پلوسی: به روسیه درباره استفاده از سلاح هسته ای هشدار می دهیم

رئیس مجلس نمایندگان سفر مداخله جویانه خود به ارمنستان در بحبوحه تنش های تازه این کشو و جمهوری آذربایجان را با اهداف واهی توجیه کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا موضع گیری مداخله جویانه خود در تنش های قره باغ را با تعهد دولت متبوعش به موضوع ثبات در ارمنستان تفسیر کرد.

« نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، که قرار است تا ساعاتی دیگر برای سفری احتمالا جنجالی راهی ایروان شود، امروز شنبه در توجیه این اقدام خود مدعی شد که سفر هیئت کنگره به ارمنستان نمادی از تعهد واشنگتن به امنیت و دموکراسی ایروان است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه آورد که در این سفر حمایت دولت آمریکا از حل و فصل دائمی مناقشه قره باغ را به دولت ارمنستان ابلاغ خواهد کرد.

پلوسی در ادامه ادعاهایی را هم علیه روسیه مطرح کرد و گفت به روسیه درباره بکارگیری سلاح هسته ای در جنگ با اوکراین هشدار می دهیم.

ادعاهای پلوسی علیه روسیه همسو با ادعاهایی است که پیشتر از سوی رئیس جمهور آمریکا عنوان شد. «جو بایدن»، که کشورش از عوامل موثر در آغاز و ادامه جنگ در اوکراین است، در اظهارنظری مدعی شد روسیه در صورت استفاده از سلاح‌های هسته‌ای شیمیایی یا تاکتیکی در اوکراین با عواقب بین‌المللی مواجه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایوب IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 0
    خانوم بلا اینجا دنبال چی هستش
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    یک طرف لمپنی مانند ترامپ و طرف دیگر یک مشت خنگ و خرفت مانند پلوسی و بایدن نماد تمامیت آمریکای امروز هستند. البته نباید از دنائت و خباثت این کثافتها غافل شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس