کد خبر 1414536
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
ریزش دوباره ارزهای دیجیتالی

بیت‌کوین از کانال ۲۰ هزار دلار پایین آمد. همزمان قیمت اتریوم، دوج‌کوین و ترون بین یک تا دو درصد کاهش پیدا کرد.

به گزارش مشرق، قیمت بیت‌کوین با افت ۱.۵ درصدی به کانال ۱۹ هزار دلار برگشت. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۱۲ شهریور ۱۹ هزار و ۹۲۰ به‌ثبت رسید و نسبت به جمعه تقریبا ۳۰۰ دلار کاهش پیدا کرد. البته هنوز تغییر مهمی در روند هفته‌های اخیر بازار ارز دیجیتال رخ نداده و عقب نشینی امروز بیت‌کوین را می‌توانیم به‌پای نوسان‌های محدود سه هفته گذشته آن حوالی مرز ۲۰ هزار دلار بگذاریم. هر چند که با افت محدود قیمت بیت‌کوین، ارزش کل بازار ارز دیجیتال درقیاس با دیروز حدود یک درصد آب رفت و به یک تریلیون و دو میلیارد دلار رسید. هزمان قیمت اتریوم، دوج‌کوین و ترون بین یک تا دو درصد کاهش پیدا کرد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۹۰۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۱۲ شهریور ۱۹ هزار و ۹۲۰ دلار به‌ثبت رسید؛ ۳۱۰ دلار کمتر از صبح جمعه که معادل افت ۱.۵ درصدی قیمت بیت‌کوین در این مدت محسوب می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته نوسان محدود بیت‌کوین به شکلی بوده که بیشترین سطح آن ۲۰ هزار و ۳۸۵ دلار و کف ارزش این ارز دیجیتال ۱۹ هزار و ۸۲۰ دلار به‌ثبت رسیده است. درقیاس با هفته قبل نیز شاهد بازدهی منفی یک درصدی بیت‌کوین هستیم. چون شنبه هفته قبل هر واحد بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۲۰۰ دلار ارزش داشت. حالا قیمت بیت‌کوین تقریبا ۷۰ درصد با قله تاریخی خود که محدوده ۶۸ هزار دلار است، فاصله دارد. حجم ۳۸۰ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین نیز معادل ۳۷.۵ درصد از سهم کل بازار ارز دیجیتال برآورد می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۵۶۰ دلار

قیمت اتریوم امروز شنبه ۱۲ شهریور دو درصد نسبت به دیروز کاهش پیدا کرد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز درحالی هزار و ۵۶۰ دلار بود که صبح جمعه خرید آن دقیقا هزار و ۶۰۰ دلار تمام می‌شد. افت ۴۰ دلاری قیمت اتریوم در این مدت معادل کاهش دو درصدی ارزش آن است و ظرف ۲۴ ساعت گذشته شاهد رفت‌وبرگشت‌های این ارز دیجیتال بین دو محدوده هزار و ۵۵۰ دلار تا هزار و ۶۴۰ دلار بودیم. بازدهی اتریوم نسبت به هفته قبل اما مثبت و نزدیک پنج درصد برآورد می‌شود. شنبه هفته قبل اتریوم زیر مرز هزار و ۵۰۰ دلار معامله می‌شد و حدود هزار و ۴۹۵ دلار ارزش داشت. حالا فاصله اتریوم با بیشترین قیمت تاریخی خود که رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار است، ۶۷ محاسبه می‌شود و حجم ۱۹۰ میلیارد دلاری آن معادل تسلط ۱۹ درصدی به کل سهم بازار به‌شمار می‌رود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو و شیبا نسبت به روز گذشته تفاوتی ندارد اما دوج‌کوین و ترون در این مدت به‌ترتیب دو و یک درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند. قیمت کاردانو امروز شنبه ۱۲ شهریور ۰.۴۶۰ دلار به‌ثبت رسید و صبح دیروز ADA با همین رقم معامله می‌شد. در این مدت قیمت شیبا روی رقم ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار باقی ماند تا چهاردهمین توکن مهم دنیا از نظر تسلط به بازار، بازدهی روزانه صفر درصدی را تجربه کند. قیمت دوج‌کوین اما از ۰.۰۶۳ دلار به ۰.۰۶۰ دلار تقلیل پیدا کرد و ترون به جای ۰.۰۶۳ دلار، ۰.۰۶۲ دلار معامله شد تا این دوتا به ترتیب بازدهی منفی دو و منفی یک درصدی را تجربه کرده باشند.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۰ هزار و ۲۰۰ دلار

۲۰ هزار و ۲۳۰ دلار

۱۹ هزار و ۹۲۰ دلار

اتریوم

هزار و ۴۹۵ دلار

هزار و ۶۰۰ دلار

هزار و ۵۶۰ دلار

کاردانو

۰.۴۳۳ دلار

۰.۴۶۰ دلار

۰.۴۶۰ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۷ دلار

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۶۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

ترون

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۶۲ دلار

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس