کد خبر 1418140
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
آخرین تمهیدات برای زائران اربعین در مرز مهران

استاندار ایلام جزئیات آمار ورود و خروج زائران از مرز مهران را تشریح کرد و گفت: مشکلی برای جابجایی زوار نداریم.

به گزارش مشرق، حسن بهرام نیا صبح پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دیشب تا ساعت ۱۲ شب حدود ۱۴۶ هزار زائر از مرز مهران وارد خاک ایران شدند و خروجی هم ۴۲ هزار زائر بوده است.

وی افزود: از بامداد امروز تا به این لحظه نیز نزدیک به ۴۰ هزار زائر وارد خاک ایران و حدود هفت هزار نفر نیز از مرز مهران وارد خاک عراق شده‌اند.

استاندار ایلام ادامه داد: پیش‌بینی‌های لازم توسط ستاد اربعین کشور و استان صورت گرفته بود و مشکل انتقال زائرین را به شهرها و استان‌های مقاصد خود نداریم.

وی ادامه داد: به‌اندازه کافی اتوبوس در پارکینگ اربعین و برکت با نرخ‌های مشخص مستقرشده است و همچنین تعدادی خودروی ون را هم به‌صورت صفرکیلومتر وارد پارکینگ برکت کرده‌ایم.

بهرام نیا بیان کرد: با توجه به این‌که دمای هوا در شهر مهران هم کاهش پیداکرده از عزیزانی که قصد تشرف به عتبات را دارند رسماً دعوت می‌کنیم که از این فرصت استفاده کنند.

وی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای خدمات‌رسانی به زائران پای‌کار هستند.

استاندار ایلام با بیان اینکه حدود ۱۰ شهرستان این استان زائرپذیر هستند، یادآور شد: مردم همه این شهرستان‌ها با روی باز و گشاده از زائران پذیرایی می‌کنند به‌خصوص شهر ایلام و مهران که از مردم کمال قدردانی و تشکر را دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضایی س IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    4 0
    این آمار دروغ است البته با احترام به مرکز آماری ایران خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس