کد خبر 1417738
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
«اسرائیل» سرنوشتی جز نابودی ندارد

رژیم صهیونیستی به هر دری می‌زند تا خود را از انتفاضه سوم فلسطین نجات دهد و حتی تشکیلات خودگردان فلسطین را مقصر می‌داند که در کنترل وضعیت امنیتی، کوتاهی کرده است.

به گزارش مشرق، رژیم موقت صهیونیستی به هر دری می‌زند تا خود را از انتفاضه سوم فلسطین نجات دهد و حتی تشکیلات خودگردان فلسطین را مقصر می‌داند که در کنترل وضعیت امنیتی، کوتاهی کرده است.

روزنامه «رأی الیوم» با مقدمه فوق به بررسی عجز صهیونیستها در برابر انتفاضه سوم فلسطین پرداخت و نوشت، از قطر خواسته شده است که برای توقف طوفان انتفاضه، همکاری کند و با مصر، تماسها و رایزنیهایی نیز صورت گرفته است؛ به ویژه اینکه مصر، نسبت به انفجار وضعیت کرانه باختری هشدار داده است.

به گزارش رأی الیوم، هر گونه توقف انتفاضه سوم در این مرحله، فقط به سود رژیم صهیونیستی است و آنچه برای این رژیم، مفید است، برای ملت فلسطین مضر است. در انتفاضه سوم، صهیونیستها نخواهند توانست از ضعف تشکیلات خودگردان استفاده کنند.

بنا بر این گزارش، در این انتفاضه، ساکنان کرانه باختری سلاح دیگری به دست خواهند گرفت که کارآمدی آن روشن شده است. این سلاح، مقابله جمعی فلسطینیان با ارتش و شهرک‌نشینان صهیونیست است و سلاحی است که مایه وحشت صهیونیستها شده است.

رأی الیوم با بیان اینکه این بار کشورهای عربی نخواهند توانست اسرائیل را از انتفاضه نجات دهند، در ادامه نوشت، رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند دشمنان خود را ضعیف بپندارد و یقینا نخواهد توانست طوفان انتفاضه را متوقف کند، مگر اینکه به صورت کامل، حقوق ملت فلسطین را به رسمیت بشناسد.

به گزارش این روزنامه، سران، ارتش و شهرک نشینان صهیونیست به شدت ترسیده‌اند و حتی در درگیری با جوانان فلسطینی هم به بن‌بست رسیده‌اند؛ هر چند که ۴۹۰ هزار نفر عضو ارتش این رژیم هستند. مشکل این است که اسرائیلی ها، تاریخ را خوب نمی‌خوانند و فقط به اساطیر و سرابهایی دل خوش کرده‌اند که بر اساس آن، هیچ کس به جز آنان، در فلسطین نباید حضور داشته باشد و مردم فلسطین هم باید از بین بروند. لذا فکر می‌کنند که شهرک‌سازی اروپاییها در آمریکای شمالی را بتوانند در فلسطین تکرار کنند.

بنا بر این گزارش، واقعیت این است که صهیونیستها در قرن بیستم، به صورت تصادفی در فلسطین ظهور کردند. اکنون نیز زمان نابودی آنان فرا رسیده است. این چیزی است که فلسطینیها به این مسئله باور دارند. این، هدف سه انتفاضه متوالی آنان است. اسرائیل هیچ راه فراری از نابودی ندارد. نه حمایت آمریکا، نه قدرت ظالمانه صهیونیستها و نه مداخله عربی، نخواهد توانست این نابودی را به تعویق بیاندازد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 1
    این که حکومت اسراییل نابودشدنیه خودروسای موسادوسران اصلی صهیونیست علنی میگن منتها احتمال شورش داخلی تمام عیارعلیه همدیگه بیشترازنفوذفلسطین تاتل اویو است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس