دیدار رئیس دیوان‌ عالی اندونزی با اژه‌ای

رئیس عدلیه با چند تن از نیروهای فراجا که طی روزهای اخیر به صورت شبانه‌روزی در راستای تأمین امنیت شهروندان فعالیت کرده‌اند، گفت و گو کرد.

به گزارش مشرق، با اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، روز یکشنبه (سوم مهر) با حضور سرزده در مقر فرماندهی یگان امداد فراجا، از زحمات و خدمات نیروهای این یگان و کلیه اعضا و پرسنل فرماندهی انتظامی کشور که در روزهای اخیر، با جانفشانی و اقتدار، از امنیت و آرامش شهروندان حفاظت و صیانت کردند، قدردانی به عمل آورد.

رئیس قوه قضائیه در جریان حضور سرزده در مقر یگان امداد فراجا، ضمن برقراری تماس تلفنی با سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران، با چند تن از نیروهای فراجا که طی روزهای اخیر به صورت شبانه‌روزی در راستای تأمین امنیت شهروندان فعالیت کرده‌اند به گفت‌وگو پرداخت و از این جهت که همه این نیروها حتی در روز تعطیل نیز به ایفای مأموریت و خدمت به شهروندان مشغولند، به صورت ویژه از آنها قدردانی کرد.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه نیروهای فراجا در راستای حفاظت و صیانت از امنیت و اموال مردم در برابر اقدامات اغتشاشگران، حضوری فعال و اثرگذار در میدان دارند، گفت: به مقامات قضائی ذیربط که مسئول رسیدگی و تکمیل پرونده‌های عناصر اغتشاشگر هستند تاکید کرده‌ام که در روند بررسی‌ها و تحقیقات خود، به دقت همه مستندات و ادلّه موجود از جمله موارد و مطالب ارائه شده از ناحیه نیروهای انتظامی و اقاریر و اظهارات افراد دستگیرشده را مورد لحاظ قرار دهند.

رئیس عدلیه تاکید کرد: توصیه می‌کنم مقام قضائی قبل از حکم دادن واقعیات میدانی پرونده را از نزدیک ببیند و اگر خودش از نزدیک و در میدان هم مسائل را مشاهده کند حتماً حکم متقن تری خواهد داد.

رئیس قوه قضائیه در جریان بازدید از مقر فرماندهی انتظامی تهران و یگان امداد فراجا، با اشاره به تلاش دشمنان و پیاده‌نظام آنها برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور و تهدید و تحدید امنیت شهروندان از این طریق، گفت: نیروهای فراجا به عنوان حافظان امنیت مردم، از ناحیه دشمنان و اذناب آنها، مورد بیشترین هجمه‌ها قرار گرفتند، اما این هجمه‌ها و دروغ‌پراکنی‌ها کوچک‌ترین خللی در اراده نیروهای جان بر کف فراجا در راه تأمین امنیت و آرامش مردم ایران اسلامی ایجاد نکرد.

رئیس دستگاه قضا در جریان بازدید از مقر یگان امداد فراجا بار دیگر بر برخورد قاطعانه و بدون مماشات با عناصر اصلی و حرفه‌ای اغتشاشات تاکید کرد و گفت: قوه قضائیه در کنار سایر دستگاه‌ها از جمله نیروهای فراجا به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، روند زندگی روزمره مردم و شهروندان بازیچه دست عناصر اغتشاشگر و آشوب‌طلب شود.

رئیس قوه قضائیه در ادامه بازدید امروز از یکی از بازداشتگاه‌های تهران که تفهیم اتهام تعدادی از بازداشت شدگان وقایع اخیر نیز انجام می‌شود بازدید کرد و با تعدادی از متهمان به صورت چهره به چهره گفتگو کرد و در جریان مسائل و پرونده آن‌ها از نزدیک قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 7
    آقای اژه ای بجای قدردانی ازملت وارتش دزدان ومفسدین کله گنده راکه گرفتیدجلوچشم ملت مجازات کنیدتاملت بدانندچراخبری ازدزدان نیست چقدرسرمایه ملت رابه یغمابردندفقط خبرگرفتن راملت میفهمندخبری ازمجازات نیست
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      7 3
      اینهمه مجازات شدن ندیدی؟ لازم نیست اینقدر حرف زیادی بزنی
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 2
      اقای اژه ای با سلبریتی ها برخورد کنید دیگه صبرمون لبریز شده
  • ناشناس IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    10 1
    این اغتشاشات و .... نتیجه قوانین ساده و بی نتیجه قوه قضائیه است ، آقای اژه ای به جای تشکر ، قوانین بازدارنده تری را وضع کنید.
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      2 3
      اگه بی نتیجه هست چرا ناراحتن؟ منکر ضعفها نیستم ولی حرف زیادی نزن
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    7 2
     عدالت از عسل شيرين تر است.
  • علیرضا IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 3
    هر وقت تکلیف هزاران هزار اختلاس را روشن کردید و پول بیت المال را ب ملت برگردانید، آن وقت کار شما تقدیر و تشکر دارد
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 1
    آقای اژه ای غارتگران دزدان اختلاسگران هم مبارزه کن و به سزای اعمالشون برسون تا ضد انقلاب هم ب این کشور آسیب نزند
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 1
    آقای اژه ای این هم نتیجه ساده و سهل انگاریها
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 1
    فقط بازدارندگی این غده ی زامبیها که ایجادشده وفیلماشون یه سره فحش وتخریب ولگدوسنگ پرت کردن طرف ماشین وادم وشهره بایدباگرفتن خسارت ازسلبریتیهاوتحقیق دربار هی وجودمتجاوزکه خودشونم میگن بین صنفشون هست ومجازات اونهاواعدام مسلحین وگروه های تروریست ضدامنیت بایدانجام بشه
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 1
    بجای تقدیر اوباش رو ادب کنید
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 2
    آقای اژه ای اگر مسببین وضع موجود را محاکمه می کردید این وضعیت بوجود نمی آمد
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 2
    از قوانین آمریکا استفاده کنید چون ناز کردن اوباش نتیجه بخش نیست!!
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      5 3
      امریکا نازنمیکنه بروسایت فدرال ببین چندتاقاتل زنجیری ووابسته به گروههای گنگستری خوارز ویاکوزا ونئونازیهابعدازدوسال به جرم قتل ازادمیشن
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    5 0
    اینقدر نیروهای امنیتی تضعیف نکنیم والله ملت از ناامنی ضرر میکنه امنیت از نان شب واجبتر است
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 1
    دیره و کم. باید زودتر اعلام حمایت میکردند
  • خردمند IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    جناب اژه ای بجای حضور به فکر اصلاح قوانینی باش که همش در راستای حمایت از اوباش و آشوبگران است!!!
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    جناب اژه ای حالا متوجه شدید باید دلت به نیروهای خودی گرم باشد
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    ترا بخدا از این تصویر یا خبری پخش نکنید
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    بهتر بود سرزده به دادستانی مراجعه می کردید که چرا با این همه تغییر ، مجرمیت مدعی عمومی خویش را بر علیه آنان که بیانه های کذایی نداده اند و این همه فجایع را به وجود آورده اند صادر نکرده است و افتابه دزدها را طبق معمول میگیرد، چرای قرار مجرمیت برای علی کریمی و مدیری صادر نکرده است . آقای اژه ای خوابی ؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    بعنوان یک معلم دانشگاهی که سالها با طیف مختلف جوانان سروکار داشته ام حساب جریان معترض و منتقد را از این آشوبگران جدا دانسته و مواردی بقرار ذیل بعنوان راهکار تنبیهی پیشنهاد می کنم. اگر این تنبیهات اجتماعی علیه آشوبگران اعمال گردد هزینه وحشیگری این جماعت بالا رفته و درس عبرتی برای اطرافیان و ... خواهد شد. بهتون قول می دهم دیگر جرات این کار را نخواهند داشت این قوانین را باید مجلس انقلابی برای حفظ کیان نظام تصویب و دولت ها را ملزم به اجرای دقیق این موارد نمایند 1- ممنوعیت مادام العمر از شرکت در کلیه آزمون های سراسری و اخراج از دانشگاه محل تحصیل در هر مرحله تحصیلی که هستند 2- اخراج از محل کار دولتی با شبه دولتی درصورت اشتغال در این سازمانها 3- ممنوعیت مادام العمر از اعطای هرگونه تسهیلات بانکی و خدمات بانکی 4- ابطال کلیه سوابق بیمه تامین اجتماعی یا بیمه دولتی و مصادره کلیه سوابق واریزی به نفع دولت جهت جبران بخشی از صدمات مالی به شهرا 5- ممنوعیت صدور هرگونه دسته چک و محرومیت از خدمات سامانه صیاد 6- ممنوعیت و محرومیت مادام العمر از هرگونه خدمات درمانی دولتی و عدم پذیرش در مراکز درمانی دولتی 7- ممنوعیت مادام العمر جهت صدور بلیط هواپیما و قطار برای این افراد ستاره دار 8- ممونعیت و محرومیت مدام العمر از ارائه هرگونه خدمات قضایی و ثبتی مانند تعویض پلاک و ... این افراد باید بصورت ستاره دار و بعنوان اوباش شناسایی گردند و انگ اوباش و آشوبگر تا پایان زندگی منجر به محرومیت خدمات اجتماعی گردد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس