کد خبر 1413490
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
توصیه بازیکنان منچستر به رونالدو: اولدترافورد را ترک کن

بازیکنان منچستر با توجه به شرایطی سخت و دردآوری که کریستیانو رونالدو در یونایتد دارد، از تصمیم او برای ترک اولدترافورد حمایت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، در فاصله کمتر ۴۸ ساعت تا پایان فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا، وضعیت آینده کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تیم منچستر یونایتد مشخص نیست.

در حالی که اریک تن‌هاخ پس از بازی با ساتهمپتون تاکید کرد رونالدو در برنامه‌های او جا دارد، اما امروز روزنامه مترو چاپ لندن در خبری نوشت که درخواست رونالدو برای جدایی از منچستر با استقبال هم بازی‌هایش روبرو شده، زیر آن‌ها احساس می‌کنند که این فوق ستاره شرایط دردآوری را تحمل می‌کند.

این بازیکن ۳۷ ساله در حالی سه ماه پیش درخواست رفتن از اولدترافورد را مطرح کرد که پیش از آن هیچ نشانه‌ای مبنی بر تمایل او برای جدایی از منچستر دیده نمی‌شد. رونالدو در ۳۸ بازی فصل گذشته ۲۴ بار گلزنی کرد اما عملکرد یونایتد ناامید کننده بود، به طوری که او از جدایی از یوونتوس آسیب دید و با توجه عدم کسب سهمیه یوسی‌ال توسط شیاطین سرخ، پس از نزدیک به دو دهه فرصت حضور در لیگ قهرمانان را از دست داد.

با توجه به این شرایط، فوق ستاره پرتغالی می‌خواهد به یک باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا بپیوندد و به دلایل خانوادگی در تور پیش فصل یونایتد در تایلند و استرالیا هم غایب بود.

این در حالی است که ورود رونالدو در تابستان گذشته با هیجان در تیم یونایتد مواجه شد و او احساس می‌کرد که می‌تواند در چالش قهرمانی این تیم پیشرو باشد اما همه چیز طبق انتظارات او پیش نرفت تا به فکر ترک منچستر بیفتد.

با این حال تن‌هاخ در حال تلاش برای بازسازی اتحاد تیم در اولدترافورد است اما او به ESPN می‌گوید که هم تیمی‌های رونالدو با توجه به اینکه او در یونایتد یک درد را تحمل می‌کند، از تصمیم او برای جدایی، حمایت و رونالدو را به این کار تشویق کرده‌اند.

رونالدو امید خود را برای ترک باشگاه در ۴۸ ساعت آینده از دست نداده اما گزینه‌های او محدود به نظر می‌رسند.

ناپولی مشتاق به خدمت گرفتن اوست، اما یونایتد اگر بخواهد قرارداد او را فسخ کند، باید تقریباً تمام دستمزد ۵۰۰ هزار پوندی در هفته او را بپردازد. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس