کد خبر 1416959
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
استیلی مخالفت خود با حضور کی‌روش را اعلام کرد

حمید استیلی که با برکناری اسکوچیچ مخالف بود و پس از انتخاب کی روش از سمت خود استعفا کرد، شواهدی نشان می‌دهد که او هم در جریان اختلافات کم مقصر نبوده است.

به گزارش مشرق، بعد از بالاگرفتن شایعات در مورد بازگشت قریب‌الوقوع کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی کشورمان، دراگان اسکوچیچ هم عنوان «سرمربی ایران» را از مشخصات خودش در اینستاگرام حذف کرد.

همزمان حمید استیلی، مدیر تیم ملی به انتقاد از برکناری اسکوچیچ پرداخت. استیلی گفت: «اول باید بگویید شما تا اینجا کار کردی و از این به بعد یک مربی دیگر می‌آید. اسکوچیچ کنارم بود و ایشان بعد از اینکه اخبار را شنید، کار را به‌طور کامل تعطیل کرد. این رفتار اصلا جوانمردانه نیست. اگر قصد همکاری ندارید، رک و صریح به او بگویید.»

بله خب؛ بسیاری از جملاتی که استیلی به زبان آورده، حرف‌های درستی هستند که آنها را از زبان سایر منتقدان فدراسیون فوتبال هم زیاد می‌شنویم. با این حال، چیزی که حمیدخان فراموش کرده، این است که خود او هم خواسته یا ناخواسته نقش زیادی در تخریب چهره اسکوچیچ و افزایش فشارها علیه این مربی داشت. حقیقت آن است که اسکو از ابتدا با مشکل تزلزل جایگاهش مواجه بود، اما حضور استیلی در کنار او به جای ترمیم این اشکال، آن را تشدید کرد. اتفاقاتی که در این مدت رخ داد و برخی حواشی کاذبی که برای تیم ملی ایجاد شد، طوری بود که بدترین آسیب‌ها را به مربی کروات زد. ماجراهای اردوی قطر و بی‌نظمی‌های رخ‌داده از سوی بازیکنان،کمر تیم ملی را شکست و هجمه‌های فراوانی متوجه اسکوچیچ کرد. در آخرین گام هم شاهد همنشینی اسکوچیچ با برخی برج‌سازان تهران به بهانه تولد سرمربی تیم ملی بودیم که باز باعث شد حملات بسیار زیادی علیه این مربی صورت بگیرد. همه اینها در حالی است که استیلی با توجه به تجاربش باید باعث کاهش حواشی می‌شد، اما ناشیانه در جهت معکوس حرکت کرد.

بیشتر بخوانید:

حمید استیلی با انتشار پیامی استعفا کرد

بعید است امروز هم ناراحتی حمیدخان بابت رفتار ناجوانمردانه‌ای باشد که با اسکوچیچ صورت گرفته، چون اگر او نگران دراگان بود، بیشتر کمکش می‌کرد. متأسفانه اینطور به‌نظر می‌رسد که اندوه فعلی آقای استیلی به‌خاطر از دست‌رفتن شانس حضور خودش در جام‌جهانی است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ورزشی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    3 0
    سلام علیکم ، آقای حمید استیلی استاد زیر آب زدن هستند ، می خواستند با زیر آب زدن آقای اسکوچیچ ، قضیه تیم ملی امید تکرار شود و ایشان سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بشوند ...
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    2 0
    یادمان باشد، با این تفسیر نویسندگان مشرق، به هیأت برج سازان نرویم. ممکنه فردا پس فرداد به همین خاطر از کار برکنار شویم.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    2 0
    حمید استیلی هر جا رفته تیم داغون شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس