حماس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد اخراج صهیونیست‌ها از غزه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد اخراج صهیونیست‌ها از غزه بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه بر ادامه مبارزات مقاومت فلسطین تا زمان تحقق اهداف نهایی تاکید شده و آمده است: روند حرکتی مقاومت قهرمان در فلسطین، در مسیری مستقیم و ثابت با ایمان راسخ به مشروعیت این مبارزات و بر حق بودن مساله فلسطین ادامه دارد.

حماس تاکید کرد: مقاومت این روزها با درد و رنج ملت فلسطین در هم تنیده تا در نهایت حقوق فلسطینی‌ها را محقق ساخته و اشغالگران را به اذن الهی از سرزمین و مقدسات خود بیرون براند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد خروج مفتضحانه صهیونیست ها از نوار غزه که روز ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۵ رخ داد، تاکید کرد: ۱۵ سال از محاصره همه جانبه غزه می گذرد، این محاصره یک جنایت ضد بشری و لکه ننگی بر پیشانی همه ساکتین در قبال آن است که از مخالفت ، محکومیت و تلاش برای پایان این محاصره خودداری می کنند. البته ملت فلسطین در برابر ادامه پیامدهای ناشی از محاصره خطرناک غزه که دو میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داده، دست بسته باقی نخواهد ماند.

حماس در ادامه به همه ملت فلسطین در نوار غزه، قدس، کرانه باختری، اراضی ۱۹۴۸ ، اردوگاه های آوارگان و فلسطینی های مقیم خارج این مناسبت تاریخی را تبریک گفت و اعلام کرد: به اذن الهی این رخداد نقطه عطفی در روند مبارزاتی ملت فلسطین به سوی آزادی کامل فلسطین خواهد بود.

حماس در پایان طرح های شهرک سازی و یهودی سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و بر لزوم تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس تاکید ورزیده است. حماس همچنین بر لزوم تلاش هر چه بیشتر کشورهای عربی و اسلامی در راستای پایان دادن به محاصره غزه تاکید کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس