شاه انگلیس

در ویدئوی جدید که گفته می‌شود مربوط به مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس است، جانشین وی در اقدامی نژادپرستانه و بدون حتی حفظ ظاهر، از دست دادن با یک مرد سیاه‌پوست حاضر در جمعیت خودداری می‌کند .

به گزارش مشرق، ویدئویی از «چارلز سوم» شاه جدید انگلیس منتشر شده که او را در حالی نشان می‌دهد که از دست دادن با یک مرد سیاه‌پوست امتناع می‌کند.

در این ویدئو، او پس از دست دادن و خوش‌وبش با جمعیتی که برای مراسم خاکسپاری ملکه خارج از کاخ باکینگهام شرکت کرده‌اند، در اقدامی نژادپرستانه از دست دادن با یک مرد سیاه‌پوست آفریقایی خودداری می‌کند و او را نادید می‌گیرد و بعد به دست دادن با سایر افراد سفیدپوست ادامه می‌دهد.

این اقدام پادشاه جدید انگلیس، واکنش‌ها و بحث‌های زیادی را در شبکه‌های مختلف اجتماعی برانگیخته و بسیاری او را یک نژادپرست سرسخت توصیف کرده‌اند. اقدام وی همچنین خشم کنیایی‌ها را به دنبال داشته است.

چارلز سوم که بعد از فوت مادرش ملکه «الیزابت دوم» به پادشاهی انگلیس رسیده به خاطر گاف‌های متعددش در روزهای گذشته جنجالی شده و برای بسیاری یاد و خاطره پدرش، شاهزاده «فیلیپ» را زنده کرده است.

شاه انگلیس پیش از این، روز ۱۰ سپتامبر هم هنگام امضای چند سند رفتار تحقیرآمیزی با خدمتکارانش داشت که این مسئله بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. در فیلم‌ها و تصاویری که کاربران منتشر کرده‌اند او با دندان‌های به‌هم‌فشرده و رفتار غضب‌آلود از یکی از دستیارانش می‌خواهد که چیزی را از سر راهش بردارد.

چارلز علاوه بر این گاف‌ها، در شرایطی وارث تاج و تخت شده که نامش با رسوایی‌های متعددی گره خورده است. به عنوان مثال، ماه پیش روزنامه تایمز گزارش داده بود  پرنس «چارلز» شاه آینده انگلیس کیف پولی حاوی یک میلیون پوند از بستگان «اسامه بن‌لادن» رهبر پیشین گروه تروریستی القاعده دریافت کرده است.

این روزنامه انگلیسی نوشت، پرنس چارلز شخصاً این مبلغ را از «بکر بن‌لادن» و برادر او دریافت کرده است که هردو برادران ناتنی رهبر القاعده و مغز متفکر حملات یازده سپتامبر هستند.

زندگی شخصی چارلز و ازدواج او با پرنسس دایانا، شاهدخت ولز هم درگیر فراز و نشیب‌های متعددی بود. دایانا و چارلز سال ۱۹۸۱ نامزدی‌شان با یکدیگر را اعلام کردند، اما این ازدواج به دلیل روابط عاشقانه‌ای که چارلز پیش از زندگی با دایانا داشت دیری نپایید و آنها در سال ۱۹۹۲ از هم جدا شدند. چارلز در این مدت رابطه‌اش را با «کامیلا پارکر» آغاز کرد و بعداً هم اعتراف کرد که با کاملیا رابطه عاشقانه داشته است.

بعدا دایانا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که همسرش چارلز، همزمان با او به صورت پنهانی با کاملیا پارکر هم در ارتباط بوده و یکی از دلایل جدایی‌شان همین موضوع بوده است. دایانا سرانجام اوت سال ۱۹۹۷ در یک تصادف مشکوک رانندگی کشته شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    23 0
    چشم اون سیاه پوست ساده لوح کور! میخواست پانشه بره تبریک به چارل ز. تکلیف چارلز که معلومه.
    • کورش IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      1 0
      اینا ذاتشون کثیف تر از این حرفاس بقیه کارها که انجام میدم جلوی دوربین
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    5 0
    عجب ضایع
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    8 1
    مشکل خریت اون سیاه پوست بود که رفته اونجا وگرنه خاندان سلطنتی جنایتکار انگلیس که وضعشون مشخصه
  • لیلا IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    2 10
    عمدی در کار نبود حواسش پرت شد
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      2 0
      واقعا خخخ
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    10 0
    اون سیاهه مثل غربگداهای ماست کشورش رو غارت کردن امثالش رو برده بازم لب و لوچه اش برای چشم ابی ها بازه ! پس جهندم !
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    5 1
    بد جوری خورد تو پوز مشکی متالیک.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس