کد خبر 1420996
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
نامه‌ای که مانع از استقلالی شدن علی کریمی شد/ چرا بازیکن تیم ملی شاگرد ساپینتو نشد؟

لژیونر استقلالی در فاصله کمتر از دو ماه مانده به جام جهانی با شرایط عجیبی روبه‌رو شده و ممکن است با این شرایط جام جهانی برای او رویا شود.

به گزارش مشرق، لژیونر استقلالی در فاصله کمتر از دو ماه مانده به جام جهانی با شرایط عجیبی روبه‌رو شده و ممکن است با این شرایط جام جهانی برای او رویا شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی را در این فصل جزو فهرست بازیکنان خود دارد، امروز یک مسابقه تدارکاتی بدون حضور این دو بازیکن ایرانی انجام داد و به تساوی رسید.

کایسری اسپور در حالی که حسینی و علی کریمی را در اختیار نداشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (به وقت ایران) در کمپ تمرینی، مسابقه‌ای دوستانه مقابل گیرسون اسپور، یکی از تیم‌های سوپر لیگ ترکیه برگزار کرد و به تساوی بدون گل رضایت داد.

تیم فوتبال کایسری اسپور در شرایطی امروز با حضور نفراتی مثل مامه تیام به تساوی رسید که در هفته چهارم فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ ترکیه نیز مقابل گیرسون اسپور قرار گرفته و در آن دیدار با بهره‌مندی از سید مجید حسینی و غیبت علی کریمی، به برتری ۳ بر صفر رسیده بود.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در پنج هفته ابتدایی فصل جاری سوپر لیگ ترکیه جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش داشت و پس از آن دو مسابقه را به‌خاطر مصدومیت از دست داد، در دیدار تدارکاتی امروز هم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی غایب بود.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در این فصل دو بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داده، پس از غیبت در چهار مسابقه متوالی این رقابت‌ها به دلیل آسیب دیدگی، امروز هم نتوانست تیمش را در دیدار تدارکاتی برابر گیرسون اسپور همراهی کند.

منبع:همشهری‌آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    71 19
    ان شاءالله وضعیت اون یکی علی کریمی بد بشه که نونم نداشته باشه بخوره
    • GB ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 1
      به امید خدا این تازه به دوران توان بدی بده و خواهد داد
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    8 2
    امان از دست تو مشرق با این تیترها
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      خوب خدارو شکر تذکر کارگر افتاد و تیتر رو عوضش کردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس