اتحاد ملت

وکیل مصطفی تاجزاده اخیراً اظهاراتی را پیرامون حجاب و گشت ارشاد مطرح کرده است که نشان از دانش کم وی نسبت به علومی قضایی، قانون و شرع اسلامی دارد.

سرویس سیاست مشرق -   «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

کم‌دانشی وکیل تاجزاده درباره شرع و قانون

زنان و مردانی که خود را پیروز میدان اغتشاش می‌دانند! / یک مجازات جالب برای آشوبگران

هوشنگ پوربابایی، وکیل مصطفی تاجزاده، طی اظهاراتی در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا پیرامون گشت ارشاد گفته است: ما هیچ تعریف منسجم و درستی از حجاب شرعی نداریم!

او همچنین می افزاید: چه برابر قانون مجازات اسلامی و چه در قانون آئینی دادرسی کیفری و چه متناسب با قانون امر به معروف و نهی از منکر هیچ‌کدام از این مقرره‌های قانونی این تکلیف و حکم که ضابط دادگستری اجازه داشته باشد مردم را بازداشت و به مکان‌های تعریف نشده اعزام کند و آن‌ها در آنجا آموزش‌های لازم را ببینند، در قانون نیامده و آن را مشاهده نمی‌کنیم.

پوربابایی تأکید می کند: بارها هم گفتیم نه ضابط دادگستری حق آموزش‌های این چنینی را دارد، نه حق احضار دارد و نه حق دستگیری را دارد و نه حق این را دارد که تامین و تعهدی از مردم بگیرد این‌ها دخالت در امور قضایی محسوب می‌شود!

این فرد همچنین گفته است: اینکه ضابط این اختیار و این وسعت از اختیار را داشته باشد که خودش بدون این که مقام رسمی باشد قانون را تفسیر کند، بدون این که حق داشته باشد برخوردی کند، بدون این که اجازه داشته هدف آموزشی لازم را داشته باشد، بدون این‌که برابر مقررات، آیین کیفری اختیارات را به او داده باشد دست به چنین کارهای بزند؛ به نظر می‌رسد با ضوابط و  مقررات ما هم اکنون همخوانی ندارد، امیدواریم مقامات قضایی ضابطین خودشان را آموزش دهند و  خود ضابطین دادگستری حوزه اختیارات خودشان را اصلاح کنند. [1]

*ما اطلاعات مضیّق و سوگیری این فرد در مقولات مشخص شرعی و قانونی را به قضاوت مخاطبان محترم می گذاریم.

*** 

خرسندی سازمانی حزب اتحاد ملت از بلوای خیابانی

زنان و مردانی که خود را پیروز میدان اغتشاش می‌دانند!

زنان و مردانی که خود را پیروز میدان اغتشاش می‌دانند! / یک مجازات جالب برای آشوبگران

حزب چپ اتحاد ملت اخیرا بیانیه دومش را در اشاره به حوادث اخیر کشور منتشر کرد.

کادر این حزب در بیانیه مذکور که در بحبوحه اغتشاشات منتشر شد؛ بر لزوم صدور مجوز برای اعتراض مسالمت آمیز، توقف گشت ارشاد و لغو حجاب اجباری تأکید کرده است.

اتحاد ملت در بخشی از بیانیه خود نیز می نویسد: حالا نسل جدیدی به میدان آمده که دیگر هیچ حرف مشترکی با آنها ندارد و در مطالبه گری خود صراحتی دیگر دارد:  ما هستیم، به رغم خودبینی و خودبرتربینی شما. حقوق انسانی ما را به رسمیت بشناسید و گرنه خود را بر شما تحمیل می کنیم!

*خوشحالی و شعف کادر اتحاد ملت از بروز اغتشاش در این بیانیه -که بخشی از آنرا نقل کردیم- کاملا مشهود است.

آنها به صرف اغتشاش عده ای اوباش و اراذل، اکنون خود را پیروز یک میدان گفتمانی علیه شرع و مبانی اعتقادی اسلام می دانند و از همین روست که خواستار لغو حجاب قانونی هستند.

در بحث اعتراض مسالمت آمیز هم آقایان و خانم های حزب اتحاد ملت این آموزه کلاس اول سیاست را نمی دانند که تجمع در شرایط التهاب به معنی جنگ خیابانی است و "مجوز تجمع مسالمت آمیز" برای شرایط معقول است نه برای شرایطی که مثلا می بینیم یک حزب اصلاح طلب به حدی از جسارت رسیده است که مستظهر به پشتیبانی اغتشاش اوباش؛ خواستار جمع شدن بساط عقاید اسلامی هم می شود!

از حیث نگاه امنیتی همچنین باید تأکید کرد که انتشار این بیانیه در شرایط ملتهب به معنی حمایت از اغتشاشگران و ایجاد توجیهات ذهنی برای چماقداران خیابانی است. انگاره ای قابل اثبات که ضرورت برخورد با رفتارهای مزورانه این حزب ناکارآمد سیاسی را مشخص می سازد.

چه باید کرد با حزبی سیاسی که رسالت اصلی خود مبنی بر ایجاد کارآمدی بهتر در اجرائیات کشور را به کناری نهاده و یک روز دست به تحریم انتخابات می زند و روز دیگر صراحتا در نقش آتش بیار معرکه عمل می‌کند.

*** 

یک مجازات جالب برای آشوبگران

زنان و مردانی که خود را پیروز میدان اغتشاش می‌دانند! / یک مجازات جالب برای آشوبگران

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب حوزه علمیه قم نسبت به هتک حرمت قرآن و مقدسات دینی، برخورد با لیدرهای اغتشاش را از قوه قضائیه مطالبه کرد و درباره خسارت های مالی آشوب گفت:

"چرا خسارت باید از جیب مردم با همه فشارهای اقتصادی و معیشتی تامین شود. باید از خسارت زنندگان -به اموال عمومی- علاوه بر حبس و مجازات های قانونی، حق مردم نیز گرفته شود و محرکّین پاسخگو باشند. "

به گزارش رسا، او همچنین در اشاره به درگذشت مهسا امینی تصریح کرد: سران سه قوه ما از سر کرامت نظام اسلامی و بزرگواری پیام دادند اما خیلی هم جا نداشت موضوع کوچکی اینگونه برجسته شود. فردی در حادثه ای به مرگ طبیعی فوت کرده است و تحقیقات نشان داده که این بانو بیماری زمینه ای داشته و اطرافیانش کتمان کرده اند. چرا نظام باید برای چیزی که در آن تقصیر ندارد، آسیب ببیند. [2]

*"جریمه مالی سنگین" و جبران خسارت مالی بصورت مدت‌دار یکی از روش های مناسب برای تأدیب اغتشاشگران و قانون‌گریزان در کنار مجازات های قانونی است.

قضات محترم و دستگاه های قضایی بایستی مد نظر داشته باشند که مجازات و احکام مربوط به مسائل ضد امنیتی هرگز نبایستی یک شبه و تک موضوعی باشد زیرا مجرمین این حیطه خطایی کرده اند که آثار آن طولانی مدت است و آثار فراوانی در سیر زمانی دارد.

از همین رو مجازات اینان نیز بایستی طولانی مدت باشد و در طول زمان زندگی اینان جلوه گری داشته باشد تا دیگران با دیدن زندگی چنین افرادی متنبّه شده و از قانون گریزی و اغتشاش دور بمانند.

لذاست که مجازات های مالی کلان میتواند یکی از گزینه های کلیدی در این راستا باشد که البته به حفظ و قوام امنیت کشور نیز کمک می کند.

این مسئله همچنین باید درباره سلبریتی ها و چهره هایی که در شبکه های اجتماعی اقدام به تهییج و تشجیع اغتشاشگران کردند و نیروهای امنیتی کشور را آماج توهین و تهدید قرار دادند نیز لحاظ شود و این افراد با مجازات های مالی سنگین در شرایطی قرار گیرند که دیگر جرأت شمشیر کشیدن به روی مردم و امنیت کشور را نداشته باشند.

*** 

1_https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1280968

2_rasanews.ir/0031JU

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 211
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 44
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    باعث فحاشی وتهدیدبه سربریدن وتخریب ولگدزدن به اموال عمومی وخصوصی وقتل 123نفروجراحت هزاران نفرازنقص عضوتافلج شدن پلیس وپرستاربایدخسارت بدهند مرگ برزامبیها که داعش همسوباانان حرکت میکند مرگ برویرانگرها
    • US ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      سایتهای اینها مثل عصر ایران و برترینها دارند روی آتش بنزین می ریزند .سالهاست که رهاشون کردید این هم نتیجه اش
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      46 18
      ای ول
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      69 17
      اساتید جوگیر،اتفاقا اینا حاصل سال ها مدیریت غلط و منافق گونه بعضی دولتها هستش،اگه مطابق دستورات اسلام مملکت اداره میشد اینقد بدبختی و ذلت بر این جامعه حاکم نبود
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 23
      خودتو ناراحت نکنه
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      66 29
      یک نفر مثل پزشکیان چند روز قبل از شروع ماجرا وعده اغتشاش می دهد این یعنی چی ؟ چرا از اینها توضیح خواسته نمی شود؟؟
    • US ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      13 3
      نگران جیب مردم بودید
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 5
      دقیقا
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      19 10
      خسارات مادی از اموال سلبریتیها.
    • یک اصلاح طلب IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 20
      اگر تا الان یاد می‌گرفتید که به عقاید بیش از نیمی از مردم احترام میگذاشتید هیچ وقت اغتشاشی در کشور ایجاد نمیشد
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      44 3
      اگه هر زنی به این فکر میکرد که خیلی از زندگی ها سر این بیحجابی ها از هم پاشیده شد،خیلی خانمها نامزد یا همسر یا عشقشونو از دست دادن و زندگی و اعتمادبنفس و روح و روانشون از هم پاشید،خیلی بچه ها شدن بچه طلاق،....همه حجابشونو رعایت میکردن.ولی اینجور مسائل چون مثل گرونی و قیمت ارز و....قابل اندازه،گیری نیستن بنظر بعضیا بی اهمیت میاد.درحالیکه آدمای خیلی زیادی ضربه های بدی از این قضیه خوردن و میخورن.هیچ دختر و‌ زنی دوست نداره غیر از خودش ۱زن دیگه چشم و فکر عشقشو به خودش مشغول کنه
  • نازنین IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    40 20
    ببینیم وتعریف کنیم
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      20 10
      گل گفتی جیگرررررررر
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 2
      چیو
  • مریم IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    95 65
    ببریشون دم مرز شبانه روز پاس وایسن،تو عملیاتهای مرزی بندازیشون وسط آتش ،تا بفهمن وطن یعنی چی،بفهن این خیابونایی که راحت توش اینور اونور میدون چجوری تا حالا حفظ شده،چجوری به اینجا رسیده
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      44 26
      ما خاک پای همه رزمنده ها و جنگنده ها و شهدای گذشته و حال و آینده هم هستیم ولی آخه عزیز من همون قدر که امنیت مهمه اقتصاد و سیاست و بازرگانی و رفاه و اشتغال و صنعت و این مسایل هم مهمه،اهمیتشون بیشتر از نظامی گری نباشه کمتر نیست.
    • به ۱۲:۴۶ IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      39 18
      نه. فقط روسری است که برای شما غیر قابل تحمل است. بقیه حرفهایتان بهانه بود.
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      56 28
      شنیدم چندتا از این پسرایی اغتشاشگرا تو محدوده سنی ۲۰ به ...بعد از دستگیری امده بودن بدون هیچی خودشون رو خیس کرده بودند حالا برن لب مرز یا عملیات به نظر شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ادم بیست ساله ای که بدون داد و هیچی خودشو خیس کنه به درد سربازی هم نمیخوره!!!!اینها بچه هستند هنوز
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      27 14
      شما که خاک پای رزمنده ها هستی....داداش امنیت نباشه ....هیچی نیست...درست شد....هیچی....باور کن....
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      34 13
      شرایط اقتصادی همه جای جهان هست برای همه ماهم هست مامورامبولانس وپلیس اگه نباشن میفهمی چی میشه میدونین اگه پلیس کشی عادی بشه چقدرخفت گیروقاتل زیادمیشه مگه کادردرمان وپلیس چقدرپول میگیرن رهگذراواموال عمومی وخصوصی بافحش وتهدیدتخریب شده این زامبی گریست
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      26 12
      شرایط اقتصادی همه جای جهان هست برای همه ماهم هست مامورامبولانس وپلیس اگه نباشن میفهمی چی میشه میدونین اگه پلیس کشی عادی بشه چقدرخفت گیروقاتل زیادمیشه مگه کادردرمان وپلیس چقدرپول میگیرن رهگذراواموال عمومی وخصوصی بافحش وتهدیدتخریب شده این زامبی گریست
    • JP ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      19 18
      در جواب 13:04 توی تویتتر یکی گفته بود یکی از همین بیست ساله ها بعد از دستگیری تا اورده بودنش یه اب معدنی دادیم که اگر خواستن بخورن چند دقیقه بعد دیدیم شلوارشو خیس کرده و چقدر دلم براش سوخت هیچکاری باهاش نکرده بودیم نمی خواستیم کاری هم بکنیم خیلی ببخشید ولی مثل اینها بخوان برن سربازی یا پادگان باید با مای بیبی برن چون اگر فرمانده سر اینها یه داد بزنه احتمال داره همزمان خودشون رو خیس و کثیف کنند از ترس کلا خودتون یه نگاه کنید خیلی از همین بچه دهه هشتادی هایی که تو خانواده هایی که ضد دین هستند بعضی هاشون خیلی نازپرورده و بی ادب و پررو هستند مثلا احترام بزرگتر رو ندارند، به مقدسات توهین میکنند...
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      6 5
      موافقم
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      12 6
      خوب شما بهانه مردم که صاحب کشور و اختیار دارن رو ببرین دزدها و اختلاس گرها رو همه رو بگیرید هر کسی رو سر جای خودش بگذارین و رانت رو از بین ببری دارایی مردم و کشور رو به اجانب ندین اگه تونستی این کار رو بکنین مردها هم روسری سر میکنن
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 3
      مجازاتها طبق قانونه.
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      12 0
      ۱۲:۴۶ امنیت نباشه سر کوچه ارزاق رایگان هم که بدن کسی یا جرات نمیکنه بره بگیره یا باید به قیمت خون و جونش بره بگیره
    • ه IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 3
      اگه خودشونو خیس کردن پس چجوری میتونن در زندان با تبهکاران سر کنند
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      اینها رو که با مجرمان یکجا نگه نمی دارن اینها کم سن و سال ها رو ازشون تعهد میگیرن خیلی زود ولشون میکنن من دلیلی که تعریف کردم که چندتاشون از ترس... نمی خواستم مسخره کنم میخواستم بگم چی تو گوش اینها پر کرده بودند رسانه ها و... که شاید فکر میکردن مثل داعش ها باهاشون برخورد میکنن که انقدر بترسن اینم که گفتم بچه هستند نسبت به لیدرها و ادم های سی چهل ساله هست نه این که کلا بچه هستند
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      اینها رو که با مجرمان یکجا نگه نمی دارن اینها کم سن و سال ها رو ازشون تعهد میگیرن خیلی زود ولشون میکنن من دلیلی که تعریف کردم که چندتاشون از ترس... نمی خواستم مسخره کنم میخواستم بگم چی تو گوش اینها پر کرده بودند رسانه ها و... که شاید فکر میکردن مثل داعش ها باهاشون برخورد میکنن که انقدر بترسن اینم که گفتم بچه هستند نسبت به لیدرها و ادم های سی چهل ساله هست نه این که کلا بچه هستند
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    60 56
    یکی از مجازاتها ابطال کارت ملی و گواهینامه است
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      24 20
      موافقم. تنبیه صریح و فوری. اینها قاتل و گناهکارند باید مجازات شوند، صریح و مداوم. رافت غلطه.
    • امیرحسین IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      6 4
      بله وقتی نتونن دانشگاه ثبت نام کنند و محرومیت های دیگر متوجه کارشون میشوند
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    14 33
    اخسنت
    • کامران IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 13
      بیسواد بی نام نشون
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 1
      پس چرا نوشتی اسمت کامرانه؟؟
  • محمد IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    61 53
    کی بالاخره رگ غیرت نمایندگان مجلس بلند خواهد شد و برای ساماندهی فضای مجازی کاری خواهند کرد؟ اگر قبلا به وظیفه شان عمل کرده بوند شاید خون این شهدا و اغتشاشگران فریب خورده به زمین نمی ریخت
    • عباس IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      19 17
      هر چیزی افراطی بشه خوب نیست
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      63 25
      افراطی تر از کسی که برایش ساعت ها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما راحت از روسری دوگرمی است وجود ندارد. همان کسی که برای همان یک روسری ایران را به آتش کشید تا فقط به زور موهایش را به همه نشان دهد.
    • آرش IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      12 29
      فعلاً که اینترنت فیلتره ، نیازی به کنترل فضای مجازی نیس! خدا وکیلی مردماز این شرایط راضی هستن و مسئولین را همراهی میکنن
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      12 0
      ابنترنت فیلتر بود چجوری این سایتو باز کردی و نظر گذاشتی دادا؟
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    61 51
    علاوه براغتشاشگزان کلیه کسانیکه ازاغتشاش وآشوب حمایت کردن وباعث خسارت مالی وجانی شده اند محاکمه ومجازات بشوند اینبار باید ازاشدعلیهم استفاده کنید مماشات به هیچ عنوان جایز نیست
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      11 11
      باعث و بانی آن باید شدیدا ارشاد شود
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    54 39
    میدونم آخرش هیچ کار نمی کنید اگه می کردید الان با این وقاحت تو خیابون نبودن
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      خخخخخ
  • FR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    45 29
    اصلاح طلبان از همان ابتدا بر انداز بودند منتها فکر میکردند منافقانه و با زرنگ بازی زمینه فراهم کنند وقتی مشت شان باز شد دیگه خنجر را از رو بستند ....
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 6
      به نظر میاد تندروها برانداز هستن هر چند اصلاح طلب هم حال به هم زنه
    • . IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 24
      زنده باد اصلاحات.زنده باد سید محمد خاتمی
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    57 45
    حضرات بی حجاب مدعی آزادیخواهی! واقعا این همه اصرار برای بی حجابی و مبارزه با دینی که اساس تشکیل این حاکمیت است برای چیست؟ چرا این روسری دو گرمی اینقدر برایتان سخت و غیر قابل تحمل است اما ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما برایتان سخت نیست؟ آیا دیکتاتورتر از شما هم هست که از شدت عناد با دین و خدایی که ابدا زیر بار ربوبیتش نمی روید حاضرید جوانان را به منجلاب گناه و فساد بکشید، خانواده ها را متلاشی کنید، بچه های معصوم را فرزند طلاق کنید و حالا هم رسما اینطور وحشیانه کشوری را به آتش بکشید؟
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      27 7
      خالو ساده ای یاخودت زدی به ساده گی حجاب بهانه است اصل اسلام ونظام نشانه است
  • علی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    35 29
    اگر از اول برای اشوبگران هزینه ایجاد می شد اکنون این نبود که هر زمان بخواهند مملکت را چنین کنند تا ریال اخر باید تاوان پس دهند خون شهدا هم قصاص دارد که باید انجام شود دست نامحرمان و نااهلان در حاکمیت نظام قطع شود این منافقان و نامحرمان بفکر منافع نا مشروع و حرام خود هستند تا مملکت داری کار انها خرابکاریست و مردم را بدبین کردن نگذارید با بی تدبیری مسئولان دوباره این اشوب بپا شود
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    10 38
    ازشون توبه بگیرین ۲ میلیارد تمن هم جرای نقدی کنید بنظرم کافی باشه،اگه اعدام کنید مخالف نظام بیشتر میشه
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      13 7
      این کاراصلا به نظام ربطی نداره پلیس وپرستارکشی درهمه جای جهان محکومه اینازامبی بودن
  • یزدان US ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    21 39
    اغتشاش نه قیام
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      16 21
      ساکت شو خارج نشین .......
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      12 1
      یزدان جان قیام چی؟قیام کی؟کسایی که هموطنتو سر میبرن؟کسایی که حجاب و‌حیا از سر ناموست برمیدارن؟قیامی که جوون مردمو آتیش میزنه درحالیکه اومده برای تامین امنیت تو و خونوادت؟
  • دیانی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    25 27
    شما که به مسئولین دسترسی دارید بگید سریعا پولی که مهران مدیری گرفته را بلاک کنند و بهش بگن حالا دو راه داری. یا برنامه ات را پخش نکنیم و پول را هم ندیم یا این که بری در همان جایی که اعلام کردی برنامه من را پخش نکنید بگه غلط کردم و خش کنید و پولش را بهش بدن
    • علی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      9 3
      صدا و سیما شده کلاس پرورش اپوزیسیون.
    • رضا IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 6
      سى سال آزگاره همين مديرى با برنامه هاش در سيصد شبكه اونور آبى رو گل گرفت حالا سزاواره براش خط و نشون بكشند ؟!
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    27 19
    مرگ بر اغتشاشگر
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    33 19
    مرگ بر سلبریتی حامی اغتشاشات
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    37 7
    مرگ بر منافق رجوی
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    21 15
    آقای ذوالنور .حضرتعالی وهمکارانتون وظیفه دارید که قوانینی فی آلفور تصویب کنید که خسارتها ازاموال دسگیر شدگان و امثال علی کریمی ومهران مدیری وووو و سلیبریتیهای ضد ملی ووطنفروششون پرداخت بشه. متاسفانه ارکان حکومتی بینهایت دراین موارد صعیفند وکمکار
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    20 12
    خسارت ها رو باید آمرین و مباشرین اغتشاشات به طور کامل بدهند و خسارت های زده شده جبران گردد.
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    15 5
    مردم واقعی: این شک برانگیز است چرا مردم هروقت به خیابان ها میآیند و اعتراض و انتقاد دارند چند مسجد به آتش کشیده میشود؟ گیریم که دواعش و منافقین هم بین ما باشند به ما چه ربطی دارد؟
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      35 18
      ربطش این است که اگر شماها با تحریک چند نفر بی ناموس مثل علی کریمی و کتایون ریاحی و....در خیابان حاضر نشوید این اغتشاشگران بی حیثیت وطن فروش مزدور انگلیس نمی توانند سو استفاده کنند و امنیت مردم را به خطر بیاندازند
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      22 9
      مردم !!!!! من که از همون ساعت اول غیر از فحاشی و تخریب و چاقو و قمه چیزی ندیدم
    • محمد IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 15
      اونایی که اسم میبری برای دل مردم کارهای فراوونی انجام دادن امثال تو با فحاشی و دروغگویی چیکار کردید؟
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    15 7
    البته که باید اینطور بشه.‌. اما اگر با همه اون مسئول یا آقازاده هایی که با کاراشون باعث شرمندگی انقلابیها شدند جدی و بدون تعارف برخورد میشد الان کسی با برخورد قاطع و قانونی این فتنه گران و عواملشون هیچ مشکلی نداشت، حتی خانواده هاشون! چون این عین عدالته..!
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    10 13
    دوستت داریم جناب ذوالنوری
  • ترسو IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    20 7
    زشت ترین کار سیاست این است که می تواند احمق ترین آدمها را به عنوان خردمند ودانشمند به مردم تحمیل کند !!!
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    13 2
    پیروز واقعی مردم همیشه در صحنه هستند
  • مهلا IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    22 12
    آدما تا وقتی که نعمتی رو دارند قدر وارزش اون رو نمیفهمند مگراینکه اون نعمت ازشون گرفته بشه همه مردم حتی اگر معترض نیز هستند باید قدر امنیتی که خداروشکر توی کشور حاکم هست رو بدونند که حاصل خون هزاران جوان شهیدی هست که همه خانواده داشتند وهمه عزیز خانواده شون بودند. عوامل خیانتکار شبکه های خارجی ماهنوز یادمون نرفته که اوایل جنگ تحمیلی هشت ساله همین مدعیان حقوق بشر وسربازان کثیف شون چه بلایی سر دختران وزنان سرزمین آوردند ببندید دهان نجس تون رو .
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 2
    تو که سبک و سیاق مشخص است
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    15 10
    اغتشاشات اخیر محکوم به شکست مهسا امینی بدلیل تومور مغزی مرد و این ها مرگ معمول یک بیمار سرطانی را پیراهن کردند : خشت اول اگر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج
    • ناشناس ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 10
      اخه بیمار سی تن اسکن رو دیدی اگه توور داشت مشخص میکرد
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      7 4
      خیلی بیماریا قبل ازمرگ چون بدون علامت هستند بروزی که به پزشک مراجعه بشه ندرن مثل ازکارافتادن کلیه عزیزم ورزشکاراوبازیگرای بزرگی اینجوری بدلیل تداخل دارو یابیماری ناشناخته مرحوم شدن
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 4
      اثر جراحی مغز برای خارج کردن تومور کاملا مشخص بود.
    • مجید IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      37 2
      اون ناشناسی که حرف از سی تی اسکن میزنه، هر چی میکشیم تو این مملکت به خاطرمثل شما هاست که هر دروغی رو یا باور میکنین یا میدونین دروغه ولی پخشش میکنین چون خیانت کارین، این همه دختر رو بردن گشت ارشاد به هیچکدوم دست هم نزدن فقط تعهد گرفتن بعد یه دفعه تصمیم گرفتن این یه دونه رو بزنن؟؟؟ و امثال تو هم همچین چرتی رو باور میکنین
  • علی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    26 17
    آنهایی که به حجاب اجباری معترض هستند این خواسته امروزشان هست فردا اغشاش می کنند برای ازدواج سفید پس فردا اغتشاش می کنند برای ازدواج همجنس بازان روزی برسد اگر پدر مادری شکایت کنند که نره غولی دختر ما را برد پلیس پدر مادر را زندانی می کند می گوید قانون را زیر پا گذاشته ای دختر حق دارد
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      29 4
      دقیقا. در آمریکا هم اغتشاش و تظاهرت هست اما برای آزادی سقط جنین!
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    19 12
    اختلاس ها و دزدی ها رو کی باید جبران کنه؟
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      6 6
      عالی
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      30 6
      هر وقت به جای روسری برای اختلاس تحمع کردید و مثلا نرفتید دانشگاه تهران را در اعتراض به دستگیر کرباسچی اختلاسگر به آشوب بکشید به آن هم رسیدکی می کنیم. البته شما دزد حیا و عفت هستید. خیلی بدتر از دزد پول هستید.
    • به ۱۳:۰۹ - IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 3
      افتضاح. اشتباهی مثبت دادم
  • مصطفی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    13 11
    والا راست میگه. یک جور نقره داغشون کنید که نه قبلا کسی این کار و کرده و نه بعدا کسی این کار و بکنه.
  • ایرانی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    18 11
    چرا فکری به حال این فضای مجازی نمی کنن هر شهوت پرست پول پرست هر سیلبریتی خاعنی حرف مفت می زنه
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    8 8
    این آقای وکیل نیاز به تجدید کارآموزی و اختیار جدید برای آشنایی با قانون مجازات اسلامی و جرایم مشهود و وظایف ظابطین قضایی دارد
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 3
    سلام.به‌تیترهای‌خبری‌ذربین‌توجه‌کرده‌اید. مخصوصا‌دربخش‌ورزشی‌همانند‌رسانه‌های‌ محارب‌وبسیار‌شوم‌رفتار‌میکنند.
  • SE ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    10 5
    مرتبطین با احزاب خبیث را از پستهای دولتی و آموزشی باید حذف کرد
  • مطلع IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    9 8
    بارک الله به ذوالنوری
  • رضا IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    11 2
    نماینده های مجلس و مسئولین ارشد نظام از مردم بابت اینهمه مشکلات اقتصادی و اجتماعی عذرخواهی بکنند و مشکلاتی که در همه عرضه ها ایجاد کرده و رفع مشکل نکرده اند از مردم دلجویی بکنند
  • عماد IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    14 9
    اگه مجازات مالی سنگین تعیین بشه، در اغتشاشات بعدی کسی جلو نمی آد.
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      14 4
      از اموال ازبین رفته نترسید از اختلاص های کلا بترسید
  • حسن IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    15 12
    اقای زوالنوری اگه تووامثال توبفکرجیب ومعیشت مردم بودیدتوصحن مجلس برجام وپرچم امریکارواتش نمیزدید
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 4
      ترامء و بایدن مدافع حقوق بشر با برجام چکار کردن؟ نفهمی هم حدی داره
  • احمد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 4
    متاسفم
  • روح مطهر ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    10 9
    مردم معتقدترینند به انقلاب. برخی نفوذیهای لانه کرده در لباس دوست ضربات مهلکی به انقلاب میزندد ولی مردم جلوی اینها را هم میگیرند
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 6
      مردم خیلی مظلوم‌ هستن دو طرف میگن مردم در حالی که هیچ سودی به مردم نمیرسه
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      جلوی تخریب وکشته شدنشون بدست این زامبیارگرفته میشه سودنیست مکلات اقتصادی بخشیش جهانیه بخشیش بایدباشفافیت جلوی رانت ونجومی بگیری گرفته بشه نه باتوحش چون خواشته خوداونابرای فراره وهمه جای جهان اختلاس هست بخشیش هم بخاطرتحریم
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    37 12
    قوه قضاییه فشل نتیجه ای بهتر از این بجا نمی‌گذاره. این همه فریاد زدیم انگار نه انگار. علنا نوشته ها و گفته هاشون هیچگونه تفاوتی با شبکه های معاند وهابی بهایی صهیونیستی نداشت به خدا قسم وای قوه قضاییه خواااااااب!!! ما گفتیم اژه ای شده رییس قوه روزهای اوج و افتخارات این قوه خواهد بود نمی تونستیم این یک سال و اندی اهمال و بی خیالی و ولنگاری بذاره این ضربات جبران ناپذیر به نظام و کشور و ملت ببار بیاره!!!
  • علی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    15 9
    علاوه بر اغتشاشگران اگر راست میگید با سران فتنه اصلاح طلب هم برخورد قاطع بکنید.
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    8 2
    قدر این مردم را باید دانست
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    12 8
    به نظر سایت مشرق نیوز علاوه بر 44 سال انتظار تا کنون ، چند سال و شاید چند ده سال دیگر باید صبر کنیم تا شرایط برای برگزاری تجمعات مسالمت آمیز فراهم شود؟
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    9 9
    محرومیت اجتماعی و اقتصادی بزارید ببینید چطور رعایت کنن. مثلا - تا اصلاح نکردن یا تا مدتی خرید و فروش و ثبت اسناد نمی تونن بکنن - سقف تراکنش روزانه در حد 100 هزار تومن - محروم از تمام حقوق دولتی - محروم از تمام معافیت ها من جمله معافیت مالیاتی
  • حسین IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 1
    باور کنید برای سایت خبر آنلاین نظر می زاریم و دم خروس هاشو میگیم
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    9 8
    افرین برتو نماینده واما اغتشاشگران همان اصلاحطلبان شیطان صفت وشیاطین ضدانقلاب هستند
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    6 6
    افرین برتو نماینده واما اغتشاشگران همان اصلاحطلبان شیطان صفت وشیاطین ضدانقلاب هستند
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    6 4
    باید از تمام کسانی که به اموال مردم خسارت زدند تمام خسارتها را بین آنها تقسیم کرد و از آنان گرفت
  • کارشناس IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    6 6
    اگر انقلاب نمیشد ولگرد های سلبریتی چه کاره بودند
    • حرف حق IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 0
      ای گل گفتی خاوری و آقازاده های کانادا نشین و آمریکا و ... شیخ الاسلامی ها و ...هم نبودند
  • علی افصحی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 9
    امام خامنه ای ریشه های دشمنی دشمنان را بارها فرموده و اخیرا نیز به میلیون ها پیشکسوت فدایی ولایت گوشزد کردند که آرمان های الهی انقلاب دشمنی سردمداران استکبار و مزدورانشان از جمله وکلای سکولار چون وکیل تاج زاده فتنه‌ گر ، احزاب غرب گدا و سلبریتی های فاسد را برمی انگیزاند. انقلاب اسلامی اگر قرار بود با لاس زدن با حزب برانداز، وکیل بی سواد و ضد حقوق شیعی، سلبریتی فاسد و شاه جلاد و حامیانش، صدام و حامیانش ، منافقین و رنگین کمانی از خباثت ها و... اکتفا کند،به قدرت امروز جهانی اش نمی رسید و صدها هزار شهید نمی داد. وکیل بیسواد تاجزاده ، حزب سربازان اسرائیل غاصب در تهران، دمنده آتش فتنه می شوند اما برخی به جای نشان دادن اقتدار و برخورد قاطع قانونی، به چند توصیه اکتفا می کنند. در غرب وحشی فقط یک پلیس مورد حمله قرار می گیرد ماکرون آمده و فرمان سرکوب همه جانبه می دهد و آسیب زدن به پلیس را حمله به جمهوریت می داند اگر برخی نمی خواهند برخورد علوی با فتنه سازان بکنند حداقل برخوردشان را ازسران غرب وحشی در کوبیدن اراذل کپی کنند. تسخیر کنگره آمریکا یادمان نرفته همین یک سال و اندی پیش بود در آنجا با شورشیان ترامپی چگونه برخورد شد؟ اخر مگر می شود به حزبی که ضد احکام شرعی است یارانه احزاب پرداخت کرد؟ ای وای که تعلل ها چه هزینه هایی بر انقلابیون تحمیل کرده و می کند.اراذل را باید کوبید و نیز مدافعان اراذال را در هر کسوتی باشند.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    5 7
    آقا جان! نمیشه جلوی این فضای مجازی کوفت و زهرماری را گرفت. اسمش رسانه دیجیتال است اما در واقع رسانه دجّال (یعنی بسیار دروغگوی گمراه کننده) است. باید مقابل این سیل، سد محکمی ساخت.
  • رضا IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    5 7
    جناب ذوالنوری عزیز پیشنهاد خیلی خوبی است به شرطی که در اسرع وقت و توام با سختگیری رسیدگی شود و نتایج آن بدون هیچگونه مماشاتی در رسانه پخش شود تا هم قوت قلبی برای هموطنان عزیز باشد هم درسی برای خائنین به این آب و خاک که بفهمند هرگونه شراکت در این دست آشوب ها هزینه دارد
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    16 7
    واقعا برنامه مهران مدیری و یا رامبد... و به چه درد این ملت می خورد
    • مم IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 6
      شماکه خیلی بلدی ازاین به بعدبرو برنامه عروسکی بسازملت ببینند سرگرم بشن،مثل اونروزا که تلویزیون ۲تا کانال بیشترنداشت ونصف روزم تلویزیون برفک نشون میداد!بسم الله
  • TR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    11 5
    پس با استدلال شما تو این‌چهل سال،همیشه التهاب داشتیم که مجوز اعتراض مسالمت آمیز به کسی ندادن.
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 7
      من خودم چندین تجمع مسالمت امیز توشهرخودم دیدم باپلاکادروسکوت اینا یی که تخریب میکنن ومیکشند واتش میزنند هیچی بجزتخریب روقبول ندارن
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      20 5
      چرا. مجوز دادند. اما چون اغنشاش نشد برایتان ارزش خبری نداشت. ضمنا بله. کشوری که می خواهد مستقل باشد قطعا آرام رها نخواهد شد.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 3
    "حزب چپ اتحاد ملت اخیرا بیانیه دومش را در اشاره به حوادث اخیر کشور منتشر کرد." - - - - اگر عاقبت به خیری نباشه آدم اینجوری ازدانشجوی خط امام بودن به اینجا می رسه.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 5
    اول از حمله کنندگان به مردم که هزینه اش از جیب ملت پرداخت شد خسارت بگیرید تا بیایم سر خسارت تجمعات .
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 9
    باید مسئولان قصور کرده مجازات شوند.بخاطر عدم برخورد قاطع با آشوبگران.
  • صادق IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    14 9
    اگر اوائل هجمه علیه حجاب وعفاف از سوی اصلاح طلبان بهائیان بی وطن جاسوسان اسرائ بلی بموقع برخورد می‌شد شاهد این بی حرمتی ها وعرلده های کشی های ضداساامی و خسارات های مالی وجانی نبود
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    9 7
    صبح داشتم سایت ها را نگاه می کردم قیام میلیونی مردم در روز رسول الله بر علیه اغتشاش گر در تمام شهرهای کشور انجام گرفت جهت رضای خدا یه خط در سایت انصاف نیوز و سایت انتخاب نیوز و بقیه سایت های اصلاح طلب دیده نشد ولی دو تا بازیگر دست چندم کشف حجاب کرده بود سایت های اصلاح طلب و به خصوص سایت انصاف نیوز آن را بار ها باز نشر داد پس نتیجه میگیریم اینها وطن فروش هستن
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 4
      اون سایتها که خطشون مشخصه
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 6
    تشکر از مردم غیرتمند وپلیس فداکار و جان برکف، اما هم وطنان با غیرت نگران نباشید چون با دهان چند تا سگ ولگرد آب دریا نجس نمیشه.
  • حرف حق IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    7 6
    شما خودتون رو حق میدونید و مردم رو پشتتون میبینید
    • محمد IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 6
      ما در این اغتشاش یا هر چی که اسمشو میذارن اگه فحش خوردیم یا هر چی دیگه اگه از طرف بچه های بی تجربه یا برادران معترضان بوده عیبی نداره هم وطنمان هستند ولی پژاک و داعش و .....غلط میکنن تو دعوای ما شرکت میکنن
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 2
    جالبه اقای ذوالنوری نمیگه
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 9
    نمایندگان سریعا قانون تشدید جرائم اغتشاشگران را تصویب نمایند.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 6
    از چاپ این همه نظرات .......خسته نمی شوی مگر چقدر حقوق می گیری؟
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    11 7
    اسلام دین اعتدال است اگرمامسلمان وپیروپیغمبرخدا هستیم نباید با فکر کوتاه خود خیال کنیم که اختیاردار سرنوشت دیگران هستیم
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      38 7
      النبی اولی بالمؤمنین من انفسهم. سوره احزاب آیه6. پس اتفاقا پیامبر خود ولایت دارد بر همه مومنین و صاحب اختیار آنان است. مسلمانی هم که مومن نیست منافق است و ناچار باید ادای مومن را در بیاورد. اما جایی برای کافر حربی در جامعه اسلامی نیست. اسلام هم دین عدل است و نه اعتدال. عدل یعنی بی حجابی یک ظلم بزرگ در حق همه جامعه است و نتیجه ای نابودی اخلاق و فروپاشی خانواده ها نخواهد داشت.
    • احسان IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 7
      هم دریافت خسارات مالی وهم اشدمجازات
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 3
      بذاریم شاهرگمون وبزنن وبافحاشی وتهدیداموال عمومی وخصوصی رونابودکنن وپرستاروکادربهداشتی ورهگذروکسبه روشهیدکنن
  • امجدی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 8
    درود بر مشرق
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 6
    احسنت به آقای ذوالنوری
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 6
    من نمی دانم این آقایان که مطرح می کنند عاملان اغتششات باید خسارات ها را جبران کنند چرا به صراحت از سلبریتیها و سیاسون حامی اغتششات اسم نمی برند
  • پیام IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 6
    درود بر آقای ذوالنوری
  • مددی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 7
    منم موافقم که خسارات رو کسانی باید بدن که آسیب زدن
  • نادری IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 7
    اموال سلبریتیهایی که از اغتشاشات حمایت کردند رو مصادره کنید تا خسارتهای اموال مردم جبران شود
  • رامین فر IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 7
    درود بر آقای ذورالنور
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 3
    تاجزاده و تمامی هم حزبی ها و همفکرانش که از رنج مردم و آسیب مملک با صهیونیست و انگلیس همدل و خوشحالند بایستی محاکمه و به پرداخت خسارت وارده به کشور اعم از مادی و معنوی محکوم گردند
  • IRAN LOVE IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 5
    اکثر اینها اراذل و اوباشی هستند که بارها از نیروی انتطامی و پلیس این کشور زخم خورده اند تا امنیت به مردم برسد . همه عقدهاشان را داعشی وار بر سر ماموران که بدستشان افتاده خالی می کنند به بهانه اعتراض علیه حجاب . تو اعتراض داری چرا عابربانک و بانکها را خالی و دزدی از مغازه ها را انجام می دهید . به چشم خودم دیدم ریختن مغازهها را غارت کردند و کسی جرات نداشت جلوشون را بگیره چون چاقو قمه داشتند .
  • حمید IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 6
    احسنت به نماینده قم
  • مسلم AU ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 5
    این کارو با سلبریتیها کنید تا دیگه هرکی خواست علیه کشور حرف بزنه حساب کار دستش باشه و فکر نکنه علیه امنیت ملی هر کاری میتونه انجام بده و کسی کاری باهاش نداره
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 4
    موافق چمین مجازاتی ام
  • ایرانی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 3
    ببینیم و تعریف کنیم آیا اراده ای برای تنبیه سه لیتریهایی که شکم پر از بیت المال مسلمین کرده اند ولی وقیحانه در پازل دشمن دین و وطن و عزت و ناموس ملت بازی میکنند اقدام درخوری خواهد شد یا احکامی در حد لُپ کشیدن صادر خواهد شد شایدم اصلاً احضار هم نشوند تا خدای ناکرده خللی به کاسبی شریف وطن فروشان وارد نشود؟!!!
  • NL ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    5 5
    بیت المال کشور را به سلبریتی ها و فوتبالیست ها ندهید . این حقوق های نجومی آنها را هار کرده است .
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    8 1
    سلام بر همه دوستان، همه ایرانی ها جای خواهر و برادر ما هستن چه نظامی چه غیر نظامی. جدای از بحث این بنده خدا که خدا رحمتشون کنه، مسئله اصلی ملت وضعیت معیشته. بخدا قسم به بزرگی خدا قسم میخورم چندیم و چند بار این بنده حقیر بخاطر شرایط موجود خودم ارزوی مرگ کردم از خدا خواستم خدایا اگه صلاح میدونی مرگ من و برسون. عزیزان فشار خیلی خیلی زیاده من مستاحرم با کمترین حقوق با وام هیچ پس اندازی موندم که دندونهام فاسد شده برم دندونپزشکی عفونت کرده به اندام بدنم زده اصلا شاید چندین ساله دندونپزشکی و دکتر نرفتم. خدارو خوش نمیاد بخدا این درست نیست. حالا فرشض کنید اصلا من اغتشاشگر نباشم فرد خوبی نباشم اگه خلی بهشم فشارباید میرم وسط خیابون داد میزنم تورو خدا من و بکشید بزارید من بیشتر از زجر نکشم خواهش میکنم وضعیت و درک کنید.
  • ازاد IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 3
    اول و اخر خودتون و قانونای من دراوردیتون جیره خورای بی وجود
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 4
      پدرت اینجا نیست اوباش برو کف خیابون دنبالش بگرد :)
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 1
      بمیری بمونی ایران کاباروخانه فسادنمیشه
  • SE ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 3
    حدس من اینست که این جرثومه های فساد و اغتشاش چندین هزار میلیارد به اموال مردم و موال عمومی خسارت وارد کرده اند. این هزینه هنگفت باید به تناسب مشارکت در این آشوب و اغتشاش اعم از صحنه گردانی یا حضور در میدان سرشکن بشود و تا ریال اخر از این خائنین به کشور و تروریست ها ستانده بشود. البته این فقط بعد مالی داستان است از بعد هزینه و خسارت فراوان و غیر قابل محاسبه معنوی به کشور فقط و فقط برخورد سخت قضایی از زندان با اعمال شاقه و کار سخت تا اعدام آدمکش های تروریست داعشی لازم و ضروری است.
  • آرمان IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 3
    شما که میگید یک مسئله کوچک بوده و مرگ طبیعی بوده،چرا همون اول نیومدید به خانواده طرف بگید یک پزشک و نماینده قانونی همراه خودتون بیارید پزشکی قانونی و فیلم هم بگیرید و اگه غیر از مرگ طبیعی چیزی بود بیاید به مردم با فیلمش نشون بدید؟ چرا ۴تا نماینده نفرستادید با مردم عصبانی صحبت کنن و آرامش بیارن؟
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      بیانیه پلیس وپرونده های پزشکی وعکس احیای قلبی وتنفسی روندیدین منتها بحدی اتش بیاری ویارکشی سلبریتیهاومصی ورجوی پهلویهاوکموله ودموکرات وداعشی وبن سلمان بودکه پلیس انگلیس وفرانسه هم تلفات داده وخودضدانقلاب همدیگه روزدند وفحاشی کردن بماند ازپلیس واورژانس وقتل وسوزاندن ومجروحیت وفحاشی وتخریب اموال عمومی وخصوصی که شد
  • ناشناس IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 4
    مرگ سیاه بر مهران مدیری؛ علی کریمی وکتایون ریاحی منافق و ضدانقلاب
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 5
    کامنها رو که میخونی بغضت میگیره .یه مشت داعشی ریختین واسه خودتون میبرین ومیدوزین؟؟؟!!!
  • مهالی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 4
    بنظرم فتنه این قائله را پزشکیان ضدانقلاب نماینده مجلس انداخت باید ایشان محاکمه و همانند میرحسین در خانه زندانی شود خیلی ایشان منافقانه صحبت می‌کند احتمالا نفوذی باشد
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 4
    موافقم شروعش ازخاتمی وکریمی ومدیری لطفا قوه محترم قضائیه تسریع نمائید
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 1
      چشم آدرس بدید ما تو مسیریم ..........
  • شمالی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 5
    حاج آقای ذلنوری شما که دستتان باز است نزارید نفوذی هایی مثل پزشکیان در مجلس نفس بکشند اینها منافق هستند باید اینها را محاکمه و به سزای اعمالشان برسانید
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 4
    حزب اتحاد ملت یا پاتوق سرمایه های صهیونیستی؟؟؟؟
  • مسعود قاسمی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    5 19
    درست است قانون شکنی خوب نیست اما مگر ظابط قضایی حق برخورد غیر قانونی را دارد ما در تصویر ها دیده ایم واین برخورد مایه تاسف است انقلاب کردیم که ضرب وزیر نباشد وبراساس اخلاق اسلامی برخورد کنیم ما که در بطن جامعه هستیم خیلی بی عدالتی ها وظلم ها را می بینیم
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 3
    مجازاتی در کار نیست آنها هم خوب می دانند
  • شهرام IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    تنها مورد مغفول سیره رسول الله و امیرمومنان و باقی ائمه معصوین است با دو مقوله خوشنت بر علیه و توحش بر علیه که بنده در تحقیق در کتب تاریخی جایی از ایشان در تائید خشونت یا توحش ندیدم پس لازمست مطالعه سیره و روش امامان را مطالعه کنیم بعد .....
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 3
    فعلا که با قطع اینترنت دارن مجازات میشن
  • شهرام IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 2
    ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ امیدورام با این متنت در محشر خدا حاضر بشی و بگویند بلند بخوان و.......
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    6 3
    اولا" باید تاج زاده ، موسوی ، کروبی ، فائزه هاشمی رفسنجانی ملعون و حسن روحانی ، ... را محاکمه کنند ثانیا" با آشوبگران ، اغتشاشگران و اراذل و اوباش با جدیت و قاطع برخورد شود و تمامی خسارات وارده به بیت المال را از آنها و والدین آنها تا ریال آخر گرفت و کمترین حکم برای آنها حبس ابد صادر کرد. چه دفعه اولش باشه و چه دفعه ی دوم . البته آنهایی که دفعه ی دومشان هست بیشتر محکوم کنند. ببینم دیگه دفعه بعد کسی جراءت میکنه تو خیابان بیاید.
  • علی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 2
    حداقل یک بار خسارت واقعی را اعلام کنند تا بدونیم چند سال باهاش میشه به چند خانوار کمک کرد.
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    16 4
    من اگه بودم این دخترانی که بی حجاب بودن و جمع می کردم می بردم توی یک ساختمانی بعد بهشون یک نوشیدنی خواب اوری موقع ناهار میدادم وقتی که همه خوابیدن سر همه رو ماشین دو میکردم بعد حنا می مالیدم سرشون خخخخخ
  • علی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 3
    سلام،اتفاقا تنبیه به حقی است و باید هم این طور با این قشر جامعه برخورد بشه تا بفهمند آنها اختیار دار جان و مال مردم نیستند که بزنند خراب کنند و بکشند و بعد تبرئه بشوند و تمام
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 2
    سلام اول از سر شبکه های داخلی که فتنه 88و بعد چه وچه وتا انروز رو دریت کردن بروید چون در دسترس ترند مثل ممدخاتمی موسوی تاج زاده حجاری کروبی بازم بگم یا میشناسیدشان ومثل بخشیده گان دستگیر شده همان زمان88 که درقاب تلویزیون اوردین اینها رو وتوبه کردن چه توبه ای گفتند توبه گرگ مرگ است مثل سعید شریعتی که الان دیگر گرگ چه عرض کنم گرگها شده برای خودش تازه همبن تلوزیون انقلاب بهش تریبون هم میدهد خدا وکیلی با همشون قاطعانه برخورد کنید با این شل کن سفت کنهای بینورد جبهه انقلاب رو از خودتون مایوس نکنید وبدانند که را قران واسلام به تار موئی میرسد ولی هرگز هرگز هرگز پاره نخواهد شد به حول وقوه الهی وما مردم تا آخربن قطره خون خود پشت این نظام ورهبری امام خامنه ای خواهیم ماند. لبیک یا حسین .ما ملت امام حسینیم به یاد سردار شهید جبهه مقاومت شهامت وشجاعت سردار حاج قاسم سلیمانی ایران حرم است
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 3
    خواهشا یه نگاه به نفت اندازی های اذر جهرمی بندازین داره سر ماهواره اینترنتی مردمو تحریک میمنه
  • مهندس IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 1
    خوبه ادم نون بازوشو بخوره نه؟؟
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 3
    درود بر ذوالنور
  • عبودی از خوزستان IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    5 3
    مرگ بر سلبریتی های خائن و وطن فروش،لعنت خدا برشماها،،ننگتان باد
  • نازنین IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 2
    فعلن که گفتن باجوانان کاری نداریم بااونایی که خبرنداشتن کاری نداریم من موندم میخوان کی رومجازات کنن حتمن عمه ی من
  • هادی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    7 2
    محاکمه سلبریتی ها مصادره اموال سلبریتی ها یعنی میشه اموال کریمی،مدیری،پزشکیان......مصادره بشه و به ضررکنندکان اغتشاشات برسد
  • ح IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 1
    نمی دانم این همه حرف وپیشنهاد بعضی مسولین واشخاص صاحب منسب که یکیش هم اجرایی نمی شود ویا وعده دادن به مردم که اجرا یی نمی شود چرا مطرح می کنند کم حرف بزنید وبیشتر به شرع وقانون عمل کنید تا وضع کشور خوب شود وپیشرفت کنیم
  • ح IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    نمی دانم این همه حرف وپیشنهاد بعضی مسولین واشخاص صاحب منسب که یکیش هم اجرایی نمی شود ویا وعده دادن به مردم که اجرا یی نمی شود چرا مطرح می کنند کم حرف بزنید وبیشتر به شرع وقانون عمل کنید تا وضع کشور خوب شود وپیشرفت کنیم
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 2
    اساسا اول وآخرش اغتشاش برای پول و...هست
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    5 2
    هزينه ميلياردي خسارت ها را بايد همانهايي که از اشوب حمايت کردند بپردازند يا همان سلبريتي هاي خارج نشين بايد اموالشان در ايران ضبط شود من به شخصه با فردي که شمشير و اسلحه کشيده و علنا اد م ميکشد جايي براي رافت اسلامي نميبينم ماد امي که بخواهيم مماشات کنيم وضع همين است هر چند سال يکبار همين بساطه تا زماني که افراد تاوان و هزينه براي کارشون ندن ادامه ميدن
  • دادا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 2
    حق مردم رو از حلقوم سلبریتیا بیرون بکشید
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 2
    مشکل اساسي از برخي مسولان ساده لوح و زود باور است که براي سلبريتي ها حاشيه امن ايجاد کرد ند
  • نادر IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 1
    متاسفم برای اصلاحطلبها سرمایه های اسراییل در ایران
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    5 1
    سلبریتی ها باید تاوان بدهند از کتایون ریاحی تا کارگردانان معلوم الحال نویسنده و امضاکننده ی بیانیه ی تفنگت را زمین بگذار ..
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 1
    اون ۳۰ میلیاردی که بابت برنامه به دردنخور دور همی گرفتی حرومت باشه
  • . IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 1
    چقدر مردم باید تاوان این اغتشاش گرا ها رو بدن بابا بسه این قدر مصالحه کردن .به خدا این افراد شرورن
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 1
      شرور کسانی هستن که خودشون رو شبیه مردم عادی در میارن قرآن آتش میزنن میندازین گردن مردم اینو فردی گفته که هشت سال رییس جمهور ایران بوده
  • احمد IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 1
    یکی از اولین ها که باید مجازات شود همکار شما در مجلس استاد پزشکیان هست که در برنامه زنده نشر اکاذیب کرد. خسارات شهر تبریز رو باید برای این آقا فاکتور کرد.
  • حمید IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    اینستاگرام تلگرام و واتساپ رو در جهت سانسور فیلتر کردید،اینجا که فقط می نویسیم
  • محمدبهرامی بلوچ IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 1
    ببرید به منطقه محروم یا سرمایه گذاری کنندیاکار کنند البته بجای زندان از همه متهم ها بیگاری بکشند مصوبه ای که بعضی از قضات کشور واقعا دارند برای روستاهای مناطق محروم فرشته نجات شده اند
  • سعید IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    قانون خوبی هست به شرطی که برای همه یکسان انجام شود
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 1
    خدا لعنت کنه خاتمی رو... تمام گرفتاریهایی ایران میوه درختیه که بذرش در سال 76 توسط خاتمی و اذنابش کاشته شد... اونایی که عاقل بودن همون زمان میدونستن این بی ....چه بر سر این مملکت آوره....
  • حمید IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 5
    کامنت قبلی را منتشر نکردی این را هم که منتشر کردی سانسور کردی ،حیف وقت که زیر اخبار شما کامنت بزاریم،بعد از این برای هر خبری که منتشر می کنید خودتون بشینید با دوستان نظر بدید یکطرفه و حق به جانب
  • اکبر IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    کسانیکه تخریب کردن باید از جیب خودشون خسارت بدهند و به صورت طولانی مدت چرا مردم خسارات اینها را بدهند.مجازات بسیار خوبیه اینا بازندان و شلاق آدم نمیشن ولی با پول مطمئنا آدم میشن تا آخر عمرشون باید کار کنن و خسارات مردمو بدهند
  • حمید IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    حال خرابی دارم،کاش میشد یکی ما را از این کابوس بیدار کنه
  • محمد IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    حزب اتحاد م ملت را منحل و اعضای آن را تمام و کمال بازداشت کنین و محاکمه قاطع کنین تا درس عبرت بشه و دیگه کسی از آشوبگران حمایت نکنه به بهانه های آزادی و حجاب و مردم.
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    عالی بود
  • مهندس IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    شرافت داشتی مشرق همه کامنت ها رو پخش میکردی....از شما نخواهیم گذشت باید جواب پس بدید سر پل صراط
  • علی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    یکی از سیاه ترین حکومتهای تاریخ رژیم محمدرضا پهلوی بوده است. همه خانواده شاه غرق در فساد جنسی و مالی بودند.ساواک یک سیستم شکنجه بود چنان شور و وحشتناک 'که خود غربی ها به آن معترض شدند. ژاندارمری شاه یک سیستم فاسد که روستاها را به صلابه کشیده و نفس از همه روستائیان بریده بود حاکمیت غرب و اسرائیل هم که ظاهر من الشمس بود. خوب در برنامه شیوه تلویزیون 'دیشب' یکی از سران و نظریه پردازان اصلاح طلب نظام جمهوری اسلامی را با رژیم شاه مقایسه میکرد!! این مجموعه ؛ کیانند؟
    • حمید IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 1
      برای این اراجیف سند داری یا از باد معدت می نویسی
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      باج دادن نفت ایران وکاپتلاسیون اوردن ساواک واجرای اخرین متدشکنجه وفحاشی روی مردم بالارفتن تورم بی سابقه باوجودفروش بیش ازیک میلیون وصدهزاربشکه که باج به انگلیس بود کاپتالاسیون وجشنهای 2500 ساله باان همه خرج دادن وام بی حساب به شیوخ مرتجع وهمکاری باارتش امریکابرای بمباران شیمیایی ناپالم وعامل زرددرویتنام کله پوک اونایی که توانگلیس وفرانسه پلیس وهندی وپاکستانی وگروههای یگه روبافحاشی زخمی میکنند
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    حداقل دیه کشته شدگان هم باید از اینها اخذ گردد .
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    پيشنهاد منطقي ،مشروع ودرس آموز براي مهيجان وجانيان اغتشاشات است.قوه محترم قضائيه اين گوي واين هم ميدان بسم الله حكمت وشجاعت ورعايت حقوق عمومي وخصوصي را اثبات كنيد
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    خدا رو شکر که آتش فتنه خوابید.
  • محمدایوب IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    خواهشاً حرف نزنید عمل کنید
  • محمدایوب IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    بودجه مردم نباید این ارازل زندانی ومفت بخورند باید کارکنند درزندان هزینه اشان را بپردازند ویا خانواده آنها بدهند هزینه وخسارت ها تقسیم بین دستگیر شدگان به نسبت جرم لطفا جناب اژه ای هم بعداً برای دلجویی به زندانها تشریف نبرند
  • مهدی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    4 0
    حجاب قانون خدا ست
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    شفاف سازي كنيد
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 0
    اینکه چهار نفر برن یک اطاق اجاره کنن و یه حزب شش نفره تشکیل بدن ،خیلی خنده داره خنده دار تر اینه که این حزب ها طی سال هیچ جلسه ای ندارن ، فقط وقتی بی بی سی یا اره اینترنشال عربستان فراخوان میده این حزب های ابکی فعال میشن، جک بزرگتر اینه که اینارو هیچ کس نه دیده و نه فعالیتی داشتن ، ولی از طرف ملت ایران و هم سو با بی بی سی اعلامیه صادر میکنن، به این افراد باید گفت خ....خودتون و پدر جدتونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس