کادر درمان با اتکا به دوران دفاع مقدس در برابر کرونا ایستادگی کرد

وزیر بهداشت گفت: مدافعان سلامت با اتکا به روحیه ایثار و از خودگذشتگی در هشت سال دفاع مقدس، توانستند در دوران کرونا تن به آتش بلا بسپارند.

به گزارش مشرق، بهرام عین‌اللهی، در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، نوشت: هفته دفاع مقدس، جلوه گاه برجسته‌ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. روشن‌ترین صفحه از این دفتر نورانی نیز، یاد و خاطره شهیدان و خون‌های مطهری است که در پای شجره طیبه انقلاب اسلامی ریخته شد.

سلام خدا بر شهیدان و بر شهید دادگان و بر همه ایثارگران و بر پیشوایان آنان، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی.

حماسه هشت ساله دفاع مقدس، پیروزی را به ملت شریف ایران هدیه کرد و خون مقدس اسوه‌های ایثار و شهادت، حقانیت جمهوری اسلامی را در جریده تاریخ به ثبت رساند.

پیام روشن شهدا و ایثارگران آن است که هر جا برای قرب و رضای الهی تلاش خالصانه شود، پیروزی و سربلندی به دنبال دارد.

همین روحیه از خودگذشتگی، حضور در میدان‌های دشوار و فدا کردن منافع شخصی در برابر آرمان‌های انقلاب اسلامی موجب شد که جامعه سلامت کشور در هشت سال حماسه پایداری و مقاومت با برپایی بیمارستان‌های صحرایی و هزاران پست امداد و اورژانس در محورهای عملیاتی و همچنین اعزام رزمندگان خود، همپای دلاورمردان عرصه نبرد، از خط مقدم تا بیمارستان‌ها، التیام بخش آلام و جراحات مجاهدان فی سبیل الله باشند و در این راه مقدس، هزاران شهید عالی مقام را به پیشگاه الهی و به ملت ایران تقدیم نمایند.

اتکا و تأسی به همین سرمایه عظیم سبب شد تا در ایام همه گیری کرونا مدافعان سلامت با روحیه اخلاص و دلدادگی حاصل از فرهنگ ایثار و شهادت، تن به آتش بلا بسپارند و با حفاظت از هم میهنان خود در برابر هجوم این ویروس منحوس، حماسه‌هایی به زیبایی ایام دفاع مقدس بیافرینند.

ملت ایران خاطره پاک فرماندهان و رزمندگان خداجو و اسوه‌های ایثار و مجاهدت خود از شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت را که درسنامه ای از فداکاری و عمل به مسئولیت الهی است، همواره زنده نگاه خواهد داشت و راهشان را تا ابد با گام‌های استوار خواهد پیمود. ان شاالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • م IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    آقای وزیر این حرفها پشه ای برای کادر درمان ارزش ندارد....... فوق العاده خاص پرسنل کادر درمان چه شد.....؟
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      خورده و پرستاران اخراج شدند و به اخراجی حقی تعلق نمی گیرد
  • پرستار IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    نامه خاص رو امضاء کن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس