباش داعشی وطنی می کنند بخصوص کله گنده هایی که با پول این ملت فربه شدن الان جفتک می ندازن.
    • DE ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      متاسفانه ما بیشتر از حرف خبرنگاران و رسانه های خارجی واهمه داریم تا از بازخواست اخروی. قوانینِ در حال اجرای جمهوری اسلامی ایران تقریبا هیچ ارتباطی به نص صریح قرآن و دین مبین اسلام ندارد. دست دزد باید قطع شود خب حالا دستش را فیزیکی قطع نمیکنید حداقل دست درازی دزدان و رانتخواران و دلال ها و شیتیلخواران را قطع کنید. چرا باید جمهوری اسلامی ایران از اجرای قوانین اسلامی در جامعه واهمه داشته باشد ؟؟ این بلائی که 33 سال دولتهای فشل و ندانم کار و بی هنر و ارباب پرست اسلام امریکائی اطلاحطمعکاران و اشرافیون سر انقلاب آوردند
    • سعید MD ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      1 1
      باید زودتر خانه کریمی مصادره شود
    • سعید MD ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 1
      باید زودتر خانه کریمی مصادره شود
    • سعید MD ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      اقای اژه ای چرا با سلبریتی ها مماشات می کنید
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    10 4
    " دستور آزادی افراد بی تقصیر یا کمتر مقصر در اغتشاشات صادر شد" خسته نباشید
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 3
      قوه قضاییه مظهر کامل رافت اسلامی به همه مجرمان وحشی است. کسانی که با خون دل بسیج و پلیس دستگیر شدند را با یک تلفن از پدرانشان آزاد می کند.
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 5
      نیروهای امنیتی دستگیری این افراد را تسریع کند
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 1
      قوه قضائیه باید افراد دو قطبی ساز که ناجوانمردانه علیه قانون و پلیس حرف زدن را بازخواست کند که این ماجراها را درست کردن
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      1 0
      هشدارها خیلی جدیه ، اغتشاشگران مراقب باشند !!
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    8 5
    متاسفانه بدون اینکه دستگیرشدگان تنبیه بشند دارید آزادشوو میکنید.
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      6 2
      اول ایشون آن چند خانمی که در روز روشن و عمدی حجاب برداشتند را زندانی کند تا یک کمی بفهمیم جدی هستند!!
    • ali IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 3
      با سلام، خیلی ها اینجا و یا آمریکا باشند آن حجب و حیا را دارند، اما قابل توجه آنهایی که ادعای مسلمانی و حزب الله و خدا پیغمبر ی را دارند یک سئوال جواب بدهند :آيا به حق ناس اعتقاد دارید، خداوند از هر چه بگذرد از حق ناس نمی گذرد. قبول کنید بسیاری از مردم افکار متفاوتی (در چهار چوب همین جمهوری اسلامی ) با شما دارند. شما حق انتخاب را از عده ای کثیر گرفتید. بنا بر این اگر به آخرت ایمان دارید باید نگران حقوق دیگران باشید و اگر خیر که هیچی!
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    5 2
    از همه ....بازیگران هستند زنان مردان بلا نسبت پاکان فاسدی که نمیتونند بخاطر خدا سالم زندگی کنند وپاک کار کنند از جمله بدترینها معت.... اریا پرستو صالحی کتایون ریاحی هانیه توسلی نوید محمد زاده. مدیری و خیلیها دیگه. زهرا امیر ابراهیمی اون که از دهه هفتاد کثیف بود گلشفته فراهانی مهناز افشار مردها هم که زیادند
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    15 4
    تکلیف قوه قضاییه باید روشن شود . این قوه قضاییه در خدمت نظام است یا سلبریتی ها؟
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 1
      موافقم
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 3
    رفتارهای آقای اژه ای هیچ توضیح منطقی ندارد الا اینکه....
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    9 2
    اگر هر کسی که به هر نحو در این آشوب و ناامنی‌های اخیر دست داشت چه حضور میدانی و چه با تحریک فیزیکی و یا با پیامهای صفحات مجازی و چه با کشف حجاب و تحریک جوانان محاکمه و به اشد مجازات نرسد خون بیگناهانی که ریخته شد و همچنین اگر در آینده این مسایل تکرار شود و باز خون بیگناهان ریخته شود در درجه اول مسولین مربوطه باید جوابگوی سهل انگاری و مصلحت اندیشی خود را به شهدا و خانواده های آنها و به تک تک مردم شریف که اعصاب و امنیتشان به مخاطره افتاد باشند بنده به سهم خود از هیچکس نخواهم گذشت
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 3
    بهتر است یک کالبد شناسی از دلایل بروز این حوادث تلخ انجام گیرد تا مشخص شود مقصر واقعی چه کسانی هستند من که با چند نفری که در اغتشاشات حضور فیزیکی داشتندصحبت کردم متوجه شدم هیچ کدام دلایل منطقی نمی توانستند بیاورند همه انها دچار سردرگمی وهیجانزده بودند وبه اخباری که در گوشیهایشان بود استناد میکردند که متاسفانه موضعگیری ها سلبرتیها و اخبار سایتهای اصلاح طلب بود
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    13 4
    توییتهارونگاه کن هرکی اززامبیها طرفداری کرده خسارت زیباسازی فضای شهروحمل ونقل عمومی ونیمکت پارک وویترین کسبه وخسارت درمان پلیس وپرستارورهگذروامبولانس ولباس پرستاروپلیس وهزینه درمان وخسارت فیلمایی که بافحش اتش میزدند وتهدید کننده ها روجزای نقدی کنین داعشی ها رجویهای صدامی هم بایدمجازات بشن
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    7 3
    علی کریمی، احسان علیخانی، امین حیایی، مهران مدیری، نوید محمدزاده، سروش صحت، حامد بهداد، کتایون ریاحی، علی صبوری، رامبد جوان، روشنک گرامی، باران کوثری، مریم بوبانی، آناهیتا همتی، سحر دولتشاهی، الهام کردا، رضا کیانیان، رضا عطاران، امیر جعفری، احسان کرمی، محمود شهریاری، شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، محسن کیایی، علی شادمان، حمیدرضا آذرنگ، حسین سلیمانی، کیهان ملکی، فرزاد فرخ، ماکان بند( امیر مقاره و رهام هادیان)، بابک جهانبخش، پژمان منتظری
    • IQ ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      7 3
      جای شهید لاجوردی خالی ه بگیره ادم شون کنه یا خلخالی اقای اژه ای هشدار میده فقط تا نرسند در خونه ش باور نمی کنه باید اقدام کنه
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      اسم یه ادم توایناهست که تعریف فحشاروبگه
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    6 0
    هشدارها شروع شد
  • نیماص IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    5 0
    مرگ بر تروریست
  • DE ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 0
    تدبیر و فکردیگری برای این وضع ندارید ؟؟
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    11 1
    و بار دیگر رافت اسلامی حادثه آفرین شد!
  • فاطمه IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    8 1
    خدا از اون سیلبریتی های خاعن نگذره
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    درود
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 1
    مسئولان محترم مربوطه، وقت کردید سری هم به تالار گفتگوی یکی از این سایتهای مثلا بورسی بزنید. در "365" روز سال "ره آورد"ی جز تبلیغ علنی خط آشوب و اهانت به نظام ندارند. واتس آپ و اینستا را محدود کردید در حالی که جلوی چشمتان در یک سایت بورسی (حالا این یکی را من دیدم در بقیه شان جه خبره خدا عالمه) تشویق به شورش و ترغیب کاربران به خرید دلار می شود. خسته نباشید
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    احسنت باید هم قاطعانه برخورد شود تا دیگر از این غلط‌ها نکنند. خصوصاً به اصطلاح سلبریتبهایی که در این نظام و مملکت و به دست همین مردم مشهور شدند و حالا دشمن نظام و مملکت و همین مردم شدن. خداوندا این نظام و رهبری و مردم عزیز و انقلابی مان را از سر جمیع دشمنان داخلی و خارجی و جمیع شیاطین حفظ بفرما. اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم والعن اعدائهم واهلک عدوهم اجمعین
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    احسنت اژه ای لطفا دستور دهید امثال علی کریمی ممنوع المعامله شوند تا اموالشان را نتوانند بفروشند قبل مصادره
  • حسن IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    احسنت.اول به سلبریتی های منافق واصلاح طلبان منزوی ولیدرهای اغتششات رسیدگی شود.
  • نازنین IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    بابانظام بایداین ساده بازیاشوبذاره
  • بی نام‌ IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    فقط یک فکری برای اعتراضات مقبول بکنید مثلا ما بازنشستگان لشکری کجا بیام اعتراض که اغتشاگرها نیان
  • علی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    حسین دهباشی از مشاورین حسنک روحانی یکی از این آتش بیاران معرکه هستش حتما پیگیری کنید
  • احمد IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    آقای اژه ای جنابعالی بفرمائید چرا حدود 2 سال طول کشید تا مقصرین در شهادت مظلومانه فخری زاده به مجازات برسند؟ شما همین سوال را پاسخ دهید!! وقتی دستگاه قضا به این کندی حرکت کند قطعاً اغتشاشان گران هیچ حسابی نمی برند.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 0
    سایت برترین ها هم کلا با معاندینه یه نگاهی به خبرهاش بکنید
  • حسن IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    لیست کسانی که بیانیه تفنگت را زمین بگذار موجود است ضمنان خواص بی بصیرت اشرافی هم نباید رها باشند
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 1
    هشدار لازم نیست مهران مدیری و سایر مفت خورها مثل علی کریمی رو تحت تعقیب قانونی قرار بدین
  • محمد IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 1
    ملت خواستار برخورد عملی (ونه در حد حرف وتهدید و ژست) هستند
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 2
    به جای پاک کردن صورت مسئله باید به فکر اصلاح ساختاری و حذف عوامل محرک این چنین وقایعی باشیم
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    اینو بگین که این مسئول محترم چرا تمام مشغله هاشونو کنار گذاشتن و به بازداشتگاه دستگیرشدگان اغتشاشات تشریف بردن؟ آیا بخاطر این نبود تا عزیزان، نورچشمان و آقازادگان اشتباها دستگیر شده که منسوبین ذی‌نفوذشون با واسطه و بی واسطه برای آزادی اون نازپرورده بی‌تقصیر پیگیر شده بودن، با قید دستور فوری سریعا آزاد بشن؟
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 1
    چرا این دستگیری در خصوص اختلاس گران و رشوه گیران در شهرداری ها اداره مالیات بیمه و بانک ها و حتی رشوه گیران در خود قوه قضاییه صورت نمیگیره؟
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    2 0
    عفت مرعشی را که میگه مردم بریزند توی خیابونها را دستگیر کنید .
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    جناب اژه اي با دريافت خسارت از سلبريتي هاي محرك ومباشران به تخريب وقتل بيگناهان اقتدار قوه قضائيه را ثابت كرده وبراي هميشه بساط فتنه گري وآشوب هاي نيابي را جمع كنيد
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    دادگاه علنی قاطع سریع و اشد مجازات در خواست مردم
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    یادمان نرو امام راحل وقتی جبهه ملی برای قصاص راه پیمایی کرد چه برخورد قاطعی کردن
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    8 0
    برخورد قاطع
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    6 0
    برخورد قاطع
  • GB ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    مشرق که تا حالا بیست دفعه از جمع کردن بساط تظاهرکنندگان نوشته، پس اینها چیه دیگه؟! اگه بساط معترضین جمع شده پس این خبرها چی هستن که روزانه بالا میاد؟
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    فائزه هاشمی رفسنجانی از سران اصلی فتنه قبل و فتنه اخیر باید : محاکمه شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس