کد خبر 1418434
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کشته شدن دادستان کل لوهانسک و معاونش در انفجار بمب

رئیس‌ جمهوری خلق لوهانسک امروز (جمعه) از کشته شدن دادستان کل این منطقه و معاونش بر اثر وقوع یک انفجار خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری راشاتودی، "لئونید پاسچنیک" رئیس جمهوری خلق لوهانسک اعلام کرد: "سرگئی گورنکو" دادستان کل این منطقه و "اکاترینا استگلنکو"، معاون وی در این اقدام تروریستی کشته شدند. دفتر کار این دادستان تخلیه شده است. همچنین این انفجار به واسطه یک بمب دست ساز بوده است.

رئیس جمهوری خلق لوهانسک همچنین با اشاره به این انفجار دولت اوکراین را به مدیریت این حمله متهم کرده و گفت: آنها تمامی خطوط قرمز را رد کرده‌اند.

وی افزود: رویداد امروز یکبار دیگر تایید کرد که دولت کی‌یف با ریاست جمهوری ولودیمیر زلنسکی یک دولت تروریستی است. آژانس های مجری قانون به دنبال عامل بمب گذاری هستند.

ویدئوهای منتشر شده از این انفجار در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که این رویداد باعث تخریب طبقه سوم ساختمان محل کار این دادستان شده است.

جمهوری خودمختار لوهانسک همراه با جمهوری خلق دونتسک اواخر فوریه سال جاری میلادی و پیش از آغاز حمله روسیه به اوکراین، توسط مسکو به عنوان مستقل شناخته شد.

امروز همچنین یک حمله موشکی از سوی اوکراین به دفتر دولت حامی روسیه در شهر خرسون در جنوب این کشور صورت گرفت که در جریان آن یک کارمند کشته و یک مقام دولتی نیز مجروح شد.

در جریان وقوع یک حمله دیگر از سوی  اوکراین در شهر والویکی روسیه، نزدیک به مرز اوکراین، یک غیرنظامی کشته و دو تن دیگر نیز مجروح شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 0
    آخی ، چی شد
  • عمو IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 0
    تحمّل بیش از حد روسها هنوز به مهاجمین و تجّار مرگ که حتی در خاک روسیه به تجارات مربوط به جنگهایشان مشغولند درس عبرت نداده،حرفها حتّی بدون اطّلاعات کافی از جزئیات بسیار است ولی عاقبت بسیار کثیف و سختی در انتظار بسیاریست.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 0
    شما هم خط قرمز اونا رو رد کنید، جنگه ,

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس