چیدن بی‌رحمانه گیلاس‌ها توسط لیورپول در روز کامبک رویایی سیتیزن‌ها

هفته چهارم لیگ برتر انگلیس با برتری پرگل لیورپول و کامبک شاگردان پپ گواردیولا پیگیری شد.

به گزارش مشرق، هفته چهارم لیگ برتر انگلیس با برگزار پنج دیدار همزمان پیگیری شد و در پایان تیم‌های لیورپول، منچسترسیتی، چلسی و برایتون موفق شدند حریفان خود را از پیش رو بردارند.  

در پرگل‌ترین دیدار امروز شاگردان یورگن کلوپ با بی رحمی تمام ۹ گل به تیم تازه لیگ برتری شده بورنموث که لقب آن‌ها گیلاس‌ها است، بزنند و یکی از نتایج عجیب فوتبال اروپا را رقم بزنند.  لوئیز دیاز(۲گل)، هاروی الیوت،  ترنت الکساندر آرنولد،  روبرتو فیرمینو(۲گل)،  ویرجیل فن دایک،  کریس مفام(گل به خودی) و فابیو کاروالیو گلزنان این دیدار پرگل بودند.  

در یکی دیگر از دیدارهای جذاب امروز تیم های منچسترسیتی و کریستال پالاس به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان پپ مانند بازی هفته پیش خود با دو گل از حریف خود عقب افتادند اما باز هم توانستند قدرت خود را به رخ بکشند و با درخشش غول نروژی خود در خط حمله بازی را در نهایت با نتیجه چهار بر دو به سود خود به پایان برسانند. جان استونز(گل به خودی) و خواکیم اندرسن گل‌های کریستال پالاس را به ثمر رساندند و برناردو سیلوا و ارلینگ هالند (۳ گل) نیز برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند.  

چیدن بی‌رحمانه گیلاس‌ها توسط لیورپول در روز کامبک رویایی سیتیزن‌ها

تیم فوتبال چلسی نیز توانست با درخشش و دبل رحیم استرلینگ لستر سیتی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.  هاروی بارنس نیز تک گل لسترسیتی را به ثمر رساند.  کانر گلگر در دقیقه ۲۸ با دریافت دومین کارت زرد خود از بازی اخراج شد تا چلسی نزدیک به ۶۰ دقیقه با ۱۰ نفر به بازی ادامه دهد.  

چیدن بی‌رحمانه گیلاس‌ها توسط لیورپول در روز کامبک رویایی سیتیزن‌ها

نتایج دیدارهای امروز لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است: 

ساوتهمپتون ۰ - ۱ منچستریونایتد

برنتفورد ۱ - ۱ اورتون

برایتون ۱ - ۰ لیدز

چلسی ۲ - ۱ لسترسیتی

لیورپول ۹ - ۰ بورنموث

منچسترسیتی ۴ - ۲ کریستال پالاس

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس