افشای تصاویر جدید از حمله موفق مقاومت فلسطین به گنبدآهنین در جنگ اخیر

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصاویری جدید منتشر کرد که نشان می‌دهد به‌رغم سانسور رسانه‌های عبری، نیروهای مقاومت سامانه «گنبدآهنین» را به صورت موفق در جنگ اخیر غزه هدف قرار داده‌اند.

به گزارش مشرق، شبکه «المیادین» به‌تازگی تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنگ اخیر با ارتش صهیونیستی مواضع این رژیم در اطراف نوار غزه را به دقت هدف قرار داده است.

خبرنگار المیادین که به یکی از تونل‌های سرایا القدس در نوار غزه رفته، گفت: «در کنار پدافند هوایی که یک سلاح راهبردی به شمار می‌آید و سرایا القدس به وسیله آن اشغالگران اسرائیلی را غافلگیر کرد، واحد توپخانه نیز اثرگذاری خود در بر هم ریختن محاسبات اشغالگران اسرائیلی در جریان جنگ «وحدت میدان‌ها» و همچنین در تمامی تعرض‌ها به نوار غزه ثابت کرده است.»

خبرنگار المیادین با اشاره به اینکه تحت تدابیر امنیتی شدید وارد یکی از تونل‌های شاخه نظامی جهاد اسلامی شده است، اضافه کرد: «در جریان تعرض اخیر اسرائیل، واحد توپخانه تمامی مواضع اشغالگران و گروه‌های نظامی آن را تحت محاصره فراگیر خود درآورد.»

این شبکه لبنانی در ادامه این گزارش خبر داد که رزمندگان سرایا القدس توانستند در جریان جنگ اخیر با استفاده از یک تاکتیک جدید تسلیحات ارتش رژیم صهیونیستی را از کار بیندازند.

سرایا القدس تصاویری را در اختیار شبکه المیادین قرار داد که نشان می‌هد رسانه‌های عبری اخبار مربوط به هدف قرار گرفتن تسلیحات رژیم صهیونیستی در جریان جنگ اخیر را سانسور کرده‌اند.

خبرنگار المیادین همزمان با پخش این تصاویر گزارش داد که رزمندگان سرایا القدس مقر موسوم به «ناحل عوز» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حمله گسترده توپخانه‌ای خود قرار داده‌اند و این اقدام باعث شد نیروهای رژیم صهیونیستی پا به فرار بگذارند.

المیادین در ادامه با پخش تصاویری جدید می‌افزاید که نیروهای مقاومت در جریان جنگ اخیر همچنین توانستند سامانه پدافند هوایی «گنبد آهنین» را هدف قرار دهند و آن را از کار بیندازند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    8 3
    جبهه مقاومت در حال نتیجه گیری است. اسرائیل سخت بدنبال جا و مکان جدید برای انتقال این رژیم به آنجاست. شاید بخشی از اوکراین پس از جنگ بشود محل استقرار صهیونیسم!
  • سیدمرتضی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    6 1
    بهترین زمان تبلیغ وسط جنگه متأسفانه مقاومت در این موضوع ضعیفه و نیروهای مسلح هم ضعیفتر بخصوص ارتش روابط عمومی خوبی نداره اصلا
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 0
    گنبد ظاهرا خیلی عملکردش خوبه و لازمه از فاصله کم بهش حمله کنند که فرصت پیدا نکنه محاسبه کند برای ضد موشک
  • CA ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    1 0
    بیش از ۶۰۰ موشک شلیک کردند یک صهیونیست را زخمی هم نکرد. اگر یک نفر سنگ پرتاب می کرد تلقاتش بیشتر بود
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 1
    درودشیرمردان مقاومت واقعاتحسین برانگیزه یه گروه کوچک درمحدودی کوچک محاصره شده اینجورجنایتکاران وحشی راتومخمصه قراردادن وتوسری میزنن به یهودیان ک تمام غرب پشتیبانش هستن! مقایسه کنیدنیروی غزه باشش کشور عربی ک بایهودیان میجنگیدن وچندروزه شکست خوردن!! انشالله کرانه باختری مسلح بشه مثل غزه مقدمش ازادی قدس میشه
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 1
    با تک تیر انداز نمیتوانند رادار و انتنش را بزنند؟
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    0 0
    نابودی اسرائیل نزدیک است . درود بر مبارزان غزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس