کد خبر 1413471
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
شوک به اینتر؛ غول بلژیکی دربی میلان را از دست داد

باشگاه اینتر تایید کرد که روملو لوکاکو در جریان جلسه تمرینی این تیم از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده است.

به گزارش مشرق، اینتر از طریق سایت باشگاه بیانیه‌ای منتشر و مصدوم شدن روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی خود را تایید کرد. بر اساس این بیانیه مهاجم ۲۹ ساله دیروز در یک جلسه تمرینی از ناحیه کشاله ران آسیب دیده است. اینتر می‌گوید در حال حاضر معاینات پزشکی بر روی لوکاکو در حال انجام است.

با اعلام باشگاه اینتر روملو لوکاکو به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران خود دیدار امشب مقابل کرمونزه را از دست خواهد داد و به دربی میلان در هفته پیش رو هم نخواهد رسید.

اینتر در بیانیه خود اعلام کرد که معاینات پزشکی نشان داده یکی از عضلات کشاله ران چپ لوکاکو دچار پارگی شده است. هفته آینده این ستاره بلژیکی در کلینیک تخصصی حضور می‌یابد تا تست‌های بیشتر و دقیق‌تری روی او انجام شود. اینتر می‌گوید در آن زمان می‌توان تاریخ دقیقی برای بازگشت ستاره بلژیکی مشخص کرد.

هفته آینده آزمایش‌های بیشتری روی پای او انجام خواهد شد تا مدت دقیق دوری او از میادین مشخص شود. برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند مهاجم بلژیکی از پارگی کشاله ران رنج می‌برد و این احتمال وجود دارد که ۶ هفته دور از میادین باشد. در صورت اثبات این ادعا، او نه تنها دیدارهای رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد، بلکه احتمالا هفته چهارم این رقابت‌ها و دیدار برگشت مقابل بارسلونا را هم از دست خواهد داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس