کد خبر 1415414
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
جلسه حق پخش و تبلیغات محیطی نتیجه‌بخش نبود

مدیرعامل پرسپولیس گفت: سازمان لیگ نباید اجازه میزبانی هوادار را در ورزشگاه دستگردی صادر می‌کرد.

به گزارش مشرق، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر هوادار اظهار کرد: بازی خیلی خوبی توسط ما انجام شد اما وقتی یک تیمی شرایط میزبانی ندارد و زیرساخت‌ها وجود ندارد، چرا میزبانی به آن‌ها می‌دهند؟ ۱۰ درصد از هواداران ما یعنی حدود ۹۰۰ نفر را از دیدن این بازی زیبا محروم کردند.

وی ادامه داد: سال گذشته وقتی نساجی ورزشگاه شهدای ساری را پیشنهاد داد و قبول نشد، در تهران و اصفهان و مشهد مجبور به میزبانی شد. در تهران می‌گویند چون زیرساخت ندارد، هواداران را محروم می‌کنند. باید فوتبال حرفه‌ای باشد. پنالتی هوادار اشتباه بود زیرا یک متر و نیم خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داد. این حرف را الآن زدم که پیروز شده‌ایم و اگر شکست خورده بودیم، می‌گفتند بهانه است.

درویش درباره محرومیت پرسپولیس از حضور هوادارانش در دیدار هفته آینده برابر تراکتور تصریح کرد: هم با کمیته انضباطی و هم با فدراسیون صحبت کردیم و قرار است بررسی شود زیرا ما نه هواداری در آن بازی داشتیم و نه توهینی انجام دادیم. به چه جهت این حکم برای پرسپولیس صادر شده است.

او در خصوص برگزار جلسه حق پخش و تبلیغات محیطی در جلسه سازمان لیگ که با غیبت او برگزار شد، عنوان کرد: نتیجه‌ای باز هم حاصل نشد و قرار است طی نشست و همفکری که داشته باشیم، حق‌مان را بگیریم و قرار است صدا و سیما هم همکاری کند. همچنین در این هفته در دو، سه جلسه دیگر هم دعوت شده‌ایم که صدا و سیما زیرمجموعه آن‌ها است و به دنبال حقی هستیم که سال‌ها دنبال آن هستیم. تا دیروز ما متعلق به دولت بودیم اما امروز سهام‌دار داریم و طبیعتا آن‌ها به دنبال حق خود هستند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره جذب دیاباته و رضایت گل‌محمدی از نقل و انتقالات تیم تصریح کرد: وظیفه باشگاه است که بازیکنانی که کادر فنی می‌گوید را تا جایی که می‌تواند جذب کند. ایشان لطف دارد و همدلی هم در بین بازیکنان ایجاد شده است.

او درباره اجاره کردن ورزشگاه آزادی و خدمات ارائه شده توضیح داد: زمین دیگری به کیفیت آزادی نیست و سعی می‌کنیم وسایل آرامش و تعجیل در رفت و آمد هواداران را فراهم کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    هیچ حقی ندارید و فقط از نمایش تبلیغات اطراف زمین و پیراهن در تلویزیون کسی درآمد کنید
  • هوشنگ IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خخخخخ من خیلی خوابم میاد شب می خوابم صبح می خوابم ظهر می خوابم عصر هم می خوابم شما چطور حال حوصله حرف زدن دارین بازی می کنین ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس