کد خبر 1414837
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
اعدام قاتلان شهدای گشت پلیس راه زاهدان - خاش

قاتلان شهدای گشت پلیس راه زاهدان - خاش به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی تیراندازی اشرار مسلح به سمت ماموران گشت پلیس راه در محور زاهدان- خاش در حین انجام وظیفه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲، متاسفانه دو نفر از کارکنان گشت پلیس راه به هویت‌های ستوانیکم محمد حسین دانشمندی و گروهبانیکم احمد بالش آبادی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پس از ارتکاب این جنایت توسط اشرار مسلح، شناسایی و دستگیری متهمان توسط ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته بود که سرانجام قاتلان به هویت‌های ع-ق، ن-ق در خرداد ماه سال ۱۳۹۲ در طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: سرانجام دو عامل این جنایت پس از تائید حکم محکومیت به قصاص نفس در دیوان عالی کشور، سحرگاه دوازدهم شهریور ماه به سزای عمل خود رسیده و به دار مجازات آویخته شدند.

سردار طاهری در پایان بر عزم جدی پلیس، در برخورد قاطع با اشرار و اخلالگران امنیت تأکید کرد و گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای قانون شکن به نظم و امنیت عمومی جامعه آسیبی بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • US ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    4 2
    اگر این مجازات هم برای دزدان بیت المال و مال مردم خور ها بود جلوی خیلی هاش گرفته میشد کاری که چین هم کرده و فساد اقتصادی به حداقل رسانده افسوس که در ایران به جای مجازات تشویق هم میشن و سمت های مهم هم بهشون میدن که باعث جری شدن و شکستن پیاپی مبالغ دزدی ها میشه
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      3 0
      بماند که اینهمه اعدام شدن و شماها نه به اعدام گفتید و به اونا فعلا اقتصادی و حقوق بشر گفتید
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    4 0
    خدا خیرتون بده ولی چرا اسمشون رو نمیگید و چرا در همون محل قتل دارشون نزدید بعد از 9 سال سحرگاه احتمالا در زندان ... حیف نیست
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      1 0
      همه پی‌نظر به خانواده مقتول داره
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    4 0
    سال 92 به شهادت رسوندن 1401 به دار اویخته شدن اینهمه مدت توی زندان جایزه جنایتشونو با خوردن و خوابیدن مفت گرفتن؟؟؟بسیار متشکریم از قوه قضائیه بابت سرعت عملش و اینطور ریختن بیت المال مسلمین توی حلقوم جنایت کاران.
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      2 1
      همه چی نظر به خانواده مقتول داره
    • DE ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      0 0
      مگه دعوای خانوادگی بوده که خانواده ی مقتول باید نظر بدن؟ سرباز مملکت توسط تروریستها شهید شده این حکم میبایست حداکثر سه ماه بعد از جرم انجام میشد نه ۹ سال‌بعد.
  • متین IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    2 0
    سال ۹۲ این جنایت انجام شده و همان سال دستگیر شده اند ولی تازه امسال یعنی سال ۱۴۰۱ اعدام شده اند. چرا اینقدر دیر؟! هرچه جنایتکار زودتر به سزای خود برسد اثر بازدارندگی آن بیشتر خواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس