غیبت «کاوه رضایی» در تمرین استقلال؛ پای پرسپولیس در میان است؟

«کاوه رضایی» در تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال شرکت نکرد تا شایعه حضورش در تیم پرسپولیس بیش از پیش قوت بگیرد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که برخی اخبار حکایت از این دارد که کمیته تعیین وضعیت خروج نام ارسلان مطهری را از لیست استقلال را قبول نکرده، خبر مذاکره کاوه رضایی با پرسپولیس منتشر شده است.

به نظر می‌رسد رضایی که برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی به منظور حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، فوتبال اروپا را به مقصد ایران ترک کرده، درست مثل مطهری از دست مدیران استقلال به شدت شاکی شده است!

همه چیز از فهرست خروجی استقلال شروع شد و باشگاه استقلال که همین چند هفته پیش قرارداد مطهری را به صورت رسمی و به مدت دو فصل تمدید کرد، گیتاریست را در فهرست خروج قرار داد.

در ادامه ماجرا مطهری که از تصمیم مدیران استقلال ناراحت و شاکی بود، حاضر به فسخ نشد و باشگاه استقلال به طور یکطرفه اقدام به فسخ قرارداد مطهری کرد اما سازمان لیگ پرونده او را به کمیته تعیین وضعیت فرستاد.

و حالا باتوجه به شرایط مبهم ارسلان، به نظر می‌رسد که سرنوشت رضایی نیز به وی گره خورده است؛ بازیکنی که برای قرار گرفتن در فهرست استقلال باید منتظر باشد تا نام مطهری از فهرست آبی‌ها خارج شود!

گفته می‌شود مدیر برنامه‌ کاوه رضایی در چند نوبت با پرسپولیس مذاکراتی داشته و به نظر می‌رسد به توافقاتی منجر شده است و حالا غیب وی در تمرین امروز استقلال به شایعه پرسپولیسی شدن ستاره اسبق استقلال بیش از پیش دامن زد.

باشگاه استقلال درباره پیوستن رضایی به این تیم و اضافه شدنش به اردوی آبی‌ها نوشته بود: کاوه رضایی به اردوی استقلال در ترکیه اضافه می‌شود. رضایی پس از انجام توافقات لازم با باشگاه استقلال، فصل آینده در جمع آبی پوشان حضور خواهد داشت. قرار است پس از بازگشت کاروان استقلال به تهران، مراحل رسمی حضور کاوه در این باشگاه انجام شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس