کد خبر 1416626
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
گانتس

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای دومین بار در دو هفته اخیر به آمریکا سفر و با مقامات این کشور و سازمان ملل دیدار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای دومین بار در دو هفته گذشته فردا یکشنبه هم به آمریکا سفر و با دبیرکل سازمان ملل دیدار خواهد کرد.
 
شبکه صهیونیستی به «کان» امروز (شنبه) در گزارشی اعلام کرد که بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فردا (یکشنبه) به نیویورک می‌رود و با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل دیدار خواهد کرد.
 
او قصد دارد  پس از دیدار با گوترش و با لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل نیز دیدار و گفتگو کند. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین با سفرای کشورهای عضو شورای امنیت و سفرای کشورهای امضا کننده توافق عادی سازی روابط در آمریکا دیدار و گفتگو خواهد کرد.
 
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دوم شهریورماه نیز در ادامه دست و پا زدن این رژیم برای کارشکنی در روند مذاکرات هسته‌ای  ادعا کرد که توافق هسته‌ای به امنیت جهانی و منطقه‌ای آسیب می‌زند. او که نمی‌توانست ناراحتی خود را کنترل کند مدام تاکید می‌کرد باید به شدت جلوی حرکت ایران به سمت انرژی هسته‌ای را گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس