انتقال سرور ۲۰۰ بازی به ایران تا پاییز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  گفت: سیاست‌های اشتباه و پرونده‌سازی دولت قبل مانع توسعه شبکه ارتباطات شد.

به گزارش مشرق، عیسی‌ زارع‌پور در آیین افتتاح پروژه‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات که بعد از ظهر امروز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: بنده از روز اول گفتم فناوری اطلاعات و ارتباطات یک فرصت برای کشور است و در حوزه‌های مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد.

وی افزود: به زودی و پس از تنفیذ مقام معظم رهبری برنامه هفتم به همه دستگاه‌ها و اعضای خانواده ارتباطات کشور ابلاغ می‌شود. وزارت ارتباطات منتظر نماند تا برنامه هفتم تصویب و ابلاغ شود و برای اولین بار منظومه منسجم در قانون بودجه کشور وجود دارد و همه نیاز های اپراتورها را در نظر گرفته‌ایم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در دولت و در لایحه مقررات گذاری کارگروه اقتصاد دیجیتال تشکیل و تمام اختیار دولت به این کارگروه تنفیذ شده تا تمام موانعی که بر سر کسب و کارهای دیجیتال است برداشته شود. ظرفیتی که ایجاد شده بی‌بدیل و بی‌نظیر است و حتما از ظرفیت نخبگان حوزه آی‌سی‌تی استفاده می‌کنیم.

زارع‌پور عنوان کرد: در کمیسیون‌های دولت برای اولین بار کمیسیونی به نام علم و فناوری هوشمند شکل گرفته و برای تامین منابع مالی نیز دولت برنامه‌های خوبی در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشه شده امسال بودجه وزارت ارتباطات ۲ تا ۳ برابر شده است. همچنین وزارت ارتباطات توجه ویژه‌ای به مباحث قضایی و حقوقی کسب‌وکارهای اینترنتی و پلتفرم‌ها دارد و در همین راستا در چند روز آینده خبر خوبی از نظر قضایی برای پلتفرم‌ها داریم و اعلام می‌کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: دولت قبل با سیاسی‌کاری و اتخاذ سیاست سرکوب‌ تعرفه‌ای مانع توسعه شبکه ارتباطات کشور در سال‌های گذشته شد و در همین رابطه هنوز هم اپراتورها برای افزایش حداقلی تعرفه سرویس‌ها پرونده‌ای در دستگاه قضایی دارند.

وی افزود: از روز گذشته ناجوانمردانه اطلاعاتی نادرست در خصوص روند توسعه شبکه ارتباطات کشور منتشر شده است. دولت برای رفع مشکلات شرکت مخابرات ایران تدابیر لازم را اندیشه است و تا دهه فجر امسال حدود ۷۰ درصد ظرفیت شبکه کشور افزایش می‌یابد. در یک سال گذشته مشکل ارتباطی حدود ۲۰۰۰ روستا برطرف شده است و معاون مربوطه در وزارت ارتباطات در مدتی کوتاه برای پیگیری مشکلات حتی دوبار به روستایی مشخص مراجعه کرد.

وزیر ارتباطات افزود: تا پاییز سرور حدود ۲۰۰ بازی رایانه‌ای پرکاربرد به ایران منتقل می‌شود تا پینگ و تاخیر اجرای بازی‌های آنلاین به حداقل برسد.

وی گفت: قبلا ۹۰ درصد ظرفیت اینترنت از یک مجموعه تامین می‌شد ولی اکنون تنوع دسترسی به شبکه زیرساخت اینترنت وجود دارد و در صورتی که زیرساخت نقطه‌ای از کشور دچار مشکل شود ارائه سرویس‌ها ادامه می‌یابد. در حوزه فناوری اطلاعات تا پایان دولت ارائه تمامی خدمات دولتی به مردم به صورت آنلاین خواهد بود. زیرساخت چهار قطب مرکز داده نیز تا پایان سال آماده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سعید رضایی تنظیم کننده IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    6 2
    یادش بخیر سال ۸۶ پلی وان داشتم فوتبال ۹۹ بازی میکردم
    • NL ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      0 0
      حالا چرا می نویسی وان؟ عدد یک به فارسی چه مشکل داره؟
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 1
    آقا بازی به چه دردمون میخوره. اینترنت رو درست کن. اصفهان بارها اینترنت مخابرات قطع میشه در طول روز. سرعت هم لاک پشتی. اعصاب نمونده واسمون.
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      3 1
      دقیقا بازی برای چیمون هست کار بانکی و نوبت گرفتن از مطب ها آنلاین شده چند وقت پیش دانشجویی گفت از کلاس آنلاین غیبت خوردم بخاطر قطع اینترنت
    • وطن پرست DE ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      0 1
      برادر عزیز حجم گسترده ای از باند ترافیک رو بازی ها اشغال می کنند
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 1
    جالبه این اشکالات دولت قبل چرا زمان روی کار اومدن دولت شما یهو سر باز کرد؟ دولت روحانی هر مشکلی هم داشت اینترنت 128 کیلوبیتی احمدی نژاد رو 16 مگی تحویل داد. بدون اینکه روزی هزار بار قطع و وصل بشه. خداوکیلی شما دیگه دم از افزایش سرعت و این چیزا نزن، همون چیزی که هست رو تعمدا خراب نکن، افزایش سرعت پیشکشتون.
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    3 0
    به ساعت صفر. قطع اینترنت جهانی و بین المللی نزدیک می‌شویم. در حالیکه این انتخاب ملت ایران نیست
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 2
    خدا خیرت بده
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 0
    سلام الان تو ایران خیلی ها دارن با بازی کامپیوتری نون می خورم بهترین کامپیوتر و پرسرعت تربت اینترنت دست این ها است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس