کد خبر 1416442
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به جنوب الحدیده یمن

منابع یمنی از تداوم تجاوزات ائتلاف سعودی و حمله جنگنده‌های این ائتلاف به جنوب الحدیده و غرب تعز واقع در جنوب غربی یمن خبر دادند.

به گزارش مشرق، یک منبع نظامی در دولت نجات ملی یمن در صنعاء از ثبت ۵۵ مورد جدید نقض آتش‌بس توسط ائتلاف سعودی در جبهه‌های جنوب الجدیده خبر داد.

بنابر گزارش شبکه المیادین، این منبع گفت که هواپیماهای جنگی ائتلاف سعودی چهار بار شهرستان حَیس در جنوب الحدیده و مَقْبَنَه در غرب تعز واقع در جنوب غربی یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

خبرگزاری سبأ یمن نیز به نقل از یک منبع در اتاق عملیات نظامی گزارش داد که از جمله موارد نقض آتش‌بس توسط ائتلاف سعودی، حمله هواپیماهای جاسوسی به حیس و پرواز پهپادهای جاسوسی در آسمان حیس و الجبلیه است.

این خبرگزاری همچنین به نقل از یک منبع امنیتی در صعده گزارش داد که نیروهای گارد مرزی عربستان سعودی امروز جمعه به سمت یک زن در منطقه رازح واقع در استات صعده تیراندازی کرده و او را زخمی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 0
    بایددرجواب فقط ارامکو زده بشه اینا بخاطرسیل ورودسلاح به کرانه فلسطین برای دفاع ازخودشونه که سعودیهای خائن به دین وانسانیت رووادارکردن دوباره اتش دریمن بازکندولی میدونن که بارونمایی ها ورزمایشهاونفس گیری یمنی واحتمالاورودمتخصص وتجهیزات مقاومت بصورت مخفی مراکز سعودی زده میشه حذف یمن ازمعدلات باوجود ایران غیرممکنه بخصوص که محاصره هم کم وبیش شکسته شده ومردم جهان مخالفت خودشون روباکمک تسلیحاتی به سعودی نجس نشون دادن
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 0
    ازعجایب اینه که کشورعربی عرب های فلسطین که کشتارمیشن روبی خیال شده به یمنی های عرب ونزادسامی که برای دین میخوان باداعشی های صهیونیست مقابله کنن میجنگن این همه تناقض وسقوط فقط ازبدجنسهابرمیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس