کد خبر 1413587
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
تساوی دستیارهای سابق یحیی در دستگردی؛ جنجالِ «جنگی» به خاطر یک پنالتی

دیدار تیم‌های پیکان و نساجی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بدون رد و بدل شدن گل خاتمه یافت؛ رقابتی که یک جنجال ویژه در نیمه دوم داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های پیکان تهران و نساجی مازندران از ساعت ۱۹ به وقت تهران در  هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه پاس قوامین(دستگردی) به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه نخست این نساجی بود که بازی را بهتر آغاز کرد و موقعیت‌هایی را به وجود آورد اما عملکرد خوب محمد ناصری(دروازه‌بان پیکان) و مدافعان تیم میزبان مانع از گلزنی نساج‌ها شد. شاگردان مجتبی حسینی نیز در دقایق پایانی می‌توانستند به گل برسند اما شوت محکم غلامرضا ثابت ایمانی از روی خط به وسیله مصطفی جوادیان دور شد.

در ۴۵ دقیقه دوم مسابقه به جنجال کشیده شد. از همان ابتدای بازی هر ۲ نیمکت بارها به تصمیمات داور معترض بودند تا اینکه در اواسط بازی اتفاق ویژه‌ای رخ داد. علی شجاعی در درون محوطه جریمه پیکان با محمد ناصری برخورد کرد. ناصر جنگی، داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت اما ثانیه‌هایی بعد با مشورتی که کمک‌داور به او داد تصمیمش را تغییر داد و اعلام پنالتی کرد.

بیشتر بخوانید:

تصمیم عجیب داور لیگ‌برتری‌جنجال آفرین شد

این تصمیم باعث شد تا پیکانی‌ها شدیدا معترض شوند. این اعتراض‌ها منجر به این شد تا ایوب کلانتری، هافبک تیم نساجی کارت زرد دوم را به دلیل درگیری بگیرد و نساجی ۱۰ نفره شود. سپس نوبت به داور چهارم رسید تا به جنگی مشورت دهد. نتیجه کار این بود که داور برای دومین بار تصمیم خودش را وتو کرد و پنالتی منتفی شود. حالا این حمید مطهری و کمک‌هایش بودند که معترض شدند. آنها هم صاحب پنالتی نشدند و هم یک بازیکن خود را از دست دادند.

بازی بعد از حدود ۱۰ دقیقه از سر گرفته و با احتیاط توسط ۲ تیم دنبال شد. در اواخر بازی شرزود تمیروف، به میدان آمد و یک جنجال دیگر به وجود آورد. او بازی جوانمردانه را رعایت نکرد و موجب شد تا علیرضا حقیقی و بازیکنان نساجی به سمت او حمله‌ور شوند و داور چند کارت زرد دیگر بدهد.  میزبان سرمه‌ای‌پوش می‌توانست در دقیقه ۹۶ به گل برسد اما شوت مهاجم این تیم به تیر افقی اصابت کرد تا در نهایت جدال بین دستیاران‌ سابق یحیی گل‌محمدی بدون رد و بدل شدن گل خاتمه پیدا کرد.

با این تساوی پیکان هفت امتیازی شد و فرصت رسیدن به سومین برد را از دست داد. آنها به طور موقت همسایه سپاهان در صدر جدول رده‌بندی شدند. در سوی مقابل نساجی ضمن تجربه سومین تساوی این فصل خود سه امتیازی شد تا همچنان در حسرت برد باقی بماند. تیم حمید مطهری فعلا در رده سیزدهم قرار دارد.

ترکیب ابتدایی پیکان

محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان فلاح، بهروز نوروزی‌فرد،  غلامرضا ثابت ایمانی، ساسان حسینی، منصور باقری، امیر طاهر، محمد جواد آزاده، مجتبی حقدوست، محمدمهدی لطفی

ترکیب ابتدایی نساجی

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی‌بیگی، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی شجاعی، مصطفی جوادیان، صابر حردانی، علیرضا ابراهیمی، رضا جعفری و کریم اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس