کد خبر 1420311
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی

هزاران نفر از شهروندان فلسطینی برای اقامه نماز صبح در مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی شهر الخلیل، واقع در کرانه باختری حضور یافتند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هزاران نفر از شهروندان فلسطینی به درخواست شخصیت های دینی و اسلامی برای اقامه نماز صبح در مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل حضور یافتند.

شخصیت‌های دینی و اسلامی و گروه‌های فلسطینی روز گذشته طی فراخوان‌هایی خواستار حضور گسترده فلسطینیان در نماز صبح و جمعه مسجد الاقصی به منظور مقابله با توطئه‌های شوم اشغالگران علیه این مکان مقدس شده بودند.

صهیونیست‌ها تصمیم دارند به مناسبت اعیاد یهودی به طور گسترده و دسته‌جمعی به مسجد الاقصی یورش برده و آیین های تلمودی را در داخل آن بجای آوردند.

همچنین گروه های مقاومت فلسطین نیز خواستار حضور گسترده شهروندان کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در مسجدالاقصی شدند.

بر همین اساس، جنبش حماس رژیم صهیونیستی را مسئول کامل هر گونه تعرض به مسجدالاقصی دانست و تاکید کرد که این رژیم با اقدامات خود کل منطقه را به سمت جنگ دینی سوق می دهد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» از کشورهای اسلامی و عربی و همه انسان های آزاده جهان خواستار مداخله فوری برای حفاظت از قدس اشغالی و مسجدالاقصی شد و بر پایبندی به دفاع از حقوق ملت فلسطین با تمام ابزارهای ممکن تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس