کد خبر 1416831
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
نوری: رفتار لیگ در شان مردم انزلی و ملوان نیست/ چه اتفاقات پشت پرده‌ای وجود دارد؟

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: برخی رفتارها درشان مردم انزلی و باشگاه ملوان نیست.

به گزارش مشرق، پژمان نوری با اشاره به اتفاقات رخ داده و لغو دیدار فولاد اظهار کرد: این کارها، اتفاقی است که فقط در کشور ما رخ می‌دهد و ساعت ۱۲ سرپرست فولاد به سرپرست تیم ما زنگ می‌زند و اعلام می‌کند بازی لغو شده و پس از آن ناظر بازی هم تماس می‌گیرد که بازی لغو شده است. 

وی با اشاره به اینکه نمی‌دانم که چگونه به جمع‌بندی رسیدند که این اتفاق رخ بدهد، گفت: بدون اینکه ناظر استان حضور داشته باشد صورت جلسه کردند و بازی را لغو کردند. 

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با بیان اینکه سوال‌های زیادی در ذهن ما باقی مانده، تصریح کرد: اگر هم شرایط بازی امروز نبوده چرا نباید طبق قانون، فردا بازی کنیم و همانطوری که از هواشناسی اطلاع داریم از فردا ساعت ۱۰ صبح هیچ بارشی در انزلی نداریم و شرایط بسیار خوبی بود که هم امروز بازی برگزار شود و اگر دوستان خیلی تمایل نداشتند به نظر من حداقل حق ما این بود که فردا بتوانیم بازی کنیم. 

نوری با اشاره به اینکه به نظر من در هفته‌های اخیر و از ابتدای فصل در لیگ برتر، رفتار با تیم ملوان رفتار مناسبی نبود، افزود: این رفتار در شان مردم انزلی و باشگاه ملوان نیست و در تمام شهرها اتفاقاتی می‌بینیم و وقتی یک ناظری می‌آید، تمام قوانین دنیا را میخواهد برای ملوان و انزلی پیاده کند در حالی که همان اتفاقات در شهرهای دیگر بر ضرر ما اتفاق می‌افتد، و چیزهایی را که قانون می‌کنند و می‌گویند باید اجرا شود و گرنه مجبور هستید خارج از استان بازی کنید در شهر دیگر همان اتفاق رخ می‌دهد. 

بیشتر بخوانید:

جدول و نتایج لیگ برتر در پایان هفته ششم +عکس

وی با بیان اینکه این چند بازی از لحاظ رفتاری بیرون زمین به ملوان ظلم شد، گفت: خواسته من این است که حق ما را به ما بدهند و ما باید در این شرایط بتوانیم از حق خودمان دفاع کنیم، خیلی راحت است مازیار زارع بگوید اهواز گرم است و ما در این تاریخ بازی نمی‌کنیم یک ماه دیگر بازی می‌کنیم و هر کسی از شرایط خودش استفاده می‌کند به نفع تیم خودش و امیدوارم نگاه، نگاه عادلانه‌ای به باشگاه ملوان باشد و خواسته زیادی نداریم و می‌خواهیم به حق خودمان برسیم. 

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه شرایط خیلی بدتر از این هم بازی داشتیم، بیان کرد: بازی با سایپا در لیگ یک بازی خیلی خوبی هم بود و بدون حاشیه هم برگزار شد، ما هم در این فوتبال بودیم و فقط به خاطر اینکه ما چند سال در لیگ برتر نبودیم توی سر ما بزنند و بگویند که اینجا لیگ برتر است و باید این اتفاقات بیافتد و ورزشگاه‌های دیگر این کارهایی که ما انجام دادیم انجام ندادند و ناظر بازی هم همیشه تهدید می‌کند که باید بازی بعدی خارج از خانه بازی کنید. 

نوری با بیان اینکه به نظر من باید نگاه، نگاه عادلانه باشد، افزود: اینگونه نباشد که برای بعضی از تیم‌ها یک امتیاز ویژه‌ای قائل باشیم و برای بقیه تفاوت بگذاریم، نمی‌دانم که چه اتفاق پشت پرده‌ای بوده که ساعت ۱۲ تا ۱۲ و نیم تصمیم خود به خود گرفته شده و امضا و صورتجلسه شده بدون اطلاع نماینده استان و حداقل انتظار ما برگزاری بازی در ۲۴ ساعت آینده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 0
    کارما زد پس گردنتون. نوش
  • رضا IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    2 0
    آقای نوری شما که خودتان پرسپولیسی هستید و می دانید که بالاخره آقای گرشاسبی مدیر عامل انتصابی بابامسعود برای پرسپولیس بوده !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس