گیت

رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع از اهدای ۲۰دستگاه گِیت ورود و خروج، ساختِ متخصصان صنعت دفاعی به پایانه های مرزی مهران و خسروی خبرداد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار مهدی خواجه‌امیری رئیس ستاد اربعین و معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور کاهش مشکلات تردد زائران و تسهیل عبور و مرور دلدادگان عتبات عالیات، ۲۰ دستگاه گِیت ورود و خروج، ساختِ متخصصان صنعت دفاعی را به پایانه های مرزی مهران و خسروی اهدا کرد.

وی افزود: با توجه به خیل عظیم زائران اباعبدالله الحسین(ع) و استقبال پرشور آحاد مردم برای زیارت عتبات عالیات، ورود و خروج از گِیت و دریچه های مرزی به خصوص در کشور عراق با کندی مواجه شده بود.

رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع بیان داشت: پس از بازدید مسئولان وزارت دفاع از پایانه های مرزی و همچنین در پی دستور وزیر دفاع مبنی بر ارائه خدمت حداکثری به زائران اربعین، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ۲۰دستگاه  گِیت، ساختِ متخصصان صنعت دفاعی را در پایانه های مهران و خسروی مستقر کرد.

گفتنی است؛ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قصد داردبا توسعه زیر ساخت ها در این مناطق، خدمت رسانی تثبیت شده به زائران را تقویت نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس