کد خبر 1417993
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
اعتراض بایرنی‌ها به تأثیر مرگ ملکه بر فوتبال

هواداران بایرن مونیخ با در دست گرفتن بنرهای اعتراضی در استادیوم، خشم خود را از تعویق فوتبال به علت مرگ ملکه الیزابت دوم ابراز کرده و واکنش یوفا را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، طرفداران بایرن مونیخ در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا در آلیانتس‌آرنا با بنرهای خود از مسئولین درخواست «احترام» کردند.

شاگردان یولیان ناگلزمن با نتیجه ۲-۰ تیم ژاوی را شکست دادند تا ثابت کنند که یکی از بهترین‌های این رقابت‌ها هستند. و در کنار ایجاد یک محیط خصمانه برای بازیکنان بارسا، هواداران بایرن هم با اعتراض به تاثیر درگذشت ملکه بر فوتبال سر و صدا راه انداختند.

فوتبال بریتانیا آخر هفته گذشته به دلیل سوگواری برای ملکه الیزابت دوم متوقف شد. و بازی‌های اروپایی نیز تحت تاثیر قرار گرفته به طوری که بازی رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا با ناپولی ۲۴ ساعت به تاخیر افتاد.

در همین حال، بازی خانگی آرسنال در لیگ اروپا مقابل آیندهوون در روز پنجشنبه به دلیل کمبود افسر پلیس لغو شد. و هواداران بایرن این وظیفه را بر عهده گرفتند تا در مورد تاثیر این اتفاقات بر هواداران اعتراض کنند. آنها بنری را پشت دروازه در دست گرفتند تا حمایت خود را از هوادارانی که تحت تأثیر این تعویق‌ها قرار گرفتند، اعلام کنند.

روی این بنر نوشته شده بود: «تاخیر و لغو بازی لحظه آخری به دلیل مرگ یک فرد سلطنتی!؟ به هواداران احترام بگذارید!»

اعتراض بایرنی‌ها به تأثیر مرگ ملکه بر فوتبال

به گزارش ESPN تاخیر بازی رنجرز و ناپولی نقش اساسی را در خشم هواداران بازیکنان بایرن داشته است. بازی در گلاسکو هیچ طرفداری در خارج از خانه نخواهد داشت و هواداران رنجرز نیز اجازه حضور در بازی برگشت در ناپل را ندارند.

طرفداران بایرن در موضوعات اجتماعی و سیاسی مرتبط با فوتبال همواره در صحنه حاضر شدند و اعتراضات خود را به گوش همه رساندند. آنها در مارس ۲۰۱۷، در اعتراض به قیمت بلیت سفر به آرسنال، بنر در دست گرفتند و زمین امارات را با دستمال توالت پوشاندند. و آنها همچنین چند ماه بعد در اعتراض دیگری مبنی بر گرانی تماشای مسابقات، زمین اندرلخت را با پول جعلی پوشاندند. و زمانی که در فوریه ۲۰۱۹ به آنفیلد رفتند تا با لیورپول روبرو شوند هم همین کار را کردند و بنری در دست گرفتند که روی آن نوشته شده بود: «طمع حد و مرز نمی‌شناسد.»

ماه بعد، بایرن جریمه شد، زیرا هواداران بنری در انتقاد از VAR به نمایش گذاشتند که روی آن نوشته بود: «فوتبال مدرن احساسات را می‌کشد. لعنت به VAR، لعنت به یوفا.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    0 0
    دمشون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس