تأکید حزب‌الله بر تشکیل دولت مستقل لبنان به دور از فشارهای آمریکا

معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان بر ضرورت تشکیل دولت جدید و مستقل این کشور به دور از فشارهای آمریکا تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که تشکیل دولت مستقل و به دور از فشارهای آمریکایی برای خارج کردن لبنان از بحران کنونی ضروری است.

وی گفت: «غده سرطانی که امروز لبنانی‌ها را محاصره و بحران‌های آن را تشدید می‌کند، آمریکاست که از کمک به لبنانی‌ها نیز ممانعت می‌کند و موثرترین پاسخ به این محاصره و سیاست گرسنه‌سازی نیز تقویت روحیه همبستگی، همکاری و همزیستی لبنانی‌ها و تشکیل دولتی با اراده و مستقل به دور از فشارهای آمریکاست تا لبنان را از بحران کنونی خارج کند.

وی افزود که آمریکا برای تضعیف لبنان و باج‌خواهی از آن به منظور تسلیم شدن این کشور در برابر شروط رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند حال آنکه مقاومت نیز برای تحمیل قدرت خود جهت تحقق خواسته‌های خود تلاش می‌کند.

بنابر گزارش شبکه «المنار»، دعموش همچنین تأکید کرد که مقاومت در لبنان دیگر یک گزینه برای آزادسازی و دفاع نیست بلکه با معادلاتی که بر دشمن تحمیل می‌کند به گزینه‌ای برای احیای ثرورت و حقوق و نجات لبنان از بحران اقتصادی و معیشی تبدیل شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس