ایران و آرژانتین بازی سختی را مقابل هم خواهند داشت/ اهداف بازی‌های دوستانه مشخص است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: کنترل تفکرات دچکو، پاسور آرژانتین می‌تواند به پیروزی‌مان در بازی فردا کمک کند.

به گزارش مشرق، بهروز عطایی درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران پیش از برگزاری دیدار با آرژانتین در رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: بدون شک بازی اول در رقابت های قهرمانی جهان برای هر تیمی سخت خواهد بود و ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم. ایران و آرژانتین بازی سختی را مقابل هم خواهند داشت.

وی ادامه داد: شروع هر تورنمنت برای تیم های سخت است. تیم ها تا با فضای مسابقات آشنا شوند شرایط سختی را باید پشت سر بگذارند. امیدوارم با اطلاعات خوبی که از تیم آرژانتین در لیگ ملت ها و جام واگنر به دست آورده ایم بتوانیم بازی خوبی را مقابل آنها به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد شرایط بازیکنان، خاطرنشان کرد: شرایط کلی بازیکنان خوب است. برخی مصدومیت های جزئی وجود داشت که مانع بازی کردن هیچ بازیکنی نمی شود. امیدوارم تا شروع مسابقات بتوانیم بازهم بهتر شویم و نتایج خوبی کسب کنیم.

عطایی درمورد اینکه گفته می شود با توجه به بازی های دوستانه اخیر ممکن است تیم به شکست عادت کرده باشد، تصریح کرد: فلسفه بازی های تدارکاتی شناسایی و جمع بندی اطلاعات است. فکر می  کنم فقط در کشور ما باشد که از زاویه ای دیگر به بازی های دوستانه نگاه می کنند. وقتی در بازی دوستانه می بازیم برخی ها می گویند شکست سنگین و یا وقتی پیروز می شویم برخی ها از عنوان برد شگفت انگیز استفاده می کنند.

وی افزود: در بازی های دوستانه نه باخت سنگین داریم و نه پیروزی شگفت انگیز؛ بازی های دوستانه هدفگذاری شده است و تمام تیم برای رسیدن به آن هدف تلاش می کند. به عنوان مثال اخیراً لهستان در دو بازی دوستانه توانست با نتایج ۳ بر صفر و ۴ بر صفر آرژانتین را شکست دهد اما در کشورها نتایج این بازی ها چندان مورد اهمیت قرار نمی گیرد و فقط در ایران است که از زاویه ای دیگر به بازی ها دوستانه نگاه می شود. امیدوارم از بازی های دوستانه درس‌های خوبی گرفته باشیم و بتوانیم با بهترین وضعیت برای مسابقات جهانی آماده شده باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص بازیکنان آرژانتین عنوان کرد: فکر می کنم بازیکنی در تیم آرژانتین که در طول سال های اخیر خودش را ثابت کرده دچکو باشد. او متفاوت است و فکر می کنم کنترل تفکرات دچکو بتواند به ما کمک کند که در بازی فردا برنده باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس