سردار حسن حسن‌زاده

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) گفت: بسیج موتور پیشران تحقق حکمرانی اسلامی است و به عقیده من فلسفه وجودی بسیج همین است.

به گزارش مشرق، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در همایش ملی بسیج ادارات و کارمندان که صبح امروز دوشنبه 7 شهریور در سالن همایش‌های غدیر وزارت کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب چشم انداز را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و بستر سازی برای ظهور مطرح کردند که تیر خلاص به تفکر صهیونیستی و آمریکایی بود.

وی افزود: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی باید بیشترین و جامع ترین فهم را نسبت به این بیانیه داشته باشد، زیرا این بیانیه منشور اجرایی انقلاب اسلامی در گام دوم است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه بعضاً الگوهایی که ما داریم غربی است، اظهار کرد: مدل مدیریتی در حکمرانی اسلامی، این نیست که ما بعضاً به آن می‌پردازیم و مدل مطلوب مدیریت، مدل امامت است که همراه مردم و آحاد کارکنان است. تا وقتی این مدل را در کشور اجرا نکنیم، بعید است که به نتیجه مطلوب برسیم و اجرای این مدل امامت، می‌تواند نظام را به اهداف اصلی خود و اهداف گام دوم انقلاب اسلامی برساند.

وی ادامه داد: بسیج موتور پیشران تحقق حکمرانی اسلامی است و به عقیده من فلسفه وجودی بسیج همین است. رهبر معظم انقلاب فرمودند که تحول اولا ضروری است، ثانیا در دسترس است و ثالثا یک روحیه انقلابی می‌خواهد. ما باید باور قلبی داشته باشیم که می‌توانیم به این مهم برسیم.

حسن زاده گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ما وارد دومین مرحله از خودسازی، تمدن‌سازی و جامعه‌پردازی رسیده‌ایم و من معتقدم اولین مرحله خودسازی است زیرا اگر ما می‌خواهیم به دولت اسلامی برسیم، باید از خودمان شروع کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 0
    اقلام مورد نیاز برای حمله هوایی به خاک دشمن فرضی رژیم موقت اسراییل ۱ = تعدادی خلبان کارآزمده وشهادت طلب ۲= تعداد زیادی مهمات شامل بمبهای سنگر شکن وبمبهای خوشه ای وموشکهای باستیک دریایی ۳= حدود صد اسکادران آواکس مسلح مورد اول ودوم که خوشبختانه موجود هست ومورد سوم که با توافق برجام میتوان به سرعت درخواست کرده و خرید آواکس آواکس آواکس اوجب واجب
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 0
    آواکس از همه چیز اوجب هست
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    2 0
    اونی که ۳۰۰ تا اف ۱۶ سفارش داده بود هم رفته فکرشو بکن اگه الان ۳۰۰ تا اف ۱۶ داشتیم چی میشد !!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس